Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ok problemet mitt er det at jeg blir kåt flere ganger om dagen og får ereksjon... eneste problemet er det at det er sykt irriterende og få det på skolen, noen ider om hvordan jeg kan sjule det eller få det til og stoppe? Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvor gammel er du? Det er helt normalt, når du er i puberteten, å få stå flere ganger om dagen, og ikke minst ved upassende anledninger, for eksempel i svømmehallen, i klasserommet eller lignende. Jeg mener å ha hørt at det hjelper å tenke på noe avskyelig og ekkelt når dette skjer. Tenk deg for eksempel at du bader den i isvann og får en brennende og stikkende følelse. Dette kan vel være med på å dempe ereksjonen, forhåpentligvis. Av humanbiologiske årsaker har ikke jeg selv noen mulighet til personlige erfaringer (se mitt navn ). Husk at det er helt normalt og ingenting å skamme seg over. Det dummeste du kan gjøre, er å trekke til deg oppmerksomhet ufrivillig ved å gire deg opp og bli urolig når det skjer. Kanskje du kan gå med litt store bukser, så det blir litt rom foran der. Du trenger kanskje ikke de trangeste buksene om du opplever dette som et stort problem. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Takker... jeg e 15år Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hadde jeg vært deg hadde jeg begynt å gå med litt større/videre bukser slik at det er blir litt tomrom foran. Som også sagt; tenk på noe avskyelig når nødvendig. Lenke til kommentar
hean Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Takker... jeg e 15år Et godt tips er trange underbukser men ikke så trange at det gjør vondt. I tillegg til romslige og løse bukser som nevnt over. Mener å ha hørt at smerte kan hindre ereksjon så når du kjenner det kommer så klyp deg selv VELDIG hardt en stund og se om det stopper. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Mener å ha hørt at smerte kan hindre ereksjon så når du kjenner det kommer så klyp deg selv VELDIG hardt en stund og se om det stopper. Så kommer gutten hjem fra skolen med en hel haug med røde merker oppover armen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Husk at det er helt normalt og ingenting å skamme seg over. Det dummeste du kan gjøre, er å trekke til deg oppmerksomhet ufrivillig ved å gire deg opp og bli urolig når det skjer. Kanskje du kan gå med litt store bukser, så det blir litt rom foran der. Du trenger kanskje ikke de trangeste buksene om du opplever dette som et stort problem. Støtter det Mademoiselle sier. Det er helt normalt for en i din alder å få ukontrollerte ereksjoner. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jokk pulten. Gjorde alltid jeg når jeg var liten. Legg den oppover magen og sett igang. Burde kanskje ikke holde på for lenge hvis ikke du ønsker et helsikes søl. Neida, men det er helt normalt. Digg er det også. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jokk pulten. Gjorde alltid jeg når jeg var liten. Legg den oppover magen og sett igang. Burde kanskje ikke holde på for lenge hvis ikke du ønsker et helsikes søl. Neida, men det er helt normalt. Digg er det også. Men han kan da vel ikke jokke pulten foran hele klassen? Han vil vel sikkert fortsette på skolen ei stund til? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det kan jo ikke være åpenlyst. Skjult jokking ftw. Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Prøv å være normal, og ikke bli flau eller gjør noe rart. Var ofte slik for meg i 8-10, og det er fantastisk irriterende, men jeg snudde litt på meg, og satt med fremover mot pulten, slik at det ikke syntes. (Med mindre du har en enorm en da:p) Tenk på noe ekkelt eller noe, så går det fort over. Det er helt naturlig, og jeg kunne faktisk se på andre at det skjedde noe, så prøvde å unngå og gjøre det samme:p Det går over, har ikke opplevd det på et års tid snart, så ta det med ro! Lenke til kommentar
Xsandri Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 hehe, har akkurat det samme problemet bro Og jeg har fundert litt på ting se^^ Selv er jeg i 15års alderen, med akkurat gjennomsnitts lengde /bredde og sånt... for det første så kan du jo bruke baggy klær, det gjør jeg alltid så det har ikke vært noe problem. MEN, en annen ting. er at hvis ereksjonen din er sinnsykt 'hard' på en møte..blir det vanskelig, selv har jeg det problemet, altså, det hjelper ikke med baggy olabukse assa *ler* det her høres kanskje dumt ut men, prøv å dytt den under belte spenna, på en måte, det vil knapt merkes, og det er ikke behagelig, men det funker fett ;D også en måte å få den hellige pinnen til å roe seg igjen, må være å tenke på noe fælt ja.. typisk meg da, syk i hodet som få. tenk at du har en 'machete' altså - en lang kniv, som du skjærer opp penis hodet med, jæævlig fæl tanke som vil få kølla di til å roe seg ned kjapt som faen, og vips Husker en gang en jente jeg likte spurte om jeg ville reise meg opp og gå jeg.. og jeg hadde ereksjon, det ble liksom sånn: "ehh, jo, snart... jeg må bare...ehh..gjøre noe" hihi^^ good luck friend, you're not the only one with that problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå