kevinedomm Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hallo Har merket at maskinen er en tanke tregere på å logge på nå enn den var før. Mange programmer som Host process for Win og Superfetch og sånne programmer har sluttet å svare når jeg logger på. Det er hvertfall det som står der. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få fikset dette? Har scannet for virus og tatt fjernet det. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Hallo Har merket at maskinen er en tanke tregere på å logge på nå enn den var før. Mange programmer som Host process for Win og Superfetch og sånne programmer har sluttet å svare når jeg logger på. Det er hvertfall det som står der. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få fikset dette? Har scannet for virus og tatt fjernet det. Sjekk for minneproblemer først, last ned Memtest 86+ 2.01 og kjør denne fra cd i minst 12 timer, du bør ha null problem der. Er minnet feilfritt så poster du her på nytt. Endret 25. januar 2009 av Malvado Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Har vista Premium 64-bit og 8gb RAM, men skal kjøre testen i kveld Hvordan er det dette virker da? Laster ned og brenner på CD, og bare kjører derfra? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Har vista Premium 64-bit og 8gb RAM, men skal kjøre testen i kveld Hvordan er det dette virker da? Laster ned og brenner på CD, og bare kjører derfra? Stemmer det. I samme slengen, fint om du kan fortelle hvem produsenten av minnet er og hastighet på dette. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Har to slike kit: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338074 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Tipper at det muligens kan være pga feil innstillinger i bios, så det kan være lurt å sjekke at minnet har : *Riktig Volt. *Riktig timings (SPD). Har dog nylig opplevd at fabrikkinnstillingene ikke alltid gir stabilitet men dette kan fort fikses : http://www.ocztechnologyforum.com/forum/sh...ead.php?t=36964 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå