Andy9305 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hei. Jeg har netopp laget en video i Sony Vegas 8 pro og har brukt et Sony hdr-sr10e som tar opp i full HD. Når jeg renderer vil at videoen som kommer ut også skal være i full HD oppløsning. Når jeg bruker de riktige instillingene får jeg et seperat Video- og Lydspor. Hvordan kan jeg inkludere lydsporet i videoen sånn at jeg får en fil med video og lyd i filen? Bruker jeg DVD instillinger får jeg lyd i videoen, men hvordan får jeg dette i et format med støtte for Full HD? Takker på forhånd for alle svar! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Denne tråden var feilpostet og er nå flyttet til riktig kategori. Vær nøye med å påse at du poster rett. Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hei. Jeg har netopp laget en video i Sony Vegas 8 pro og har brukt et Sony hdr-sr10e som tar opp i full HD. Når jeg renderer vil at videoen som kommer ut også skal være i full HD oppløsning. Når jeg bruker de riktige instillingene får jeg et seperat Video- og Lydspor. Hvordan kan jeg inkludere lydsporet i videoen sånn at jeg får en fil med video og lyd i filen? Bruker jeg DVD instillinger får jeg lyd i videoen, men hvordan får jeg dette i et format med støtte for Full HD? Takker på forhånd for alle svar! Spørs om du skal vise på PC, PS3 eller Blue-rayspiller. Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hei. Jeg har netopp laget en video i Sony Vegas 8 pro og har brukt et Sony hdr-sr10e som tar opp i full HD. Når jeg renderer vil at videoen som kommer ut også skal være i full HD oppløsning. Når jeg bruker de riktige instillingene får jeg et seperat Video- og Lydspor. Hvordan kan jeg inkludere lydsporet i videoen sånn at jeg får en fil med video og lyd i filen? Bruker jeg DVD instillinger får jeg lyd i videoen, men hvordan får jeg dette i et format med støtte for Full HD? Takker på forhånd for alle svar! Spørs om du skal vise på PC, PS3 eller Blue-rayspiller. Les gjennom dette. Lenke til kommentar
Opus1 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Bruk følgende innstilling når du rendrer Save as type: Sony AVC (*.mp4;m2ts;*avc) Template: AVCHD 1920X1080 PAL Da får du en full HD fil med både lyd og bilde som du kan brenne ut på DVD (i blu-ray format) eller blu-ray. Endret 1. februar 2009 av Opus1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå