bizarro_per Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Hei. Vet ikke hva som har skjedd, men de siste dagene har det vært umulig og logge på ebay. Har fungert uten problemer før. Har ikke forandret på noen innstillinger, og har kjørt virusprogram og spywareprog. Har Avast, Superantispyware og spybot. Har hele tiden siste oppdatering fra Windows update. Kjører Vista home Edition 32 bit. beskrivelse av problemet: Åpner ebay.com. Klikker sign in. Fyller inn brukernavn og passord. trykker enter. Da skjer det ting som ikke har skjedd før. Før åpnet My ebay seg i samme vindu. Nå åpner først ett vindu der det står: "If you are seeing this page, your browser settings prevent you from automatically redirecting to a new URL. Please click here to continue." Samtidig åpnes en fane med sign inn på nytt. Å sånn går dagene... Hjelp? Endret 26. januar 2009 av bizarro_per Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Slett "Chache" og "midlertidige temp" filer i Internet Explorer, så skal du se at får logget på. Prøv! "Cookies" kan du også slette. Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Har brukt verktøy-alternativer for internett-leserlogg-slett-slett alt (da skal alt slettes, cockies, midl filer osv). Det har jeg prøvd (sto på hjelp på ebay). Fungerte ikke... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvilken versjon av Internet Explorer bruker du? Ikke noe beta tull? Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Sorry at jeg svarer litt tregt. Lager middag Bruker siste versjon. ikke beta. Bare orginalt alt på denne pc, med automatiske oppdateringer. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Har du oppdatert JAVA og Flash også? Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 nnnnnnneei? Er ikke sikker. Må sjekke det. må bare steke kottiser og spise først. Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Ok. Nyeste versjon av java og flash. Avinst de gamle først. Kjørt sletting av logg, cockie osv. Diskoppdrydding. Restartet. Fungerer ikke. Hvis jeg prøver å signe inn en gang til så kommer det opp "You've signed out. See you again soon!". Her må man tydeligvis være rask hvis man skal rekke å kjøpe noe Noen flere ideer? Tilbakestilling av internettinst, er det noe man kan gjøre uten å skape masse trøbbel? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Er fristende å be deg skite i hele Internet Explorer, da det er en fantastisk dårlig nettleser. Bytt til Firefox som alle oss andre Lenke til kommentar
CortexN Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Anbefaler en tilbakestilling av IE hvis du ikke vil skifte nettleser. Verktøy - Alternativer for internett- avansert- tilbakestill - tilbakestill Må legge inn startside på nytt og gjøre noen enkle valg etter på. Ikke noe pes. Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Tror jeg prøver det siste. Er ikke så veldig lysten på å bytte nettleser. Skal teste i kveld. Sitter på jobb-pc nå og der kan jeg logge på ebay uten problemer. Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Fikk et tips om at en sidebar gadgets (ebay sidebar tool) kunne lage krøll for innloggingen. Bruker den til å holde oversikt over auksjoner. Det er muligens en oppdatering til den nå. Skal teste det først. Lenke til kommentar
larswey Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er fristende å be deg skite i hele Internet Explorer, da det er en fantastisk dårlig nettleser. Bytt til Firefox som alle oss andre Hva med de som bruker Opera da? eller Safari, Flock, Chrome, Lynx, Links osv? slike svar er helt idiotiske. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Er fristende å be deg skite i hele Internet Explorer, da det er en fantastisk dårlig nettleser. Bytt til Firefox som alle oss andre Unnskyld meg, men Opera er da minst et like godt valg? (Nei, vi skal ikke fortsette denne nettleserkrigen her) Denne tråden var feilpostet i kategorien "Maskinen fungerer ikke" og har blitt flyttet til riktig kategori; "Annet om programvare". Endret 26. januar 2009 av TSP Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Ok. Da har jeg fjernet ebay auction watch. hjalp ikke. Så nå blir det å tilbakestille internett-innstillinger. Hope to see you soon... Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Etter tilbakestilling så prøvde jeg og logge på. Fikk beskjed om at nettleseren ikke støttet cookies. Prøv igjen eller gå inn på alternativer og tillate cookies. Prøvde igjen og det virket plutselig. Don't know why? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå