privinius Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hei! Jeg har et veldig kjipt problem som gjør at jeg konstant løper på mobs hvis jeg rir på epic mount. Objektene/mobs loader veldig tregt så jeg løper på diverse ting og mobs. Noen som vet hvordan man fikser dette? Windows 7 XFX 8800 GT Intel E6600 2 GB Ram (Husker ikke hva slags) Random Samsung SATA-disk. Mvh, Lasse Jørgensen. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det skjer hos meg også, tviler på at det er hardware relatert. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Har du også 7, da? Kan hende at det er dèt som er problemet. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Dette "problemet" (ikke egentlig et problem) har jeg hatt siden 2005, på masse forskjellige PC'er (og en Mac). Eneste du kan gjøre er vel å skru opp view distance og environmental detail (ellerno). Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Dette "problemet" (ikke egentlig et problem) har jeg hatt siden 2005, på masse forskjellige PC'er (og en Mac). Eneste du kan gjøre er vel å skru opp view distance og environmental detail (ellerno). Jeg kjører alt på maks. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg også. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Da er det ikke noe å gjøre! Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hvordan er latency hos deg? Mulig ting tar litt for lang tid fra server til PCen din. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Latency er til tider alt for høy, men problemet vedvarer ved lav/normal latency(50-100). Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Tviler på at dette har noe som helst med maskinen å gjøre. Burde vere nettet eller bare selve serveren. Hvor lenge har du hatt det? Har vert ganske sterkt med server lag siden WotLK kom ut. Bruker du trådløst nett? Jeg bruker det og har ganske store problem med lagg/spikes pågrunn av trådløst. Men du kan ha delay/ lagg uansett om latency er lav:) Lenke til kommentar
joakimahj Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 LOL; Options;Video;Stop lag;Low! LOL; Lenke til kommentar
privinius Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg har en 20 Mbit/s linje så det er nok ikke linjen. Er kablet. Da regner jeg med at det er serveren. Er jo tross alt på Grim Batol. >.< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå