Slabbedasken Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Trenger tips. Hva er den beste og mest stillegående kjøleviften/systemet som kan brukes på en XP3000+ i et Barbone kabinett? Helst ikke overkill priser heller da :wink: Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg så på Tom's Hardware at han hadde montert en heatpipe på prosessoren som gikk til vifta i bakkant av kabinettet, vet ikke om den fulgte med. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 Har noen noen linker til norske forhandlere av Stillegående Gode vifter for XP3000+ Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Swiftech med 19db papst De har den inne på microplex.no Du kan også trykke på tingene så ser du dem Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Swiftech med 19db papst De har den inne på microplex.no Du kan også trykke på tingene så ser du dem Jepp, eller Alpha PAL8045 med 19dB papst. Og artic silver3! DrErling EDIT: glem det jeg sa. Swiftech moser visst pal8045 med den nyeste versjonen... Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 Så Swiftech MCX462PLUS + Papst 8412N2GML = Sant..... Er dere alle enige i det? Litt dyrere enn jeg hadde planlagt, men regner med at god kjøling er en god investering :wink: (en lite annen ting for dere som er kjent på microplex) Sunbeam Rund Kald Katode, 80mm, Grønn http://64.28.25.3/rubweb/php/rd.php?rd=MCX...62PLUS&toc=3810 Hadde det vært stæsj å ha en sånn en på kabinettviften i en Shuttle SN41G2 Barebone kabinett? Er det inkl. vifte med den runde kathoden eller er det bare å montere den på viften i kabinettet (utenpå/inni?) Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 joda, det ser greit ut det. Men hvis du går for en litt vassere vifte (mere dB) og et potensiometer til 40,- på clas ohlson eller lignende fra microplex så kan du velge selv om du vil ha "overklokkingsmode" eller "silentmode"... DrE Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 trodde disse barebone kabinettene hadde medfølgende kjøleløsninger? eller så du ikke etter noe til Barebone idetheletatt? :oops: Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Jeg har heller bestemt meg for å skaffe et Miditower...har allerede valgt ut hk (hw`s annbefaling hi-end) osv Jeg skal kankje også gå for Vannkjøling....trenger tips om komplette og ikke altfor dyre, men gode kjøleanlegger må kunne ta en xp3000+ :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå