P@rm@nn Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Nei, men det gjør vel du som har kortet der hos deg? De har vel ikke gjort så mye for å skule hvordan de har gjort det at man ikke kan forstå det om man studerer det i 5 min. Når jeg søkte etter det på google-bilder så det for meg ut som den var festet med 2 "plugger" på hver side av kjøleren. Om disse kan festes igjenn etter man har tatt de av vet jeg ikke, men er sikkert ikke så vanskelig å finne noe som kan erstatte de. I hvert fall ikke om man går på elektro. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 Nei, men det gjør vel du som har kortet der hos deg? De har vel ikke gjort så mye for å skule hvordan de har gjort det at man ikke kan forstå det om man studerer det i 5 min. Når jeg søkte etter det på google-bilder så det for meg ut som den var festet med 2 "plugger" på hver side av kjøleren. Om disse kan festes igjenn etter man har tatt de av vet jeg ikke, men er sikkert ikke så vanskelig å finne noe som kan erstatte de. I hvert fall ikke om man går på elektro. Ok takk Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 oppfinnsomheten var da særdeles lav her da... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 ..altså? Er du elektriker? De fikser ALT med tape (tror de).. hmm Jeg går på Grunnkurs elektro, og har søkt på Elektrofag for å blir elektriker da Er ikke 50 grader på northbrigden veldig mye med 5 vifter? Kanskje du heller burde se på viftesystemet ditt og se om det er rom for forbedringer der. Et tempen like høy når du kjører med åpent kabinett? Hva er cpu temp? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 ..altså? Er du elektriker? De fikser ALT med tape (tror de).. hmm Jeg går på Grunnkurs elektro, og har søkt på Elektrofag for å blir elektriker da Er ikke 50 grader på northbrigden veldig mye med 5 vifter? Kanskje du heller burde se på viftesystemet ditt og se om det er rom for forbedringer der. Et tempen like høy når du kjører med åpent kabinett? Hva er cpu temp? CPU temp er 42 grader Northbridgen blir rundt 50 grader uansett, Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 Flasha biosen fra 1002.A uber til 1003 Uber Nå er tempen på hovedkortet 35 grader Sank fra 42 uklokka til 35 grader! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå