Gå til innhold

Sette på vifte på Asus A7N8X

brune-ha

Anbefalte innlegg

Nei, men det gjør vel du som har kortet der hos deg? De har vel ikke gjort så mye for å skule hvordan de har gjort det at man ikke kan forstå det om man studerer det i 5 min. Når jeg søkte etter det på google-bilder så det for meg ut som den var festet med 2 "plugger" på hver side av kjøleren. Om disse kan festes igjenn etter man har tatt de av vet jeg ikke, men er sikkert ikke så vanskelig å finne noe som kan erstatte de. I hvert fall ikke om man går på elektro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, men det gjør vel du som har kortet der hos deg? De har vel ikke gjort så mye for å skule hvordan de har gjort det at man ikke kan forstå det om man studerer det i 5 min. Når jeg søkte etter det på google-bilder så det for meg ut som den var festet med 2 "plugger" på hver side av kjøleren. Om disse kan festes igjenn etter man har tatt de av vet jeg ikke, men er sikkert ikke så vanskelig å finne noe som kan erstatte de. I hvert fall ikke om man går på elektro.

Ok takk

Lenke til kommentar
..altså? Er du elektriker? De fikser ALT med tape (tror de)..

hmm

Jeg går på Grunnkurs elektro, og har søkt på Elektrofag for å blir elektriker da :evil:

:lol::lol:

Er ikke 50 grader på northbrigden veldig mye med 5 vifter? Kanskje du heller burde se på viftesystemet ditt og se om det er rom for forbedringer der.

Et tempen like høy når du kjører med åpent kabinett? Hva er cpu temp?

Lenke til kommentar
..altså? Er du elektriker? De fikser ALT med tape (tror de)..

hmm

Jeg går på Grunnkurs elektro, og har søkt på Elektrofag for å blir elektriker da :evil:

:lol::lol:

Er ikke 50 grader på northbrigden veldig mye med 5 vifter? Kanskje du heller burde se på viftesystemet ditt og se om det er rom for forbedringer der.

Et tempen like høy når du kjører med åpent kabinett? Hva er cpu temp?

CPU temp er 42 grader :)

Northbridgen blir rundt 50 grader uansett,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...