Emerica Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 adsl 1024/384, til ca 600 mnd. det er vel noe å satse på eller er det noen som har innvendinger ? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Sjekk her: http://www.nextgentel.no/shared/documents/...ent.asp?Doc=570 litt bedre tilbud anbefaler ivertfall NGT Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Det som er bra med det tilbudet er den mye større upload'n du får.. folk glemmer fort den, men den er viktig den oxo! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Husk både upload og download....! Sjekk også litt rundt på nettet: firstmile.no nextgentel.no og bluecom.no 8) Hold deg unna telehor, om mulig! De er satan Lenke til kommentar
Nysil Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Telenor er vel ikke satan... Service er det ikke noe spesiellt å si på, i motsetning til NGT f.eks. De er kanskje ikke best på pris/ytelse, men det får gå.. Får ADSL i morgen BTW Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Har NGT Delta (2048/640) linje, fungerer glimrende den! Betaler forresten ikke mer enn kr. 548,- for den. Kjekt med bedriftsavtale... NGT anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Har NGT Delta (2048/640) linje, fungerer glimrende den! Betaler forresten ikke mer enn kr. 548,- for den. Kjekt med bedriftsavtale... NGT anbefales på det varmeste! Sucker! Jeg betaler 498,- for samme 8) Kjekt å være student.... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 adsl er altfor dyrt ennå, jeg venter til noen tilbyr adsl uten etableringsavgift og til under 300 kr måneden. lurer på om jeg må vente lenge. i mellomtiden bruker jeg 10mbit på studenthybel Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 adsl er altfor dyrt ennå, jeg venter til noen tilbyr adsl uten etableringsavgift og til under 300 kr måneden. lurer på om jeg må vente lenge. i mellomtiden bruker jeg 10mbit på studenthybel Og du har hvilken grunn til å bytte? 10mbit, *missunnelig* Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Og du har hvilken grunn til å bytte? 10mbit, *missunnelig* jeg er ferdig på skolen i desember og hele sommeren skal jeg bo hos foreldrene, de har modem..og jeg har ikke lyst til å betale så mye, særlig med tanke på binding. satser på at prisene har falt i 2004 når jeg flytter et eller annet sted Lenke til kommentar
eab Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Sucker! Jeg betaler 498,- for samme 8) Kjekt å være student.... Hmm, 450kr mnd for delta her Men når man blir vant til det så er igrunn 2mbit litt tregt Lenke til kommentar
Simen André Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Aurstad: Hvilken skole går du på? Gjelder den studentavtalen for alle studenter? Du kunne ikke være så grei å gi meg en link der det står om student rabatter? :smile: Litt rabatt hadde ikke skadet Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 http://www.nextgentel.no/hist/ Alle universiteter (oslo, trondheim, bergen, tromsø) har dette tilbudet tror jeg, samt endel høyskoler. Skulle du f.eks bo i trondheim men ikke er NTNU student så tror jeg du kan prøve deg på en spansk en.. Lån et student-nr ifra en kompis og oppgi det når de spør etter student-nr.. Tror ikke de sjekker opp navnet tilknyttet student-nr til personen som bestiller abbonemanget. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 adsl er altfor dyrt ennå, jeg venter til noen tilbyr adsl uten etableringsavgift og til under 300 kr måneden. lurer på om jeg må vente lenge. i mellomtiden bruker jeg 10mbit på studenthybel Da må du nok vente lenge tror jeg... Ihvertfall tror jeg at i Norge vil det neppe falle noe særlig lavere enn 350,- pr/måned, men at båndbredden går opp. Så la oss si at om 1-2 år så får man 2Mbit SDSL for 350,- pr/m. Men jeg tror aldri at det blir billigere (i krone og øre), bare at du får mer båndbredde for pengene... Noen som er enig med meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå