Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Vista 64bit og Ipod

Anbefalte innlegg

Maskinen fant ipoden min og koblet den til som en ny harddisk, fikk også overført musikk til den, men jeg valgte å løse den ut i datamaskin istedenfor å bruke itunes. Fant på et annet forum at jeg ikke skulle gjort det, men brukt itunes.

Har innstallert itunes på nytt og oppdatert vista med siste programvare, men hører bare et pip når jeg kobler til Ipoden min. Har restartet pc.

Nå finner jeg ikke ut hva jeg skal gjøre for noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I XP hadde det ikke noen betydning, men tydeligvis så er det et eller annet med Vista som gjør at jeg ikke skulle gjøre det. SPilleren fungerer fint den, men Vista klarer ikke finne den og legge den til lenger. Prøvd å avinnstallere i datamaskinbehandling, skal se om det hjelper når jeg kobler den til igjen.

Endret av DagArne
Lenke til kommentar

Fant ut av det :thumbup: Mulig Vista hadde gjort et eller annet med Ipoden min, men jeg resatte ipoden så fant Vista den :) Det enkleste er noen ganger løsningen, men trodde jeg slettet innholdet, men det gjorde jeg ikke.

For andre interesserte så legger jeg linken til løsningen her: IPOD support side

Da vet vi det til neste gang at vi skal bruke Itunes til å koble fra ipod. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...