DagArne Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Maskinen fant ipoden min og koblet den til som en ny harddisk, fikk også overført musikk til den, men jeg valgte å løse den ut i datamaskin istedenfor å bruke itunes. Fant på et annet forum at jeg ikke skulle gjort det, men brukt itunes. Har innstallert itunes på nytt og oppdatert vista med siste programvare, men hører bare et pip når jeg kobler til Ipoden min. Har restartet pc. Nå finner jeg ikke ut hva jeg skal gjøre for noe. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hva menes med "løse ut"? Tenker du på "Sikker fjerning av maskinvare"? Lenke til kommentar
DagArne Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Ja, høyreklikker og velger trygg fjerning. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Nå har jeg aldri eid en slik pod i hele mitt liv. Men det skulle har noen betydning om du bruker Windows eller iTunes. Virker spilleren i det hele tatt? Gjelder dette kun når du kobler til? Lenke til kommentar
DagArne Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) I XP hadde det ikke noen betydning, men tydeligvis så er det et eller annet med Vista som gjør at jeg ikke skulle gjøre det. SPilleren fungerer fint den, men Vista klarer ikke finne den og legge den til lenger. Prøvd å avinnstallere i datamaskinbehandling, skal se om det hjelper når jeg kobler den til igjen. Endret 25. januar 2009 av DagArne Lenke til kommentar
DagArne Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Fungerte ikke det heller. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Har ingen god løsning på dette. Om dette har skadet iPoden din slik at den ikke lenger kan tilkobles en PC burde vel garantien dekke dette? Mange muligheter for reparasjon på disse. Har du forsatt gyldig garanti? Om andre har vært borte i dette, kom gjerne med innspill. Lenke til kommentar
DagArne Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Gammel ipod, tror den er blant de første fra 2004 eller 2005. Litt usikker på om garantien dekker den enda. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Du burde ta den meg deg til en autorisert forhandler å spørre hvor mye det eventuelt koster å reparere spilleren (hvis det trengs). Mulig de kan hjelpe uten reparasjon. Endret 25. januar 2009 av roberteh Lenke til kommentar
DagArne Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Fant ut av det Mulig Vista hadde gjort et eller annet med Ipoden min, men jeg resatte ipoden så fant Vista den Det enkleste er noen ganger løsningen, men trodde jeg slettet innholdet, men det gjorde jeg ikke. For andre interesserte så legger jeg linken til løsningen her: IPOD support side Da vet vi det til neste gang at vi skal bruke Itunes til å koble fra ipod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå