PlanetEclipse Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hei! Jeg skal begynne med paintball, og lurer på hvilken markør jeg burde kjøpe. Noen som har noen forslag? Jeg har tenkt på 09 og 08 spyder electra, og litt på ww.finn.no, men jeg fant ingen ting. Jeg hørte noen dårlige anmeldelser på spyderen, så jeg lurer på om dette er noe bra. Setter stor pris på svar. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hei! siden du tenker på Spyder electra så tenker jeg du skal spille mest på bane? Lenke til kommentar
PlanetEclipse Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Nei tenkte mest på skog, siden jeg ikke har prøvd ''Speedball'', men om noen dager i februar skal jeg kansje vere med broren min i fana, på bane(han har en Ion) der jeg skal prøve dette speedball-greiene. Håper det er gøy:p Lenke til kommentar
Porto Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Hvis du skal spille mest i skog anbefaler jeg en tippmann. De er veldig robuste og tåler masse! du kan ha den i flere år. Den er også billig så derfor egener den seg som en bra starter markør. Selv har jeg en tippmann A-5 nå og er veldig fornøyd. Også når du føler at du trenger noe bedre er det også lett og oppgradere de. edit: tippmann ikke tippman. Endret 25. januar 2009 av Porto Lenke til kommentar
Cpt.Awsome Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Om du skal kjøpe deg brukt markør over nettet vil jeg anbefale deg og se på markører hær de som selger overpriser ikke markører i håpet om at noen skal slå till i forhold til mange av selgerne på på finn. :!: Lenke til kommentar
PlanetEclipse Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 takk for svar:P noe mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå