Kevin1337 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (Beklager hvis det allerede finnes en tråd som dette, jeg søkte, men fant ingenting) Her kan vi MetallicAfans diskutere om alt og ingenting om MetallicA Jeg får vel begynne; For meg så er Metallica favorittbandet mitt av 3 grunner: 1: De spiller helt rått, selv i en alder av 45 år klarer de å lage et album som Death Magnetic 2: De har lidenskap, spesielt i de 3-4 første albumene, det er er helt SYKT! 3: Jeg spiller samme musikk som dem, i på gitar, og de er derfor en stor inspirasjonskilde for meg. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Denne tråden var feilpostet og er nå flyttet til riktig kategori. Vær nøye med å påse at du poster i riktig kategori. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Tradisjonen her på musikkforumet er å bruke albumguidene for generell diskusjon om band, så da lenker jeg til den eksisterende albumguiden og stenger denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=604527 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg