Espein Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hei. Noen som vil ta en rask photoshop jobb og sette på noen andre felger på bilen min? Har 18" nå, men vurderer 19" til våren. Legger ved link til bilen og felgene. Felgene. Bilen 1 Bilen 2 Om noen har erfaring med felgene jeg linket til hadde en kommentar vært fint Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 det var ganske billig synes jeg, men jeg er av den oppfatning at man får det man betaler for Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Syns strengt tatt at de felgene som allerede står på Audien var mye penere enn de i annonsen ... Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Syns strengt tatt at de felgene som allerede står på Audien var mye penere enn de i annonsen ... Ikke enig. Trådstarter: 19" er for stort. De passer nok, men vil se dumt ut. min mening Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 jeg er enig i at de som står på ikke er finere enn i annonsen. 19" er perfekt setørrelse i mine øyne, men ikke større Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå