Bruker-146784 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg har et stooort problem med PS3`en min. Når jeg spiller på pS3`en min i ca. 1-2 timer så slår den seg av uten at jeg eller noen andre gjør noe. Den kommer fra grønnt til rød farge. Sist den slo seg av spillte jeg BioShock demoen (den fra Playstation Store). Hva er feilen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvordan oppleves viftestøyen imens den er på? Har du plassert konsollen inne i ein trangt TV-benk etc.? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Hvordan oppleves viftestøyen imens den er på? Har du plassert konsollen inne i ein trangt TV-benk etc.? Viften lager ikke noe skurr lyd. Og PS3`en er på golvteppet ved siden av tv`en. Det er litt støv på PS3`en og på gulvteppeder den står. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvis PS3n blir overopphetet slår den seg av og begynner å blinke rødt. Dette som skjer? Prøv å blås den ren smat sette den oppå ei bok eller lignende slik at den ikke står rett på teppet. Gulvtepper inneholder vanvittig mye støv. Lenke til kommentar
eskern Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 i følge instruksjonene skal PS3 stå 30 cm fra noe som helst "hindring".. sånn at den ikke skal bli varm å slik at den skal kunne bruke vifta ultimat. har min stående på toppen av forsterkeren med ca 30-40 cm til noen vegger... Er rimelig sikker på at det er vare problemet som er den store saken, selv om du kanskje allerede visste det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå