Joachim_F Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Vi finner ut hvordan en av tidenes beste spillmodifikasjoner ble laget. Les mer Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Gleder meg som en gal til Elemental: War of Magic Den grafiske stilen ser jo bare helt fantastisk ut! http://elementalgame.com/media.asp Flott artikkel Kjøpte liksågodt civ4 med ekspansjoner i går Endret 25. januar 2009 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Kronkake Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det virker ikke som modden fungerer på Vista, eller er det bare jeg som har problemet? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Fungerer fint hos meg ^^ Jeg har alle utgavene av Civ4 på steam og kjører vista 64. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det virker ikke som modden fungerer på Vista, eller er det bare jeg som har problemet? Hva er isåfall problemet? Lenke til kommentar
Freaky Sunny Squirrel Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Får du noe feilmeldig? Lettere å hjelpe når man ser hva som er problemet Lenke til kommentar
Kronkake Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Spillet trengte bare en full oppdatering(Patching). Nå går alt så det suser. Hvis noen har samme problemet kan oppdateringene lastes ned manuellt fra hjemmesiden. har ikke linken på meg akkurat nå, men kan googles. Og problemet var selvsagt at spillet bare kræsjet midt i loadinga. Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 kanskje den mest gjennomførte moden eg har spilt. Brukt mange timer på en av dei tidligere versjonene. Lenke til kommentar
MSL Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Det bildet på framsiden så mistenkelig ut som Charr Homelands i Guild Wars.. tar jeg feil? Måtte bare si det. EDIT: Det er faktisk fra Guild Wars:) Endret 26. januar 2009 av Mufcy93 Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har de siste månedene spilt kun FfHII (vet ikke om jeg er i stand til å gå tilbake til vanlig Civ en gang...) og må si at dette er noe av det mest fantastiske jeg noen sinne har sett innen sjangeren. Skaperne bak dette har klart å få inn elementer jeg ikke trodde var mulig en gang i Civilization. Dynamikken som eksisterer i spillet skiller seg meget fra vanlig Civ ettersom omgivelsene og hendelser underveis i stor grad påvirker hvilken strategi du velger. For ikke å snakke om sivilisasjon/ rase... En av "morsomhetene" her, er f.eks. at har du tilgang på metall, har flere av enhetene dine også tilgang på bedre våpen. Jo bedre metall, jo bedre våpen. Offisielt brukerforum finner man her og der finner man også en egen tråd for å rapportere feil. Spillet blir forøvrig oppdatert fortløpende, men det virker som om Derek Paxton ("Kael") prøver å samle opp mest mulig før den siste patchen nå kommer forhåpentligvis snart (en periode kom det patcher på daglig basis). Uansett, anbefales! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Jeg har merket meg at flere av karakterportrettene i modden er hentet fra Icewind Dale Føler liksom ikke helt at det passer siden jeg er vant med å se de i en annen sammenheng. Endret 26. januar 2009 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg