Gå til innhold

elkjøp kommet med collect@store - er det i det hele tatt mulig å gjennomføre

Anbefalte innlegg

bladde litt i elkjøps tilbudsblad idag, da jeg så de hadde kommet med en nyhet. denne bærer navnet collect@store.

teksten fra avisen:

"vil du ha elektrovarene fort, uten kø eller venting?

da er collect@store perfekt for deg. her får du alle fordelene

fra internetthandel, med henting to timer senere i den

elkjøp butikken du selv ønsker"

ligger vel også her til neste tilbudsavis er ute, på side 5: http://www.paperfree.no/elkjop/

kan noe slikt i det hele tatt være mulig? en elkjøp butikk vil vel aldri ha samme utvalget som netbutikken, og levering fra lager til elkjøp butikken på 2 timer er ikke mulig om ikke nissen selv hjelper til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får velge fra en liste over butikker som har varen på lager når du kjøper med c@s. Denne tjenesten har vært tilgjengelig i over et halvt år nå, husker ikke akkurat når de begynte med tjenesten. Den har ihvertfall fungert helt utmerket over lengre tid nå. Hva med å bare prøve ut tjenesten selv?

Lenke til kommentar

bestilt lite fra elkjøp nettbutikk, så da det sto som en "nyhet!" i det nyeste bladet dems trodde jeg dette var noe nytt. aldri hørt om det før, men kan godt være det har vært en stund.

men det reklameres nå tydelig med at det hentes i "henting to timer senre i den elkjøp butikken du selv ønsker" og på punktene for å demonstrere hvor lett det er "hent varen selv i din lokale elkjøp butikk". så var jo dette jeg stusset på kunne være gjennomførbart.

om det er som du sier, at du må velge en butikk som har varen på lager, er det jo gjennomførbart. men er isåfall en veldig missvisende reklame, som tydelig gir intrykk av at dette kan hentes i hvem som helst butikk, og i din lokale butikk, og de utelater den viktige opplysningen at du bare kan velge butikker med varen på lager.

rett og slett forferderlig dårlig fra elkjøp sin side!

bortsett fra at reklamen er så misvidende at det blir å reklamere for noe de ikke har, er det jo alikevel noe jeg nok skal prøve en gang. får nok se om varen er på lager i min lokale elkjøp butikk neste gang jeg bestiller der fra.

Lenke til kommentar

Jeg har benyttet meg av collec@store på hos lefdal og elkjøp fungerer like fint.

Bestillte vare og hentet den etter 10 min uten problem, og da fikk jeg angrerett skjema slik at jeg kunne returnere vare om jeg ikke var misfornøyd med den, syns ikke det er noe misvidende, er jo normalt at enkelte nettbutikker utsolgt for en vare, og da er det bare å velge en annen istedet for den som er nærmeste for deg.

Lenke til kommentar

Bruker som regel også og være nevnt på sidene att de forbeholder seg feil/endringer i lagerbeholdningen fra siste oppdatering av beholdningen frem til kjøper plasserer en ordre. Kan også være ved c@s att før de har fått plukket varen i butikken, att noen faktisk har vært og kjøpt den.

Har ingen erfaringer med Elkjøp sitt collect@store, men fra andre nettbutikker som tilbyr det samme har jeg positive erfaringer.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Og dette hører hjemme i en tråd som døde for godt over et år siden fordi..? C@S-muligheten gjelder kun produkter som ikke er merket med "INTERNETTPRIS", og det er selvfølgelig en forutsetning at butikken nærmest deg faktisk har varen på lager.

Og hvorfor kjøper du den ikke bare på nettbutikken, da? Tar bare et par dager å få den.

Lenke til kommentar

Hvorfor i helvete jamrer du deg over at jeg poster i en gammel tråd? Kanskje jeg skulle lage en ny en slik at du kunne klage på at jeg lagde en identisk. Det er faenmeg bestandig noe.

Visste ikke det med "internettpris", legger først merke til nå at noen produkter har dette og andre ikke. Kanskje de kunne opplyse om dette da, men neeeeida... Nettbutikken var utsolgt, men de hadde inne på den lokale sjappa her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...