inaktiv000 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Trenger forslag til en god Netbook til moren til kjæresten. Den skal brukes til surfing, men eneste spesifikasjon jeg har fått ellers er at den skal være "OK" eller "god"... Hun har sett en Acer, som hun likte godt. Pent design er også en fordel. Noen forslag vi bør sjekke ut? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Med netbook mener du sånn 10" bitteliten PC?`De er ikke "god" til noe annet enn lett surfing og bitte litt annet. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ta henne gjerne med i en butikk for å prøve de forskjellige modellene. Selv har jeg en Asus EEE 1000H og synes den er utrolig kjekk. Lenke til kommentar
scream Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg ville helt klart anbefalt en Lenovo S10e , fantastisk pen maskin og mitt inntrykk av den i forhold til feks Acer One er at den virker som om den er mer robust! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå