spicedgold Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Er det noen som kan hjelpe meg litt om oppvarming til fotball? Vi har valgt som generell oppvarming jogging, og spesiell oppvarming "firkant". Altså der hvor det er f.eks 4 stk i en firkant, også er det tre stk som sentrer ballen, mens den siste skal jage ballen. Men jeg sliter med å finne en del stoff som utdyper dette en del. Spesielt på "spesiell oppvarming" Endret 25. januar 2009 av krissttian Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Fotball er da ikke generell oppvarming. Dere bruker jo generell oppvarming, samt spesiell oppvarming for å bli klar til å spille fotball! Start uten ball. Sånn jeg har lært det! Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Fotball er da ikke generell oppvarming. Dere bruker jo generell oppvarming, samt spesiell oppvarming for å bli klar til å spille fotball!Start uten ball. Sånn jeg har lært det! Dette stemmer, jeg tenkte på fotball, så da skrev jeg fotball Men det er jogging jeg ville fram til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå