Gjest Guest_bob_* Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja. Drit i henne slik som andre her sier. Jeg havnet på samme nach som eksen min på lørdag. Hun hadde med seg noen gutter der. Da jeg leier i samme hus som henne så følte jeg det var min rett å gå der. Hun ble så sur når jeg kom at hun gikk og la seg alene, og jeg satt og hadde det morsomt med dem andre på nachspielet der. Det var faktisk dritmorsomt, og det var noen fine fyrer dem hun prøvde dra med seg hjem Det viktigste er at du gjør akkurat det du føler for. Ikke la henne spolere noe for deg. Ha det gøy, og drit i om dere havner på de samme stedene. Bare ignore henne totalt, og ikke fall for fristelsen den dagen hun trygler om å få deg tilbake. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Oki, nå prøver hun "å stjele" vennene mine.. Forrige Lørdag kranglet vi og hun sa at den eneste grunnen til at jeg var ute på festene var fordi jeg visste at hun kom til å være der. Uansett, nå her hun begynt å trenge seg på mine venner og min nærmeste vennegjeng, folk hun snakket ned om til meg da vi var sammen... Hun nektet å være emd meg og dem når vi var sammen siden hun følte at man måtte ha noe morsomt å si for å være med i den gjengen, nå kommer hun på filmkvelder, fester og vors - og hun vet at jeg missliker å være rundt henne. Men jeg har blitt bedre på ignoreringen og når ejg ser henne føler jeg verken sinne eller sjalusi, jeg føler meg mer likeglad... Du er min helt! Fantastisk bra jobbet Du får din hevn på måter du aldri kunne ha drømt om. Ene og alene ved å ignorere henne driver du henne til vannvidd Du kan med rette kalle deg Mann! Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Så at hun stirret på meg i dag, var litt moro: ) Sendte ingen signaler tilbake, men ting svinger, jeg kjenner at jeg fortsatt kan bli litt sjalu! Uansett, når skal jeg stoppe det her? Hva hvis hun hendvender seg til meg? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvis hun henvender seg til deg er hun ikke eksen din, da er hun en i klassen din. En du egentlig ikke prater så mye med til vanlig. Spør hun om hva du gjorde i helgen, svarer du veldig kort, og fortsetter med det du holdt på med. Alt hun vil foreta seg som omhandler deg, vil være for å få oppmerksomheten din. Glem ikke det. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 En skikkelig bump fra min siden nå.. Det har gått lang tid siden det ble slutt og hverken jeg eller hun hadde kontaktet hverandre, i går hadde jeg en date og hun hadde visst fått vite det. Så nå fikk jeg melding fra henne, første gang på leenge hvor det står "Hvordan gikk daten?" Jeg er sinnsykt usikker nå, skal jeg fortsette å drite i henne eller tilgi henne og prøve å komme over det vi har gjort mot hverandre liksom;/ Vet at hun også har datet litt i det siste så hun er nok ikke sjalu.. Men satt meg litt ut... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg tipper hun er sjalu. Om du i det hele tatt skal svare henne kan du bare svare "Bra " og ikke noe mer. Du skal prøve å komme over hun og det hun har gjort, men trenger vel ikke bli så gode venner dere av den grunn vel? Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Score! Den ignoreringen som du har hatt mot henne har fungert, og hun prøver nå å kontakte deg siden ingen av de andre "metodene" hennes har fungert. Om du skal snakke med henne? Se på den meldingen du skrev her, og prøv å husk hvordan du følte deg når du så det. Ikke minst rotet hun med to gutter _foran_ fjeset mitt. Er du sikker på at du vil ha noe med henne å gjøre ? For min del hadde jeg kun svart som nevnt over her, "Bra", og ikke gjort noe mer ute av det. Drit i henne. Endret 22. februar 2009 av Mido Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Gratulerer "Bra " er et fint svar viss du i det hele tatt skal svare, som stakan sa Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hun er grisesjalu! Men, gi beng i henne. Drit i å svare på meldinger. Drit i å se på henne. Drit i å snakke med henne. Ta rett og slett å fortsett med å date andre. Der vil det nok dukke opp noen som gidder å bry seg mer om deg. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Husk, hun gjør ikke dette for din del, dette er rein dyrking av sin egen egoisme, ikke fyr oppunder det. Stolt av deg! Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hvordan gikk egentlig daten? Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg må innrømme at jeg svarte, men at alt jeg skrev var "Den gikk fint!" hun svarte ikke: )) Daten gikk forøvrig supert, er fullstendig over eksen nå men ikke klar for å tilgi henne. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg hadde heller stemt for å ikke svare henne i det heletatt. Da hadde hun nok eksplodert av nysjerrighet, ikke bare for hvordan daten gikk men også hvorfor du ikke svarer henne. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Fantastisk bra, TS! Er virkelig sterkt gjort av deg å stå i mot alle skrikene hennes om oppmerksomhet. Hun sitter sikkert hjemme og er sjalu og holder på å gå på veggen av irritasjon over at hun ikke får de tilbakemeldingene hun vil ha. "Den gikk fint!" var et veldig bra svar som hun sikkert irriterer seg grønn over. Bra jobba, og flott å høre at du er ute på vellykkede dater og lever livet! Lenke til kommentar
pwned Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) hehe.. tror hu er litt sjalu ja : p fortsett å overse henne, for all del. hvis du bestemmer deg for å "tilgi" og snakke til henne igjen, vise interesse osv, kommer du til å angre så sykt senere når hun overser deg igjen! snakker av erfaring her Endret 23. februar 2009 av pwned Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Fantastisk. Ja, hun virker rimelig sjalu. Just keep going, og bare glem alt som har med henne å gjøre. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Som de sa på Cheers: Det motsatte av kjærlighet er ikke hat, det er likegyldighet Du skal bare trenge å komme over hun, og bare glemme drit hun har gjort mot deg, tilgivelse finner jeg unødvendig, ser ikke helt hva det skal gjøre. Hun er fortid, du skal fokusere på nåtid og fremtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå