Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Komme over eksen

Gjest Trådstarter

Anbefalte innlegg

Alle har jo forskjellige måter både og elske og å komme seg over folk på, slik er det bare. Som regel er det lite man kan gjøre for å komme seg over noen på, det må egentlig bare komme av seg selv. Men det er funger ganske bra det tipset om å ikke gi dama den oppmerksomheten hun tror hun kommer til å få ved å kline med 2 andre foran ansiktet ditt. Jenter er bare oppmerksomhetssjuke og trenger at noen ser dem... Du burde egentlig bare give her some space og heng litt med andre jenter uten å gi henne oppmerksomhet så skjønner hun vel at du er en kul fyr og at hun har tabba seg ut ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare signere det alle andre her sier.

Total ignoranse. Ikke gi henne den oppmerksomheten hun vil ha. Hun kommer til å prøve hardere og hardere på å få den oppmerksomheten.

Hun kommer til og med kanskje til å ta det steget at hun viser interesse for deg igjen, og gi deg de gamle kjæreste-vibbene. Men det er kun et spill for å få den oppmerksomheten hun vil ha. Så for all del, ikke fall for det.

Husk hvordan hun er akkurat nå. Alle endringer i oppførskjel fra dette punktet vil kun være et spill og respons på dine handlinger.

Når det kommer til den delen om å komme seg over følelsene, så er det ikke mye annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp. Kjærlighet er sterke følelser, og det kan ta tid før den avtar.

Eneste du kan gjøre for å speede opp prosessen er å finne på ting. Aldri sitt stille og rolig hjemme og synes synd på deg selv, selv om det er det som virker mest logisk i øyeblikket. Kom deg ut med venner, dra på kino, gå en tur, tren, samme hva du gjør, så lenge du har noe å finne på som kan få tankene dine over på noe annet. For akkurat der man prøver å komme seg over en kjærlighet, så er dine egne tanker din værste fiende.

Lykke til

Lenke til kommentar

skjønner åssen du har det..

er i den samme situasjonen akkurat nå faktisk.

eksen min ble sammen med eksen sin igjen!

jeg begynte fra i går å ignorere ho.. vanskelig! men jeg SKAL klare det!!

hun jobber på samme plass som meg. så, ser henne hver dag.

Lenke til kommentar

Har vært i denne situasjonen selv, sort of..

Det du må spørre deg selv om er om du fremdeles er forelsket i denne dama, eller om det er tanken på hvordan dere kunne ha hatt det/dere kanskje hadde det som motiverer dette savnet. For meg, og dette kan nok være vanskelig å høre, høres det ut som ei skikkelig drittkjerring. Den totale mangelen på respekt hun viser ved å rote med to andre gutter så kort tid etter dere slår opp er forkastelig og sier veldig mye om hennes egentlige personlighet.

Nå kan man kanskje argumentere at dette egentlig ikke er slik hun er, men kun gjør det for å få en reaksjon fra deg, men isåfall: voks opp!

Å lære seg å tolke sine egne føleser og forstå hvor de egentlig stammer fra tror jeg er den eneste måten å komme over noen.

En ting å huske på er at det alltid er vanskelig å være den som blir slått opp med i ett forhold. Ihvertfall om du var genuint glad i personen du var sammen med. Slik det gjerne er, først og fremst for kvinner,(dette er fakta, selv om jeg ikke har direkte kilder å legge til grunne for det) så har hun nok over en lengre periode enn du aner forberedt seg mentalt på å avslutte forholdet. Derfor vil hun komme seg raskere etter bruddet samtidig som du sitter der og kanskje ikke vet helt hva som har skjedd.

Anywayz, stay tough, hang in there! Vis at du klarer deg, vis at du er sterk og ikke fall for noen skitne knep. Det er UTROLIG lett å falle sånn smått for eksen, men dette er tomme følelser som kommer av minner og vil ikke vare.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Jeg vet at det er savnet etter hva vi hadde som gjør meg sjalu, og som får meg til å føle hva jeg føler ovenfor henne. Jeg vet også at hun har oppført seg som en idiot mot meg, og har en total mangel på respekt. Snakket med henne kvelden det skjedde og hun forsvarte det som hadde skjedd med at jeg var overfølsom og at vi ikke var sammen lenger- hun skyldte meg visst ingen ting. Det kan jeg for så vidt være litt enig i, men grunnet vår lange historie (tillitssvikt, utroskap etc.) så mener jeg at hun kan respektere mine følelser mens jeg enda har dem.

Men som du sa, ved å gjøre hva hun gjør beviser hun bare hva for en drittperson hun virkelig er. Har ingen interresse i å bli sammen med hun nå. Men savnet er fortsatt der

Lenke til kommentar

Savnet er en naturlig del av det å bli singel igjen. Og det kommer alltid til å variere på styrken av savnet ut i fra hvilken part man er i bruddet.

Du er i den enden der du kom værst ut av det, og ikke for å forsvare henne, for det forsvaret fortjener hun ikke, men hun vet faktisk ikke hvordan du har det.

Ut i fra at du har opplevd utroskap og tillitssvikt fra henne, kan jeg med sikkerhet si at hun ikke har den respekten for deg, og ikke tenker på dine følelser i det hele tatt.

Det å komme over savnet er ingen lett prosess, og det kommer nok ikke til å bli veldig lett for deg heller som du har merket allerede.

Kan tenke meg at du sitter igjen med en del hvorfor-spørsmål som du gjerne ville ha hatt svar på. Gjorde det selv etter det ble slutt med eksen min pga utroskap. Men disse spørsmålene må du prøve å bare ignorere. Fortid er fortid, så det er ikke noe du kan få gjort med det nå uansett.

Men vit dette: Bare fordi hun var sånn mot deg, så betyr ikke det at alle fremtidige jenter kommer til å være sånn mot deg! Se opp og frem, lev livet, og nyt at du er kvitt henne. Bedre å være kvitt henne nå, enn å kaste bort mer tid på henne. :)

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Nå virker det som om hun har snudd hennes veninner ( en del som jeg har hatt helt god kontakt med ) mot meg, de, som hun ignorer meg og kommer til tider med småfrekke kommentarer..

skal jeg fortsette ignoreringen eller spørre hva hun forteller dem?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_bob_*

Jeg er i noe av den samme situasjonen som trådstarter, bare at jeg bor på samme kollektiv som eksen min. Hun er naboen min. Nå har hun begynt på andre gutter som bor her.

Hva skal jeg gjøre? Jeg har den siste tiden bare oversett henne, men det er jo jevla vanskelig da jeg møter henne i døra hver dag.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_bob_*

Trådstarter! Har du slettet henne på facebook og slik? Du sier hun er i samme vennegjeng som deg. Da er vi to i samme situasjon. Fortell videre her hvordan det går, for jeg sliter ivertfall.

Lenke til kommentar
Nå virker det som om hun har snudd hennes veninner ( en del som jeg har hatt helt god kontakt med ) mot meg, de, som hun ignorer meg og kommer til tider med småfrekke kommentarer..

skal jeg fortsette ignoreringen eller spørre hva hun forteller dem?

Du skal fortsette å ignorere. Det at hun snur andre mot deg, er kun et skrik om oppmerksomhet. Får hun ikke oppmerksomheten av deg, så tyr hun til vennene sine. Hun har mest sansynlig sagt at du har gjort et eller annet som gjør at de synes synd på henne, og hun får offer-oppmerksomheten hun trenger.

Fortsett 100% ignorering. Ikke snakk med henne, ikke svar på evt meldinger, og prøv så godt du kan å virke uberørt av hva som skjer. Smil og le mye med venner når hun er i nærheten. Det gjelder forøvrig også når hun ikke er der. Dess mer morro du har det med vennene dine, dess fortere vil du komme over dama. :)

IKKE gi henne den oppmerksomheten hun trenger.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Blåbær_*

Ja det er dessverre veldig tungt å bryte i fra et forhold, og du kom dessverre dårligst ut av det.

Men livet er ikke over, dette er noe stortsett alle i heile verden må igjennom en gang i livet.

Å det er du selv som bestemmer hvor lang tid du vil bruke på å kom over henne.

Jeg selv har vert igjennom just det samme, var kjempe kjipt i 10-12 dager, men grunnen for at det bare tok meg 10-12 dager var fordi det gikk opp for meg at hun var ikke vert det.

Jeg voknet plutselig opp en dag å bare hadde det strålende :!: og jeg lover deg at når den dagen kommer å det gjør den, så er det deilig å være litt singel :D Du må prøve å aktivisere deg i noe som får deg på andre tanker, noe som du liker :yes: Resten kommer av seg selv :thumbup:

Selv så voknet jeg bare en morgen og så var alt bare konge i livet, Det var 28 grader ute og drit fint vær.

Jeg heiv på musik på full guffe i stu tok meg en øl ringte noen kompiser og dro på stranda :p

Trust me livet er ikke så ille bare du ser det fra en an vinkel ;)

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Oki, nå prøver hun "å stjele" vennene mine..

Forrige Lørdag kranglet vi og hun sa at den eneste grunnen til at jeg var ute på festene var fordi jeg visste at hun kom til å være der. Uansett, nå her hun begynt å trenge seg på mine venner og min nærmeste vennegjeng, folk hun snakket ned om til meg da vi var sammen...

Hun nektet å være emd meg og dem når vi var sammen siden hun følte at man måtte ha noe morsomt å si for å være med i den gjengen, nå kommer hun på filmkvelder, fester og vors - og hun vet at jeg missliker å være rundt henne. Men jeg har blitt bedre på ignoreringen og når ejg ser henne føler jeg verken sinne eller sjalusi, jeg føler meg mer likeglad...

Lenke til kommentar

Forrige Lørdag kranglet vi og hun sa at den eneste grunnen til at jeg var ute på festene var fordi jeg visste at hun kom til å være der. Uansett, nå her hun begynt å trenge seg på mine venner og min nærmeste vennegjeng, folk hun snakket ned om til meg da vi var sammen...

Hun nektet å være emd meg og dem når vi var sammen siden hun følte at man måtte ha noe morsomt å si for å være med i den gjengen, nå kommer hun på filmkvelder, fester og vors - og hun vet at jeg missliker å være rundt henne. Men jeg har blitt bedre på ignoreringen og når ejg ser henne føler jeg verken sinne eller sjalusi, jeg føler meg mer likeglad...

Eksen min er akkurat lik. I tillegg poster hun bilder på facebook hele tiden med forskjellige bilder hvor hun kliner med gutter. Dette gjør hun kun for å gjøre meg sjalu.

Lenke til kommentar

I en sak som dette er det kun en ting å gjøre.

Legg deg etter en av venninnene hennes, gjerne alle av de én etter én.

Fei over de, ta bilder av de med masse sticky cum i fjeset, og så begynner du å sende bildene på MMS til den kjipe hora.

Da skal du snart se pipen får en annen lyd. Bare begynn å nedlegge venninnene hennes, fei over de, og ikke koseknullig - her nytter kun sint straffepuling.

Lenke til kommentar

Dette viser bare at ignoreringen din fungerer :) Se på hvordan hun oppfører seg! Hun skriker jo etter oppmerksomheten din, og går drastiske steg for å få den. Hun henger med mennesker hun ikke liker, kun for å få din oppmerksomhet. Og jeg er sikker på at hun vrenger seg i sengen om kvelden, fordi du forholder deg ignorant og likeglad til det hele. Så bra jobba, og fortsett med det du gjør!

IKKE følg rådet til Ideal :p Du er for god for å ty til sånne hevne-tokter. ;) Du gjør en kjempebra jobb allerede!

Lykke til videre, og hold oss oppdatert. Hun kommer til å knekke snart. :)

Lenke til kommentar

Hun tenker iallefall på deg, bedre det enn å føle at du er hverken hatet eller likt av noen!: )

Det har jeg trøstet meg med før, jenta søker min oppmerksomhet. Men fortsett hva du driver med, er i nesten helt lik situasjon selv; )

Ordner seg - Viktigst av alt. Ikke la henne bestemme over deg, når dere er ute bestem deg for å ha det moro samme faen om hun er der eller ikke, for alt du bryr deg kan du grinde besteveninna hennes med hun dansende ved siden av. Ikke bry deg om henne. Eneste som fungerer!

Endret av Iverfar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...