Gjest Trådstarter Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hei. For litt over to uker siden ble det slutt mellom meg og dama. Da var på hennes initiativ og jeg må innrømme at jeg enda ikke er over henne, men jeg vil! Problemet er at vi ser hverandre daglig på skolen, hadde jeg kunnet slette nummeret hennes, facebooken, msnen etc. og aldri trengt å forholde meg til henne igjen hadde det vært best - men det fungerer ikke. De siste to helgene har jeg vært ute og jeg har truffet på henne - prøvd å være "god venn" men fungerer ikke. Hun er ignorant, og har forandret seg helt på to uker. Ikke minst rotet hun med to gutter _foran_ fjeset mitt. Jeg konfronterte henne med det, hun sa at hun ikke trengte å forholde seg til meg lenger, fordi vi ikke var sammen.. Hva skal jeg si til henne sånn at hun får inn i hodet sitt at hun sårer meg når hun gjør det her? Hva skal jeg gjøre for å komme over henne? Lenke til kommentar
Starbucks Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvis hun har blitt så arrogant på to uker er det nok dessverre ikke noe du kan si. Det beste er å holde seg helt unna henne. Hvis hun liker å leke ignorant og arrogant, så er det best å gjøre det samme tilbake selv om du veldig gjerne vil snakke med henne. Du er bedre enn henne. La henne også se at du er bedre enn henne! Også finner du deg en ny en du også Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvis hun har blitt så arrogant på to uker er det nok dessverre ikke noe du kan si. Det beste er å holde seg helt unna henne. Hvis hun liker å leke ignorant og arrogant, så er det best å gjøre det samme tilbake selv om du veldig gjerne vil snakke med henne. Du er bedre enn henne. La henne også se at du er bedre enn henne!Også finner du deg en ny en du også Det er ikke alltid så lett å være ignorant eller arrogant hvis du forsat liker enn. Det ser ut som hun har "kranket" deg. Men du burde ta en prat med henne at det sårer deg at hun roter med andre gutter. Og som sagt , JA du burde glemme henne , ta henne som en venn , og prøv å vær som en venn.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvis hun har blitt så arrogant på to uker er det nok dessverre ikke noe du kan si. Det beste er å holde seg helt unna henne. Hvis hun liker å leke ignorant og arrogant, så er det best å gjøre det samme tilbake selv om du veldig gjerne vil snakke med henne. Du er bedre enn henne. La henne også se at du er bedre enn henne!Også finner du deg en ny en du også Det er ikke alltid så lett å være ignorant eller arrogant hvis du forsat liker en. Det ser ut som hun har "kranket" deg. Men du burde ta en prat med henne at det sårer deg at hun roter med andre gutter. Og som sagt , JA du burde glemme henne , ta henne som en venn , og prøv å vær som en venn.. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Nei, vil ikke være vennen hennes. Hun fortjener ikke det. Vil såre henne, vil få hun til å føle seg like jævlig som jeg har gjort. Vil at hun skal føle seg skyldig Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Da kutter du all kontakt med henne. svar ikke på meldinger og overse henne Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg vil. Men vi går i klasse sammen. Sees _hver_ dag Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 I sånne situasjoner gjelder det å være mann å overse henne. Tenk på andre ting å la tiden gå. Mulig det går over etter en god stund. Slik var det for meg. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Prøv å få sagt hva du føler etc. Hvis det ikke hjelper er det bare å kjøre på, vær en arrogant drittsekk tilbake. Hun fortjener ikke bedre fra deg Lenke til kommentar
Starbucks Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ja, overse henne. Hun oppfører seg som en drittunge og fortjener ikke bedre. Ikke prøv å få kontakt med henne. Lat heller som om du ikke bryr deg. Du må nok dessverre bare bite tenna sammen. Du kommer over det en dag selv om du ikke tror det nå... Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Du skal behnadle henne som ingenting. Det vil si total ignorering. Ikke se på, ikke snakke til, ikke høre på, ikke svare om du blir tatt kontakt med. TOTAL IGNORERING! Forstår du? Hun kliner med folk fremfor deg for å såre deg, og for å få bekreftet at selv om hun gir faen i deg, så skal du lengte latterlig desperat etter henne. Det handler kun om hennes egoboost. Det beste du kan gjøre er å feie over noen kvinner her og der. Husker du hva jeg sa om total ignorering? Det gjelder ennå! Same hvor provoserende og sårende hun oppfører seg så skal du ikke vise antydning til at du legger merke til at hun er der. Om dine venner spør deg om hvorfor du ingorer henne så skal du svare "Hvem?" Uansett hvor mye folk snakker om henne skal din respons være at du aldri har hørt om dette menneske før. Og så puler du noen andre! Ok? Jeg vil. Men vi går i klasse sammen. Sees _hver_ dag Hvem bryr seg? I alle fall ikke du! For deg eksisterer hun ikke! Nei, vil ikke være vennen hennes. Hun fortjener ikke det. Vil såre henne, vil få hun til å føle seg like jævlig som jeg har gjort. Vil at hun skal føle seg skyldig Dropp det. Hevn er for pyser. Lev heller livet og nyt sammvær med så mange kvinner du klarer. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 For en gangs skyld trur jeg at jeg skal følge tipset ditt, Brutal _ mann. Hun fortjener ingen kontakt med meg, og det hun gjør burde jeg ikke tilgi. Men samme hvor mye drit hun gjør mot meg, skal jeg bare bite tennene sammen og drite langt faen i det? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 For en gangs skyld trur jeg at jeg skal følge tipset ditt, Brutal _ mann.Hun fortjener ingen kontakt med meg, og det hun gjør burde jeg ikke tilgi. Men samme hvor mye drit hun gjør mot meg, skal jeg bare bite tennene sammen og drite langt faen i det? Jepp. Unntatt direkte trakkasering og vold. Utover det skal du drite i henne totalt. Lenke til kommentar
Gjest nylig_dumpet Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Tipset som Brutal_Mann kommer med her er nok gull verd. Hun fortjener ikke NOE bedre. Dessuten, en fin måte og komme over det på er og prøv og gjør ting HELE tiden. Vær med vennene dine, kos deg og ha det så gøy som du aldri har hatt det før. Slipp deg løs! Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Gi faen, bare ignorer alt som har med henne og fokuser på andre ting! Heng med venner, gå ut og ha det gøy, mange har sikkert sagt det før, men det finns andre fisk i havet Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er det jeg prøver, men når man bor i en "liten" by og har så og si samme vennegjeng så er det vanskelig å gå ut uten å støte på henne. I alle fall når vi begge er ekstremt sosiale personer. Og hvis jeg møter henne på en fest ødelegges kvelden min. Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Hør på hva brutal_mann her sier her, og gjør det. Ikke snakk til henne, ikke se på henne, ikke spør andre om henne. Et tips er å late som om dama er luft, funker fett. Dersom hun er på den samme festen som deg, så gir du fortsatt full faen i hele henne. Om du skulle være så uheldig å måtte stå nær henne(feks kø osv) så gjør noe annet. Hold på med mobilen eller noe, bare ikke gi henne den oppmerksomheten som kjerringa vil ha! Endret 25. januar 2009 av Mido Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det folk her sier er helt rett. Du vil ha hevn sier du, beste måten du kan få hevnen din er å fortsette livet ditt som om du ikke bryr det for fem flate øre. At du ble dumpet gjorde ingenting, du bryr deg ikke. Hun kommer ikke til å like det. For hun vil ha bekreftelse på at du fremdeles vil ha hun og at hun er viktig for deg. Ikke gi hun den gleden. Ha det gøy med kompiser, spøk, flørt med damer, dere har aldri vært sammen. Lenke til kommentar
crea Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Som stakan sier. Hun kommer til å få et lite sjokk når du ikke er der for henne lenger. Eller viser at du liker henne etc.. da kan det hende at hun plutselig begynner å vise interesse for deg igjen for å få bekreftelse på at du fortsatt bryr deg om henne. Men VIKTIG, ikke fall for den fristelsen. Med en gang hun har fått den bekreftelsen kommer hun til å miste interessen igjen, og du er tilbake ved start. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Viktig poeng! Det er godt mulig hun kommer til å gjøre det ja. Og hvis du gir hun oppmerksomheten hun søker, så kommer det ikke noe godt ut av det. Dere blir ikke sammen igjen (kan ikke se at du vil ønske det) og hun vil få gleden av at du er på knærne etter hun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå