Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg ikke bra nok?


SunnivaKL

Anbefalte innlegg

hvis man skal ligge me andre under en såkalt pause så skal d være avtalt at d e ok på forhånd spør du meg

 

"Når jeg tok det opp med han så ble han dritsur, det at han behandlet meg som dritt. Og da sa jeg at vi ikke kunne holde på lenger. Så senere på dagen var jeg hos han andre gutten, og da skjedde det som skjedde."

NEINEINEI! ARGH! dette fenomenet her e utrolig irriterende

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde til å begynne med et greit inntrykk av trådstarter, men det er nok forsvunnet. Han ignorer deg, du puler på andre, det perfekte par. Nok av jenter som velger å knulle rundt, men som en annen sa, forvent deg et rykte, og ta konsekvensene av det. Sier ikke nødvendigvis at du er tøs nå, men sånn for fremtiden; Oppfører man seg som tøs, blir man behanldet som en tøs.

Lenke til kommentar

Du må i det minste bestemme deg for hva du vil.

 

Enten så slutter du å rote rundt med ham, eller så går du inn for å ta det seriøst.

 

Jeg ser ikke at han er veldig klar for noe seriøst når han blir sur på deg fordi du vil snakke om ting som gjør deg sjalu etc. Om han var glad i deg og brydde seg, hadde han, som en vær annen oppegående gutt, komt deg i møte slik at dere ble enige om hvordan dere ville ha det.

 

Siden dere bare "holder på" er det få rettningslinjer å gå etter, om dere ikke har blitt enige om noe. Enten er dere venner, eller knullekompiser, eller sammen. Om han blir sur når du tar opp dette, er han ikke interessert i noe seriøst med deg.

Lenke til kommentar

Han blir sur uansett hva jeg sier som har med følelser/såring osv å gjøre.

 

Det som skjedde var et engangstilfelle, det kommer aldri til å gjenta seg. Jeg var bare utrolig såret, og da han ble sur på meg for jeg sa at jeg var såret så ble jeg sur på han.

 

Men jeg går ikke rundt og puler alt og alle, selv om det virker slik..

 

Jeg har lært, og lærer av mine feil.

Lenke til kommentar

Viktig at du lærer ja. Men det er utrolig mange av oss som har hørt den der "Det var et engangstilfelle". Hva skjer neste gang du blir sur på han? Gjerne om du har litt alkohol i blodet og gir mer faen.

 

Personlig ville jeg ikke inngått et forhold med noen av dere:P Men jeg viker unna for den minste ting også da.

Endret av stakan
Lenke til kommentar
Han blir sur uansett hva jeg sier som har med følelser/såring osv å gjøre.

 

Det som skjedde var et engangstilfelle, det kommer aldri til å gjenta seg. Jeg var bare utrolig såret, og da han ble sur på meg for jeg sa at jeg var såret så ble jeg sur på han.

 

Men jeg går ikke rundt og puler alt og alle, selv om det virker slik..

 

Jeg har lært, og lærer av mine feil.

 

Blir han sur som i sint, eller blir han sur fordi han ikke helt klarer å snakke om det?

 

Dere kommer uansett ikke videre før dere klarer å snakke til hverandre uten å bli sure/sinte/eller ligger med andre.

 

Om han tar deg seriøst så hadde han i det minste prøvd å snakke om problemene dere har. Når han blir sur og driter i å løse det, så er han ikke interessert i noe seriøst.

Lenke til kommentar
Han blir sur uansett hva jeg sier som har med følelser/såring osv å gjøre.

 

Det som skjedde var et engangstilfelle, det kommer aldri til å gjenta seg. Jeg var bare utrolig såret, og da han ble sur på meg for jeg sa at jeg var såret så ble jeg sur på han.

 

Men jeg går ikke rundt og puler alt og alle, selv om det virker slik..

 

Jeg har lært, og lærer av mine feil.

 

Blir han sur som i sint, eller blir han sur fordi han ikke helt klarer å snakke om det?

 

Dere kommer uansett ikke videre før dere klarer å snakke til hverandre uten å bli sure/sinte/eller ligger med andre.

 

Om han tar deg seriøst så hadde han i det minste prøvd å snakke om problemene dere har. Når han blir sur og driter i å løse det, så er han ikke interessert i noe seriøst.

 

Altså, han blir skikkelig sint. I begynnelsen da jeg akkurat hadde begynt å være med han, så satt vi og drakk litt... så var han irritert for han ikke fikk tak i noe.. så sa jeg; må du alltid være så sur? så sier han: ALLTID så sur? hva mener du med det da? i et skikkelig irritert tonefall. Så tok jeg tingene mine og gikk ut av rommet hans.. så bråkte jeg kanskje litt da jeg lukket døren, så han ropte etter meg: Ja, vekk ungene din jævla hore!!!

 

Og litt etterpå hørte jeg at ting ble knust osv der inne :S

 

Jeg klarer fint å snakke om ting uten å klikke helt, men han blir så fort sur..

Lenke til kommentar
Han blir sur uansett hva jeg sier som har med følelser/såring osv å gjøre.

 

Det som skjedde var et engangstilfelle, det kommer aldri til å gjenta seg. Jeg var bare utrolig såret, og da han ble sur på meg for jeg sa at jeg var såret så ble jeg sur på han.

 

Men jeg går ikke rundt og puler alt og alle, selv om det virker slik..

 

Jeg har lært, og lærer av mine feil.

 

Blir han sur som i sint, eller blir han sur fordi han ikke helt klarer å snakke om det?

 

Dere kommer uansett ikke videre før dere klarer å snakke til hverandre uten å bli sure/sinte/eller ligger med andre.

 

Om han tar deg seriøst så hadde han i det minste prøvd å snakke om problemene dere har. Når han blir sur og driter i å løse det, så er han ikke interessert i noe seriøst.

 

Altså, han blir skikkelig sint. I begynnelsen da jeg akkurat hadde begynt å være med han, så satt vi og drakk litt... så var han irritert for han ikke fikk tak i noe.. så sa jeg; må du alltid være så sur? så sier han: ALLTID så sur? hva mener du med det da? i et skikkelig irritert tonefall. Så tok jeg tingene mine og gikk ut av rommet hans.. så bråkte jeg kanskje litt da jeg lukket døren, så han ropte etter meg: Ja, vekk ungene din jævla hore!!!

 

Og litt etterpå hørte jeg at ting ble knust osv der inne :S

 

Jeg klarer fint å snakke om ting uten å klikke helt, men han blir så fort sur..

 

Enten så driter han totalt i hva du føler, for han sårer deg jo gang på gang, og viser ingen tegn til å like deg. Eller så har han et problem når det gjelder å snakke til andre mennesker på en skikkelig måte.

 

Når og hvordan var sist gang han viste eller sa han var glad i deg? Eller brydde seg om deg for den saksk skyld?

Lenke til kommentar
Han blir sur uansett hva jeg sier som har med følelser/såring osv å gjøre.

 

Det som skjedde var et engangstilfelle, det kommer aldri til å gjenta seg. Jeg var bare utrolig såret, og da han ble sur på meg for jeg sa at jeg var såret så ble jeg sur på han.

 

Men jeg går ikke rundt og puler alt og alle, selv om det virker slik..

 

Jeg har lært, og lærer av mine feil.

 

Blir han sur som i sint, eller blir han sur fordi han ikke helt klarer å snakke om det?

 

Dere kommer uansett ikke videre før dere klarer å snakke til hverandre uten å bli sure/sinte/eller ligger med andre.

 

Om han tar deg seriøst så hadde han i det minste prøvd å snakke om problemene dere har. Når han blir sur og driter i å løse det, så er han ikke interessert i noe seriøst.

 

Altså, han blir skikkelig sint. I begynnelsen da jeg akkurat hadde begynt å være med han, så satt vi og drakk litt... så var han irritert for han ikke fikk tak i noe.. så sa jeg; må du alltid være så sur? så sier han: ALLTID så sur? hva mener du med det da? i et skikkelig irritert tonefall. Så tok jeg tingene mine og gikk ut av rommet hans.. så bråkte jeg kanskje litt da jeg lukket døren, så han ropte etter meg: Ja, vekk ungene din jævla hore!!!

 

Og litt etterpå hørte jeg at ting ble knust osv der inne :S

 

Jeg klarer fint å snakke om ting uten å klikke helt, men han blir så fort sur..

 

Enten så driter han totalt i hva du føler, for han sårer deg jo gang på gang, og viser ingen tegn til å like deg. Eller så har han et problem når det gjelder å snakke til andre mennesker på en skikkelig måte.

 

Når og hvordan var sist gang han viste eller sa han var glad i deg? Eller brydde seg om deg for den saksk skyld?

 

Han kan godt si på msn at han har følelser for meg, men han sier aldri "glad i deg" eller noe.. og om vi snakker om det i virkeligheten, så sier han det i et tydelig irritert tonefall: jeg HAR jo følelser for deg.. årh..

 

Vanskelig å forklare, men ja..

 

Det er vel noen uker siden sist han sa han var glad i meg/brydde seg om meg.

Lenke til kommentar
Han fant ut at jeg hadde gjort det med en annen på lørdag, og han ble sur og skuffet, men ga meg en ny sjangse.. Hmm, dette kommer ikke til å gå bra :S

 

:!:

 

Denne tråden var utrolig i utgangspunktet, også kommer det en slik vending! Så fantastisk bra. Takk for at du underholder oss med din uvitenhet.

Lenke til kommentar
Det som kommer til å skje da, er ialefall alt annet enn hva som har skjedd nå.

Men det er utrolig vanskelig å få snakket med han, han jeg holder på med altså.. da jeg sa at han såret meg så klikket han jo helt, og kom med alle slags unnskyldninger og ble dritsint.

For det første; du ligger med en fyr som du møter, med en gang. Derfor antar jeg at du ikke er så veldig jomfru. Pga at du også sikkert ligger med denne "kjæresten" din. Til å være 15 begynner dette å bli litt mye. Lukk sammen beina nå, før du sprer dette videre. Jeg mener, det er jo allerede på nettet og du legger jo ut bilde av deg selv på RPP, så folk vet jo hvem du er..

Jeg kjenner igjen folk fra forumet stadig vekk på gaten (eller ellers).

 

OG for det andre: Han fyren har i mine øyne ingen positive sider. Han er snarsint, flørter med andre, kjefter på deg, behandler deg som dritt.. Hva ser du i han?? Du må jo vite at du fortjener bedre enn denne søppelfyren?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...