Frohman Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Utsagnet til Lise04 er et typisk utsagn som undertrykker kvinner. Det ironiske er at kvinner undertrykker hverandre med sin egen moral og fordømming. Hallo, det er 21 århundre. Folk har sex med hvem de vil, når de vil! Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Utsagnet til Lise04 er et typisk utsagn som undertrykker kvinner. Det ironiske er at kvinner undertrykker hverandre med sin egen moral og fordømming. Hallo, det er 21 århundre. Folk har sex med hvem de vil, når de vil! Men du er ikke klar over at selv om man har "rett" til det, så er det ganske turn off for mange å finne ut at den andre har femti på samvittigheten? Tviler på at det vil være veldig annerledes syn på det her om 10 og 20 år også, hvis du er opptatt av tid. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det var akkurat det jeg mente. Når det bare "skjer" med én gutt, skjønner jeg jo at hun ikke er så veldig kresen. Det jeg ville frem til er at det virker (og jeg hadde rett) som om hun har hatt sex med flere enn 2, allerede, og det er faktisk ikke en positiv ting. Denne arkaiske holdningen reagerer jeg på. Det må da vel være lov å ha sex så mye en vil så lenge det er det en vil. Det er ikke noe negativt med det. Men man må også forstå at det er vanskelig å akseptere for veldig mange. Bare være bevisst på det. Det kan hende, men folk som er så interessert i andres seksualliv er ikke noe å samle på. De som gjerne er interessert i folks sexliv, er det som engasjerer seg med personen. Og det er ikke til å skyve under teppet at det er mange som har problemer med at partneren er/har vært tøs. Vil man gjøre ting lettere for seg, så er man gjerne litt mer selektiv. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Men du er ikke klar over at selv om man har "rett" til det, så er det ganske turn off for mange å finne ut at den andre har femti på samvittigheten? Tviler på at det vil være veldig annerledes syn på det her om 10 og 20 år også, hvis du er opptatt av tid. Hva som er turn-off og ikke er ravende likegyldig. Poenget er at hun har rett til å sex med hvem hun vil, til hvilken som helst tid av døgnet, og hun bruker den retten. Personlige meninger kommer i andre rekke. Og jeg mente heller ikke det kom til å forandre seg, for all del. Er det noe jeg ikke har troen på er det menigmann. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Han sier vel ikke noe om hva hun har rett til og ikke. Men kan være kjedelig når hun treffer drømmetypen, og han blir skeptisk når ryktet når ørene hans. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Igjen, personlige meninger kommer i andre rekke. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Opp til enhver å prioritere som en vil. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ærlig talt, om trådstarter finner seg i hva som helst, og alikevel gir han en ny sjangse (etter tredje, fjerde og femte gang) så kan hun bare ha det så godt, spør du meg. Da ber hun jo om det. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg har vært i den situasjonen der jeg fant meg i de utroooligste ting, pga følelsene jeg hadde. Blind som faen, og i ettertid ser jeg at jeg var dum som faen også. Har lært, kanskje jeg fortjente det, men vil likevel at andre skal unngå det. Men vi kan jo bare si det vi mener, hun som må finne ut av det. Bare hun lærer av det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Såklart, men da nytter det jo ikke å komme med gode råd heller. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Men du er ikke klar over at selv om man har "rett" til det, så er det ganske turn off for mange å finne ut at den andre har femti på samvittigheten? Tviler på at det vil være veldig annerledes syn på det her om 10 og 20 år også, hvis du er opptatt av tid. Hva som er turn-off og ikke er ravende likegyldig. Poenget er at hun har rett til å sex med hvem hun vil, til hvilken som helst tid av døgnet, og hun bruker den retten. Personlige meninger kommer i andre rekke. Og jeg mente heller ikke det kom til å forandre seg, for all del. Er det noe jeg ikke har troen på er det menigmann. Det er jo ikke ravende likegyldig hvis man går glipp av forhold på grunn av en tøsete fortid. På generelt grunnlag. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) I just like putting things in perspective. Det er jo ikke ravende likegyldig hvis man går glipp av forhold på grunn av en tøsete fortid. På generelt grunnlag. Haha, finnes det folk som faktisk sier nei til folk med tøsete bakgrunn? Har alltid sett det for meg slik at de som KAN få vedkommende, som regel en veldig attraktiv person, FÅR vedkommende, mens de av samme kjønn/de som ikke kan FÅ vedkommende står og tvinner tomler mens de hvisker: "H*n er så løs at h*n ville jeg aaaaldri ha vært med." Endret 11. februar 2009 av Frohman Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 I just like putting things in perspective. Laget den selv, eller? Men det er forskjell på å ha et "normalt" sexliv, og ligge rundt med et hav av mennesker. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Laget den selv, eller? Paint + 2 minutters disposjon = FUCK YEAH. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg har ikke sagt noe om at antall sexpartnere har så ufattelig mye å si, men jeg mener at når man er 15 år så burde man ikke ta hva som helst når som helst. Trådstarter sier jo at hun ikke "pratet" med denne personen engang, og det er der jeg reagerer. Hvor mange hun har hatt sex med kan hun godt holde for seg selv, men når hun legger ut om dette her, regner jeg med flere vet det også. I tillegg vet jo guttene om det, og kan gi henne et rykte. DERFOR sier jeg det jeg gjør. Kall meg hva du vil, kanskje jeg er litt konservativ på den måten, men lillesøstra mi er 15 år, og jeg hadde blitt redd om dette var henne. Man må passe på seg selv, og i den alderen der er jo alt "gøy". Bare vær forsiktig. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 I just like putting things in perspective. Det er jo ikke ravende likegyldig hvis man går glipp av forhold på grunn av en tøsete fortid. På generelt grunnlag. Haha, finnes det folk som faktisk sier nei til folk med tøsete bakgrunn? Har alltid sett det for meg slik at de som KAN få vedkommende, som regel en veldig attraktiv person, FÅR vedkommende, mens de av samme kjønn/de som ikke kan FÅ vedkommende står og tvinner tomler mens de hvisker: "H*n er så løs at h*n ville jeg aaaaldri ha vært med." Jeg synes ikke det er en tiltrekkende ting å ha pult halve bygden. Da kan jeg gjerne avvise personen. Jeg nøyer meg ikke med noe annet enn det beste (så må jeg bare understreke at hva som er det beste, er totalt individuellt, så ingen misforstår meg ved vilje) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Sunniva: At du ikke vil han skal skrive at andre er deilige/flørte ræva av seg over nettet har ingenting med at DU er kjip å gjøre. For det er ikke kjipt å ønske at den andre parten ikke skal gjøre det, om man er enige om at "nå skal vi ikke holde på med andre"/"nå er vi sammen". Det er jo viktig at man klarer å respektere hverandre nok til at man bryr seg om hva som er viktig for den andre parten. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Denne tråden har jo rett og slett tatt en helt rå vending. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg har ikke sagt noe om at antall sexpartnere har så ufattelig mye å si, men jeg mener at når man er 15 år så burde man ikke ta hva som helst når som helst.Trådstarter sier jo at hun ikke "pratet" med denne personen engang, og det er der jeg reagerer. Hvor mange hun har hatt sex med kan hun godt holde for seg selv, men når hun legger ut om dette her, regner jeg med flere vet det også. I tillegg vet jo guttene om det, og kan gi henne et rykte. DERFOR sier jeg det jeg gjør. Kall meg hva du vil, kanskje jeg er litt konservativ på den måten, men lillesøstra mi er 15 år, og jeg hadde blitt redd om dette var henne. Man må passe på seg selv, og i den alderen der er jo alt "gøy". Bare vær forsiktig. Å være 15 og ha ligget med 2 er ikke unormalt og er ingen big deal. Selvsagt føler man veldig at søstre og sånt ikke skal det, men faktum er nok at det er mye om henne du ikke vet. Derimot er det grunn til å bli bekymret for trådstarter. Det der er ikke noe sunt forhold til sex i det hele tatt, og tøsestempelet er nok på vei. Som sagt tidligere i tråden: Er du tøs blir du behandlet som en, og da er det vanskelig å klare å stole på noen som melder interesse fordi mange kan se på deg som "et kjapt knull". Og når man begynner å angre på mange man har sex med bør man kanskje se på hvorfor man angrer, hva man gjorde feil og hva man glemte å se etter i personen. Anbefaler å klemme sammen beina litt før du mister all kontroll Lenke til kommentar
deinteil Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det var akkurat det jeg mente. Når det bare "skjer" med én gutt, skjønner jeg jo at hun ikke er så veldig kresen. Det jeg ville frem til er at det virker (og jeg hadde rett) som om hun har hatt sex med flere enn 2, allerede, og det er faktisk ikke en positiv ting. Denne arkaiske holdningen reagerer jeg på. Det må da vel være lov å ha sex så mye en vil så lenge det er det en vil. Det er ikke noe negativt med det. Hver sin smak. Men hvis jeg hadde truffet en jente og så fått vite at hun hadde ligget rundt med "mange fler enn to" allerede i femten års alderen så hadde det vært som en liten bøtte med isvann for å si d sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg