catosim Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hei der. Jeg har en noe tilårskommet HP Pavillion DV6000, som har vært en upåklagelig surfemaskin. Disse maskinene har en fysisk knapp på forsiden av maskinen, som kan brukes for å aktivere/deaktivere det trådløse kortet.Nå har imidliertid windows begynt å deaktivere trådløskortet, og jeg oppnår ikke kontakt med kortet når jeg prøver å slå av/på med knappen. I starten var en reboot tilstrekkelig, og da dukket kortet opp i enhetsbehandkingen igjen, men ikke nå lengre. Mens jeg fortsatt hadde sporadisk kontakt med kortet prøvd jeg å oppdatere driveren via enhetsbehandlingen, uten at det utgjorde noen forskjell. Nå har ikke kortet virket på 5 dager. Noen som har tips?? Ca2 Lenke til kommentar
marama Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) har akkurat det samme problemet med min acer 6920... men min var slik da jeg kjøpte den.. snakket med acer support, men de kunne ikke hjelpe.. .. så blir nokk heving av kjøp for min del... har prøvd alt mulig selv. men finner ikke ut av det... har den vært avslått må jeg restarte den etter oppstart for att nettverkskortet skal virke. Endret 25. januar 2009 av marama Lenke til kommentar
leoss Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Har samme problem med intel-kortet i min DV9200. MEd litt trafikk på det trådløse nettet, så deaktiveres det trådløse kortet mitt, og eneste måten jeg får aktivert det på igjen er reboot. Jeg klarer heller ikke å få oppdatert driver eller skiftet innstillinger, om jeg prøver på dette, så henger alle prosesser og programmer relatert til dette seg opp. Håpløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå