ggakol Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg trener styrke fast, men jeg HATER å trene mage. Lånte for et år siden en slik EMS maskin av en venn, og brukte den i en måned (3+ ganger i uka), og det funket. Jeg hadde 0 tro på slike maskiner, noe som var en av grunnene til at jeg fikk låne den. Har i lengre tid tenkt på å skaffe meg en slik maskin og jukse meg til en mer market 6pack osv. Vennen min hadde kjøpt den fra tvshop, men de selger den tydeligvis ikke mer. Vet dere om noen steder som selger slike jukseapparater? Skrev opp at den het fs 0-12 ems deluxe, men å google det gir ingen treff. Takker for all hjelp =) Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Hvis et TVShop produkt faktisk virket tviler jeg paa at de hadde solgt det via TVShop. Er isaafall elendig markedsföring. Endret 25. januar 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
Finne Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 På MX-Sport vil jeg tro de har. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvis du tror 6 packen vil komme av elektronisk stimulasjon.. så ja, vet ikke en gang hva jeg skal si. Lenke til kommentar
ggakol Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Hvis du tror 6 packen vil komme av elektronisk stimulasjon.. så ja, vet ikke en gang hva jeg skal si. Ikke at den skal komme av seg selv, men en kombinasjon av det å trening vil få det til å gå fortere. Jeg var som deg før, men hvis du prøver en av de så kjenner du at du er skikkelig sliten i magemusklene etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå