Gå til innhold

nokia 7250, panasonic gd 87 eller motorola t720i??? HJELP!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

takk for mange svar!

 

ang. hva som er viktigst for meg så er nok spill i utgangspunktet uvesentlig, har lastet ned noe på min 7210, men spiller sjeldent eller aldri.

det er jo synd at gd87 ikke har java, men det er ikke noe stort tap, da mitt bruk av java har gått ut på å finne en epost-leser, noe jeg ikke har fått til å funke. denne funksjonen har derimot gd87 ;)

 

mitt inntrykk av t720i er at den jevnt over ikke er så bra som de andre.

den er jo derimot billigere, men om jeg kjøper noe nytt så kan jeg gå høyere opp i pris.

 

det som er kjipt er at nokias fargetelefoner ikke har samme funksjonene som SonyE t68i, den har jo det meste, bortsett fra en bra fargeskjerm.

 

så, hvis man ser bort fra java, hva er da det beste kjøpet?

 

ps: jeg skjønner at gd87 må oppgraderes for å få plass til flere meldinger, hvordan kan jeg finne ut om de som selges her hvor jeg bor har den nye softwaren? og hvilken software-versjon er den nyeste? nokia har jo *#0000# eller noe sånn.

 

pps: til de som har gd87, vibrerer den når man ikke har på lydløs? leste et eller annet sted om at den ikke vibrerte når lyden var på?

Lenke til kommentar
takk for mange svar!

 

ang. hva som er viktigst for meg så er nok spill i utgangspunktet uvesentlig, har lastet ned noe på min 7210, men spiller sjeldent eller aldri.

det er jo synd at gd87 ikke har java, men det er ikke noe stort tap, da mitt bruk av java har gått ut på å finne en epost-leser, noe jeg ikke har fått til å funke. denne funksjonen har derimot gd87 ;)

 

mitt inntrykk av t720i er at den jevnt over ikke er så bra som de andre.

den er jo derimot billigere, men om jeg kjøper noe nytt så kan jeg gå høyere opp i pris.

 

det som er kjipt er at nokias fargetelefoner ikke har samme funksjonene som SonyE t68i, den har jo det meste, bortsett fra en bra fargeskjerm.

 

så, hvis man ser bort fra java, hva er da det beste kjøpet?

 

ps: jeg skjønner at gd87 må oppgraderes for å få plass til flere meldinger, hvordan kan jeg finne ut om de som selges her hvor jeg bor har den nye softwaren? og hvilken software-versjon er den nyeste? nokia har jo *#0000# eller noe sånn.

 

pps: til de som har gd87, vibrerer den når man ikke har på lydløs? leste et eller annet sted om at den ikke vibrerte når lyden var på?

 

Ang. hvordan du skal finne ut av softwaren må du spørre i butikken.

At mobilen ikke vibrerer når lyden er på er ikke riktig, den vibrerer både med og uten lyd.

Lenke til kommentar

Nå hadde jg tenkt å starte ny post, men jeg så dere diskuterte Nokia 7250 litt her, så jeg har noen spørsmål:

 

- jeg har lest om mange som oppgraderer softwaren på telefonen. Kan du bare gå å gjøre dette i en forretning som fikser mobiltelefoner?

 

- Hva blir bedre når du oppgraderer softwaren?

 

Takk for svar :woot:

Lenke til kommentar

Enhver butikk som selger Nokia er forpliktet til å ta imot Nokia-telefoner som er kjøpt andre steder. De sender den inn til sin service-partner, EMTS eller lignende (Emts er vel nedlagt?) og softwaren oppgraderes gratis. Du kan eventuelt gå innom et slikt service-center der du bor, da oppgraderer de telefonen din mens du venter, så sant det ikke er stor pågang såklart.

 

en ny software fikser små bugs, som du kanskje egentlig ikke har merket, men du kan også merke stor forskjell, hvis du har hatt problemer.

Lenke til kommentar

Jeg har Panasonic GD87, og her er noen gode ting med mobilen:

 

-STOOOOR skjerm

 

- Verdens beste fargeskjerm, for øyeblikket

 

- Enkelt menysystem

 

- e-post, mms og sms

 

- undervurdert kamera (den tar kjempebra bilder, men ikke spesielt om natten)

 

- Wap 2.0

 

Her er noen dårlige:

 

- Ikke Bluetooth

 

- Ikke J2ME (java)

 

- Ingen mulighet for laste ned spill (Det er mulig å laste ned ExEn spill i Storbritannia, Nederland osv. men ikke i Norge... Ennå)

 

 

 

ANBEFALES PÅ DET VARMESTE :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...