Mariokid Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hallo * Hva skal maskinen brukes til? - Poker (extreme multi tasking?) - Nedlasting / video / musikk - Nettsurfing - Oppbevare 1000 gb med filer * Prisantydning 5-7K eller no? * Skal maskinen overklokkes Trokke det * Fortrinnsvis AMD eller Intel-basert? Intel seff? * Er det deler du vet du ikke trenger? Trenger ikke tastatur/mus eller skjerm. * Evt. andre spesielle preferanser/kommentarer Det viktigste er at den takler det den skal brukes til. At pcen ikke blir varm!! (kald pc ) og at pcen ikke blir påvirket når den er full med filer (1000gb)også må pcen takle _mange_ poker bord samtidig og at den varer lenge og er veldig stabil. Det jeg trenger hjelp til da er at noen konfigurer en pc på f.eks komplett for meg som dekker alt jeg har snakket om. Thanks Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Tror du vil få mer for pengene, om du her klarer å bygge selv? Kabinett; Antec Sonata III Kabinett vifte; Antec 120mm TriCool Hovedkort; Gigabyte GA-MA790GP-DS4H Prosessor; AMD Phenom II X4 920 Minne; G.SKILL 8GB DDR2 Kit (4x2GB) Harddisk; Seagate Barracuda 7200.11 1.5TB Optisk leser/brenner; Samsung WriteMaster SH-S223F DVD±RW Lenke til kommentar
Mariokid Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Nei, det er for vanskelig Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Egentlig ikke.. Første gang jeg skulle bygge en PC, hadde jeg så godt som null peiling. Alt gikk overraskende lett når jeg først kom igang og leste bruksansvisning og guider jeg fant på nett. Dog er ikke jeg herre over deg, så valget er helt og holdent ditt. Her har du to oppsett fra Komplett... Blir disse for belastende for lommeboken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Kan minne på om at du kan finne deler selv hos netshop og så legge denne i handlevognen, så får du maskinen montert Lenke til kommentar
Mariokid Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Strømkabel PC m/Jord 2m Nero 8 OEM Vista kompatibel CyberLink DVD Suite 6, 6Channel, OEM CD, Støtsikker PC-eske Qpad|UC, Small Komplett Black, 4mm, NZXT HUSH,Silver Aluminum Front, 2X Blue Corsair Powersupply 550W Bulk, black, MSI P45 NEO-F, P45, Socket-775, DDR2, Intel Core™ 2 Quad Q8200 2,33GHz, Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, Samsung SpinPoint F1 1TB SATA2 Sony NEC Optiarc DVD±RW burner AD-7200S, Sapphire Radeon HD 4850 1GB GDDR3, USB2 multikortleser 3.5" sort for Logitech Deluxe 350 Keyboard NO Logitech MX518 Optical Mouse, MS ROYALTY Vista Home Premium MS COA Label Windows MS Win Vista Home Premium Norsk MS MANUALS Win Vista Home Premium Garanti 3 år - Sende inn Support Komplett.no - Komplett sin Pris: 10000kr Kjøper denne jeg da, hvis ingen har ett bedre forslag? Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå