Gaarulf Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Fikk meg ny skjerm på torsdag og har latt maskinen stått på til lørdag klokken 20:00 eller noe. Jeg reboota, windows ville ikke starte (fikk ikke med meg feilmeldinga, men mener det var ett eller annet som lignet på "Nldrs.dll" eller noe). Jeg måtte da reparere XP og etter det funka alt... ... Bortsett fra multi monitor. Har prøvd å skifte kabler, utganger, innganger you name it. Avinstallert drivere, googlet i 5 timer... Det virker som skjermen virker, da den gir ifra seg den "gråsvarte" svartheten den vanligvis har, og ikke helt svart. Powerlyset lyser også. Men jeg får ikke noe bilde i det hele tatt! Noe hjelp? Er forresten en BenQ 24" E2400HD. Vil helst slippe å måtte sende tilbake for reperasjon av noe slag, da det burde være noe jeg kan fikse selv. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Så det er kun en skjerm som ikke er brukbar? Den andre virker? Lenke til kommentar
buitre Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Finner du skjermen i kontrollpanelet? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Skjermene finner jeg i kontrollpanelet. 19" er den jeg skriver på nå, men om jeg velger å bruke begge skjermene, funker bare 19" og 24" går inn i dvalemodus. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvilken oppløsning innehar den andre skjermen din? Den må i noen tilfeller ha samme oppløsning som primær skjermen. Om disse er forskjellige vil du kunne få problemer. Prøv å sette ned oppløsningen til det laveste og jobb deg oppover. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Funket ikke å sette skjerm nummer 2 fra 1920x1080 til 1280x1024 heller. den reagerer med å slå seg på, men blir bare som i dvalemodus. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Du har sjekket at de er skikkelig koblet til? Hadde et tilsvarende problem med min primærskjerm engang og da viste det seg at det var feil på selve kabelen. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Skal teste med en ny kabel nuh. Poster resultater om 5-10 minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå