Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tannkrem på apotek eller butikk?

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Per dags dato kjøper jeg "Zendium" Tannkrem på apoteket. En tannkrem man ikke får i vanlige butikker.

Men er denne bedre en Colgate og andre merker man kjøper i en dagligvareforretning? Den er jo dobbelt så dyr som en typisk Colgate som et eksempel.

Så blir jeg lurt av apoteket eller har det noe for seg å betale dobbel pris for tannkrem på apoteket?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
de fleste tannleger som ikke er bundet av et produkt vill si at hvilket som helst tannkrem med fluor gjør jobben.

Så du mener at apoteket lurer meg til å betale 40 kroner for Zendium tannkrem når jeg kan få en Colgate til under halve prisen på Rema?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Alle vanlige butikker her selger Zendium. Koster 20 kr. Bruker kun Zendium selv, etter å ha blitt anbefalt det her på forumet.

Hmm alle butikker? hvilke kjeder? Har ikke sett Zendium andre steder enn apoteket her.

Lenke til kommentar
Alle vanlige butikker her selger Zendium. Koster 20 kr. Bruker kun Zendium selv, etter å ha blitt anbefalt det her på forumet.

Hmm alle butikker? hvilke kjeder? Har ikke sett Zendium andre steder enn apoteket her.

Coop Prix og Coop Obs har. Tror de andre butikkene her som Ica og Eurospar også har, men har aldri kjøpt hos dem.

Lenke til kommentar

Helsekostbutikker har jo ofte en del forskjellige tannkremer uten såpe, kunstige tilsettningsstoffer og evt. fluor. Ta en kikk der og se om du finner noe du liker.

Konsistensen på dem kan jo være litt ymse, men selv bruker jeg Kingfisher sin med fenikkel som er uten fluor. Kiss my face sin skal vel være mer "vanlig" i konsistens.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Helsekostbutikker har jo ofte en del forskjellige tannkremer uten såpe, kunstige tilsettningsstoffer og evt. fluor. Ta en kikk der og se om du finner noe du liker.

Konsistensen på dem kan jo være litt ymse, men selv bruker jeg Kingfisher sin med fenikkel som er uten fluor. Kiss my face sin skal vel være mer "vanlig" i konsistens.

Tannkrem uten fluor? Viktigste ingrediens i en tannkrem jo.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Tannkrem uten fluor? Viktigste ingrediens i en tannkrem jo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...