Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Per dags dato kjøper jeg "Zendium" Tannkrem på apoteket. En tannkrem man ikke får i vanlige butikker. Men er denne bedre en Colgate og andre merker man kjøper i en dagligvareforretning? Den er jo dobbelt så dyr som en typisk Colgate som et eksempel. Så blir jeg lurt av apoteket eller har det noe for seg å betale dobbel pris for tannkrem på apoteket? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 de fleste tannleger som ikke er bundet av et produkt vill si at hvilket som helst tannkrem med fluor gjør jobben. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 de fleste tannleger som ikke er bundet av et produkt vill si at hvilket som helst tannkrem med fluor gjør jobben. Så du mener at apoteket lurer meg til å betale 40 kroner for Zendium tannkrem når jeg kan få en Colgate til under halve prisen på Rema? Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Alle vanlige butikker her selger Zendium. Koster 20 kr. Bruker kun Zendium selv, etter å ha blitt anbefalt det her på forumet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Zendium får man kjøpt i butikker til halve prisen sannsynligvis. Tannleger er ofte bundet til et spesiellt merke de går god for pga sponsorpenger. Endret 25. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Om du ikke har spesielle behov er det ingen grunn til å kjøpe det på apoteket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Alle vanlige butikker her selger Zendium. Koster 20 kr. Bruker kun Zendium selv, etter å ha blitt anbefalt det her på forumet. Hmm alle butikker? hvilke kjeder? Har ikke sett Zendium andre steder enn apoteket her. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Alle vanlige butikker her selger Zendium. Koster 20 kr. Bruker kun Zendium selv, etter å ha blitt anbefalt det her på forumet. Hmm alle butikker? hvilke kjeder? Har ikke sett Zendium andre steder enn apoteket her. Coop Prix og Coop Obs har. Tror de andre butikkene her som Ica og Eurospar også har, men har aldri kjøpt hos dem. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Tannlegen min sa til meg at Zendium ikke inneholder såpestoffer, som mange kan reagere på mht. sår i munnen og lignende. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Tannlegen min sa til meg at Zendium ikke inneholder såpestoffer, som mange kan reagere på mht. sår i munnen og lignende. Det er derfor jeg kun bruker Zendium. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Helsekostbutikker har jo ofte en del forskjellige tannkremer uten såpe, kunstige tilsettningsstoffer og evt. fluor. Ta en kikk der og se om du finner noe du liker. Konsistensen på dem kan jo være litt ymse, men selv bruker jeg Kingfisher sin med fenikkel som er uten fluor. Kiss my face sin skal vel være mer "vanlig" i konsistens. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Helsekostbutikker har jo ofte en del forskjellige tannkremer uten såpe, kunstige tilsettningsstoffer og evt. fluor. Ta en kikk der og se om du finner noe du liker. Konsistensen på dem kan jo være litt ymse, men selv bruker jeg Kingfisher sin med fenikkel som er uten fluor. Kiss my face sin skal vel være mer "vanlig" i konsistens. Tannkrem uten fluor? Viktigste ingrediens i en tannkrem jo. Lenke til kommentar
Gjest Barbs Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Helsekostbutikker har jo ofte en del forskjellige tannkremer uten såpe, kunstige tilsettningsstoffer og evt. fluor. Ta en kikk der og se om du finner noe du liker. Konsistensen på dem kan jo være litt ymse, men selv bruker jeg Kingfisher sin med fenikkel som er uten fluor. Kiss my face sin skal vel være mer "vanlig" i konsistens. Tannkrem uten fluor? Viktigste ingrediens i en tannkrem jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå