Best_92 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) MAkset på 152.5 kg idag Ganske fornøyd. Endret 25. januar 2009 av Best_92 Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Hva mener du på da? Benkpress? Ja, ser det i beskrivelsen. Ja, jeg vill si du er ganske en maskin! Najs! Jeg hadde aldri greid det! Å du er 16? I'm impressed! Endret 25. januar 2009 av kasamo2 Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Hva mener du på da? Benkpress? Ja, ser det i beskrivelsen. Ja, jeg vill si du er ganske en maskin! Najs! Jeg hadde aldri greid det! Å du er 16? I'm impressed! Jepp, i benkpress Hvor mye makser du på? Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hva mener du på da? Benkpress? Ja, ser det i beskrivelsen. Ja, jeg vill si du er ganske en maskin! Najs! Jeg hadde aldri greid det! Å du er 16? I'm impressed! Jepp, i benkpress Hvor mye makser du på? Hehe, nei, jeg trener ikke på treningsstudio jeg er bare 15 år:/ Blir 16 den 24mai. Når jeg blir 16 har jeg lyst og begynne på ett trenings studio. Når begynte du og trene siden du kan ta så mye når du er 16år? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Nei, men du er i jævlig god form med mindre du boler elns. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hva mener du på da? Benkpress? Ja, ser det i beskrivelsen. Ja, jeg vill si du er ganske en maskin! Najs! Jeg hadde aldri greid det! Å du er 16? I'm impressed! Jepp, i benkpress Hvor mye makser du på? jeg stanser på 135kg,mer enn det orker jeg ikke. klarte nesten 170kg med beina da;P Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg startet å trene litt med benk når jeg var litt over 10 år, alltså 5 klasse JEg startet forsiktig, men det som er rart er at det ikke har hemmet veksten min. Jeg spiser mye ris og kylling, lever rett og slett et unormalt sunt liv. Trikset er å spise så mye sunn mat som mulig. En ting, jeg boler ikke. Tar sterk avstand fra boling. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Jeg startet å trene litt med benk når jeg var litt over 10 år, alltså 5 klasse JEg startet forsiktig, men det som er rart er at det ikke har hemmet veksten min. Jeg spiser mye ris og kylling, lever rett og slett et unormalt sunt liv. Trikset er å spise så mye sunn mat som mulig. En ting, jeg boler ikke. Tar sterk avstand fra boling. det er bra,ikke begynn å eksprimenter med piller som nitrix el slik som enkelte andre gjør. hold deg til kjøttkaker og elgekjøtt;) BSN nitrix: http://www.youtube.com/watch?v=ypzmCfN51Ws Endret 25. januar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg startet å trene litt med benk når jeg var litt over 10 år, alltså 5 klasse JEg startet forsiktig, men det som er rart er at det ikke har hemmet veksten min. Jeg spiser mye ris og kylling, lever rett og slett et unormalt sunt liv. Trikset er å spise så mye sunn mat som mulig. En ting, jeg boler ikke. Tar sterk avstand fra boling. det er bra,ikke begynn å eksprimenter med piller som nitrix el slik som enkelte andre gjør. hold deg til kjøttkaker og elgekjøtt;) GLemte selvsagt å si at jeg tar protein pulver og piller. MEn, egentlig er det unødvendig. Man kommer langt bare med vanlig norsk kosthold Noe dere lurer på? Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ja, var ganske tidlig syntes jeg:P Men er bra at du ikke er vekst hemmet, fortsett og spis sunt, og ikke begynn og tukle med piller og sånt, er bare tull! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 16 år og 152.2kg benkpress = skademagnet Du burde være veldig forsiktig med så tunge vekter spesielt i en så ung alder, kroppen din skal i utgangspunktet ikke være klar for så store belastninger. Nå har jeg ikke sett noen bilder osv av deg så vet ikke hvor bra bygd du er men dette synes jeg er litt skummelt rett og slett..og da tenker jeg på ryggen din og evnt andre skader du kan pådra deg. Om du tar så mye i benk så håper jeg du trener resten av kroppen din bra også? Og at teknikken din ligger 101% inne, mye veier du foresten? Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 16 år og 152.2kg benkpress = skademagnet Du burde være veldig forsiktig med så tunge vekter spesielt i en så ung alder, kroppen din skal i utgangspunktet ikke være klar for så store belastninger. Nå har jeg ikke sett noen bilder osv av deg så vet ikke hvor bra bygd du er men dette synes jeg er litt skummelt rett og slett..og da tenker jeg på ryggen din og evnt andre skader du kan pådra deg. Om du tar så mye i benk så håper jeg du trener resten av kroppen din bra også? Og at teknikken din ligger 101% inne, mye veier du foresten? 112 kg. Og ja, jeg trener hele kroppen. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hva tar du i markløft og knebøy da? Det er jo langt mer interessant å høre om : ) Lenke til kommentar
Patience Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Hva tar du i markløft og knebøy da? Det er jo langt mer interessant å høre om : ) 202,5 i knebøy og 190 i markløft. Lenke til kommentar
Robols Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Åj. Slettes ikke værst! Sleng ut noen bilder da Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Åj. Slettes ikke værst! Sleng ut noen bilder da Er egentlig ikke så fan av å legge ut bilder av kroppen min på nettet jeg, hører kanskje litt teit ut men. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Er jo bare å sladde ansiktet. "Ingen" vet hvem du er, så er ikke noe farlig. : ) Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Er jo bare å sladde ansiktet. "Ingen" vet hvem du er, så er ikke noe farlig. : ) Okei, jeg får se hva jeg gjør Lenke til kommentar
neoman Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Dette var virkerlig sterke løft for en 16 åring, du burde prøve styrkeløft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå