kasamo2 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hei, jeg bare kom til og tenke på at mange sier forskjellige ting... Så da lurer jeg på hva dere pleier mest og si? Viss det er noe annet dere sier så fyr løs med det også! Ett poll hadde vært kult også men vet ikke om det er bare moderatorer som kan gjøre sånt...Fyr løs! Lenke til kommentar
someOen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Skriver ha det, og har alltid gjort det. Hade og hadet er vel strengt tatt ikkje ord. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg sier ha det bra. Alt annet blir bare feil. "ha det" ha det hva? Lenke til kommentar
binko Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Når du skriver 'sier', mener du da faktisk muntlig, eller skriftlig? I så fall er det vel ytterst få som uttaller t'en i 'ha det' vil jeg tro. Skriftlig via MSN osv. bruker jeg hade, men mest fordi 'ha det' virker så knotete, og hadet er bare noe jeg ikke bruker. Er det en oppgave eller noe som trenger litt finere språk enn MSN, unngår jeg ordet gjennomgående. Sååeh ja. Endret 25. januar 2009 av Binko Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 På msn skriver jeg somregel bare hade eller kkthxbaii eller noe sånt noe hade kommer vel fra hadet som igjen kommer fra ha det (bra?) Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Når du skriver 'sier', mener du da faktisk muntlig, eller skriftlig? I så fall er det vel ytterst få som uttaller t'en i 'ha det' vil jeg tro. Skriftlig via MSN osv. bruker jeg hade, men mest fordi 'ha det' virker så knotete, og hadet er bare noe jeg ikke bruker. Er det en oppgave eller noe som trenger litt finere språk enn MSN, unngår jeg ordet gjennomgående. Sååeh ja. Nei, jeg mente skriftelig sånn for eks på msn. Men jeg personelig sier hade. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Skriver "Hade". Hvis jeg skriver ha det eller hadet, så blir vel de fleste helt "wtf?" Lenke til kommentar
SiMoB Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Av de ordene som nevnes i tittelen er det "hade" jeg bruker, korteste å skrive, alle forstår hva du mener og de andre blir egentlig bare merkelige.. Men bruker da mye annet og avhengig av humør og hvem jeg snakker med: bb/cya/heidå/natta/nei, då gjeng eg då osv. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jæi sier hei sjer??? snx Lenke til kommentar
Khlysti Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 "Snakkes", eller "ses". Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Skriver "ha det". Sier "ha det bra" og "hade'a" Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Ser ut som de fleste sier hade, av de 3 tinga... Men kkthxbaii var litt genial da xD Det er hører mest er hade og hadet.. Men syntes hadet blir bare feil:P Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg skriver hade. Men det er jo en form for "Ha det bra!" Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Jeg sier hade og skrive hadebra Evt tudelu Sier også "vi ser" og "snakkast" Endret 26. januar 2009 av Equerm Lenke til kommentar
SiMoB Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) forresten! Husker før hadde jeg det kjempegøy når jeg og noen kamerater pleide å si "vi cs", når gikk fra skolen og skulle hjem. Gjett hva vi skulle da? Endret 26. januar 2009 av SiMoB Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 hmmm.. nerde på pc'n i ett visst spill ? =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå