uversity2 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Har Benq "22" E2200HD skjerm med NVIDIA Geforce 8600GT skjermkort har hdmi på skjermen og på maskinen. lurer bare da på siden maskinen har jo en haug av innganger og min har 2 dsub innganger men på forskellige kortplasseringer i maskinenen. 1 Er det ene hovedkortet og det andre skjermkortet? 2 Hva kan være grunnen til at bare en av inngangene fungerer? 3 Det er en hdmi inngang på maskinen er dette til skjermkortet? 4 Har fått en Hdmi 3.1 han kabel kan den erstattes med d-sub kabelen? 5 Er det meninga å koble skjermen til skjermkortet? klarer ikke helt å få til dette med hdmi står kun no signal når jeg prøver å koble til hdmien, leste noe med at jeg kanskje måtte skifte til digitalt signal eller noe sånt. ehehh litt vanskelig å forklare hva jeg mener, men si fra om dere ikke skjønner. takker for svar Endret 25. januar 2009 av uversity2 Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvorfor kan du ikke bruke en vanlig DVI-kabel ? Lenke til kommentar
uversity2 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) fordi har akkurat fått en hdmi kabel, og det følgte bare med en d-sub til skjermen, så har ingen Dvi Endret 25. januar 2009 av uversity2 Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Benq var så gniene at de ikke la med DVi-kabel, ja... Sjekk instillingene i skjermegenskapene (display properties), om det er skjerm 1 eller 2 som her 'hovedskjermen' (primary). Jeg antar at DVI-utgangen er førstevalget og HDMI andre. Lenke til kommentar
uversity2 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) hva kan man egentlig gjøre med hdmi utgang på hovedkortet siden den ikke er på skjermkortet? Skjerm nr 1 er valgt, er ikke skjerm 2 bare hvis jeg skal bruke 2 skjermer på en gang? Endret 25. januar 2009 av uversity2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå