theotheman Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hei! har sett at I-doser skal funke på mange forum, og at det bare er noe dritt så jeg spør dere. Har noen prøvd I-doser? har det funket? håper på mange svar Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg har prøvd flere forskjellige "doser". Men eneste som skjedde var at jeg fikk enten hodepine, eller vart sykt lei den lyden. Men det var en som virket litt, trur det var heroin eller noe. Vart svimmel, og "såg ting", mens jeg hadde øynene lukket. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Søkte på google, og fant dette treffet som nummer 3. Diskusjon.no : Den store I-Doser tråden Edit: Den tråden er stengt, men her er en som fortsatt er aktiv. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=704277&hl= Endret 24. januar 2009 av Steina Lenke til kommentar
tk394585 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Virker på 1/3 mennesker deriblant meg ^^, Har også oppdaget større/lengre effekt hvis du looper musikken flere ganger eller mediterer eller setter deg selv i transe mens lyden går Les FAQ'en, skaff et passeli godt headset, lukk øynene og slå på "favorittdopet" Lenke til kommentar
theotheman Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Virker på 1/3 mennesker deriblant meg ^^, Har også oppdaget større/lengre effekt hvis du looper musikken flere ganger eller mediterer eller setter deg selv i transe mens lyden går Les FAQ'en, skaff et passeli godt headset, lukk øynene og slå på "favorittdopet" NICE ^^ Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er det gratis eller er det noe man må betale penger for? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Programmet er gratis. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Prøvd det litt, funka den ene gangen. leste etterpå på slikt forum om andre som opplevde akuratt det samme som meg på den sorten dose eg prøvde. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Noen doser funket på meg. En av de bare sovnet jeg, mens en annen så fikk alle sammen smurfe stemmer Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg prøvde det en gang. Det var kjedelig og jeg gikk fort lei. Fikk heller ikke noe funk. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Programmet er gratis men dosene koster vel penger? Lenke til kommentar
theotheman Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 ikke vis du laster ned torent da Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det vet jeg ingenting om Men prøvde content som kommer med i grunnpakken, følte ingenting men kanskje ikke man føler noe etter første forsøk. Lenke til kommentar
theotheman Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Det vet jeg ingenting om Men prøvde content som kommer med i grunnpakken, følte ingenting men kanskje ikke man føler noe etter første forsøk. Det er meningen at man skal starte med de svake dosene (alcohol) osv. Prøv og slappe helt av, mens du teller bakover fra et random tall eks. 1800 ;D Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Søkte på google, og fant dette treffet som nummer 3. Diskusjon.no : Den store I-Doser tråden Edit: Den tråden er stengt, men her er en som fortsatt er aktiv. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=704277&hl= Som Steina skrev, det finnes allerede en aktiv tråd om dette. Høy uten dop Denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg