Patience Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Fant kilder paa at hun var 1.86. Kildehenvisning takk! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Neste gang bør nok Giske sitte på ryggen hennes, ja. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Fant kilder paa at hun var 1.86. Kildehenvisning takk! IMDb, ikke verdens beste kilde, men stort sett det eneste man fant. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hun eier ikke stemme overhodet. Hørt henne live? Utrolig hva man kan gjøre med litt utstyr... Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ganske søt hvertfall. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 eeh sett bildene jeg posta? hvis man liker mannekjever på damer så.... Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Rett og slett veldig, veldig stygg. Lenke til kommentar
Luna89 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Jeg digger Maria Mena, og jeg synes hun har fortjent alle de prisene hun har fått kjempegodt jeg. Hun skriver bra tekster, synger fint. Hun er forbildet mitt. Dere som sier hun er stygg, Gah, dere er teite. Maria M. er slettes ikke stygg. Vedder på at dere som sier det er styggere enn Maria. Go Maria. <3 Sangene hennes er kjempefine. Endret 20. februar 2009 av Luna89 Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg digger Maria Mena, og jeg synes hun har fortjent alle de prisene hun har fått kjempegodt jeg. Hun skriver bra tekster, synger fint. Hun er forbildet mitt. Dere som sier hun er stygg, Gah, dere er teite. Maria M. er slettes ikke stygg. Vedder på at dere som sier det er styggere enn Maria. Go Maria. <3 Sangene hennes er kjempefine. Da jeg leste posten din, tenkte jeg at det var en 10åring med god rettskriving og struktur som var på ferde. Da jeg så nicket og fant ut hvor gammel du var, I was like .. Lenke til kommentar
hakontdal Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hu er svær ihvertfall. Hørt hu er nesten 2m høy eller noe og veldig breiskuldret. Har faktisk møtt og snakket med Maria Mena. Nei hun er ikke noe 2-meters høyt monster. Men jeg som trodde hun var ganske lav, basert på mine inntrykk fra tv - ble overrasket over hvor høy hun var. Men neppe høyere enn 1.80 ca.. Ganske fin jente på alle mulige måter.. På NRK Lydverket framførte ho ein rap der ho sjølv seier at ho er 182 cm høg (og nermare 190 på høge hælar) http://www.vgtv.no/#!id=45758 Lenke til kommentar
laurell Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Endret 9. november 2011 av laurell 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå