Gå til innhold

Maria Mena hva er hun?

Faktum1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Jeg digger Maria Mena, og jeg synes hun har fortjent alle de prisene hun har fått kjempegodt jeg. Hun skriver bra tekster, synger fint. Hun er forbildet mitt. Dere som sier hun er stygg, Gah, dere er teite. Maria M. er slettes ikke stygg. Vedder på at dere som sier det er styggere enn Maria.

Go Maria. <3 Sangene hennes er kjempefine.

Endret av Luna89
Lenke til kommentar
Jeg digger Maria Mena, og jeg synes hun har fortjent alle de prisene hun har fått kjempegodt jeg. Hun skriver bra tekster, synger fint. Hun er forbildet mitt. Dere som sier hun er stygg, Gah, dere er teite. Maria M. er slettes ikke stygg. Vedder på at dere som sier det er styggere enn Maria.

Go Maria. <3 Sangene hennes er kjempefine.

Da jeg leste posten din, tenkte jeg at det var en 10åring med god rettskriving og struktur som var på ferde.

Da jeg så nicket og fant ut hvor gammel du var, I was like :no: ..

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Hu er svær ihvertfall. Hørt hu er nesten 2m høy eller noe og veldig breiskuldret.

Har faktisk møtt og snakket med Maria Mena. Nei hun er ikke noe 2-meters høyt monster. Men jeg som trodde hun var ganske lav, basert på mine inntrykk fra tv - ble overrasket over hvor høy hun var. Men neppe høyere enn 1.80 ca..

Ganske fin jente på alle mulige måter..

På NRK Lydverket framførte ho ein rap der ho sjølv seier at ho er 182 cm høg (og nermare 190 på høge hælar)

http://www.vgtv.no/#!id=45758

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...