Gå til innhold

Maria Mena hva er hun?

Faktum1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
stygg er hun ihvertfall, og kjipe grinete sanger.

Synes ikke hun er stygg men liker ikke musikken, synes sangene er litt for "snakkende" som om hun ikke klarer å finne en skikkelig melodi som passer eller får teksten til å passe til melodien.

Lenke til kommentar

Off topic:

Det er jo typisk at norsk musikkbransje sørger for å dele ut en haug med priser til folk som ikke har tilført musikkverden en dritt.. platene til disse menneskene spilles kanskje på kjøpesentre og kommer med på hits for kids, men folk som virkelig liker musikk - de hører ikke på sånt ræl.

Lenke til kommentar
Hu er svær ihvertfall. Hørt hu er nesten 2m høy eller noe og veldig breiskuldret.

Har faktisk møtt og snakket med Maria Mena. Nei hun er ikke noe 2-meters høyt monster. Men jeg som trodde hun var ganske lav, basert på mine inntrykk fra tv - ble overrasket over hvor høy hun var. Men neppe høyere enn 1.80 ca..

Ganske fin jente på alle mulige måter..

Lenke til kommentar

Jeg har også snakket med henne face to face, veldig hyggelig jente. Hun er ikke akkurat 2 meter høy nei, eller bredskuldret.

Hun er veldig flink til å skrive sanger, hun lager sanger ut i fra det som skjer i livet hennes, derfor blir nok musikken litt sann "snakkende" som Zatuu sier her. Og så er hun ikke høy på pæra slik så mange andre artister.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...