Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen jenter/gutter som ikke er enig med PUA-klanen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg driter i PUA-folka.

Jeg er mer "skuffet" over jentene som lar seg manipulere av en standardoppskrift og underkaster seg en mann som TAR føringen.

Vel.

Jeg har en jente som tar ansvar og avgjørelser i forholdet vårt selv, og misunner sånn sett ikke PUA-folka og jentene de får... men... jeg begynner jo å undres, om kjæresten min faller for en slik standardoppskrift...

Spesielt da jeg har en venn som pleide å ha seg med gifte damer på et utested hvor gifte mennesker pleier å komme for å slippe sjekking.

Nei. Argh.

Nå blir jeg bare irritert.

Dustejenter :(

Lenke til kommentar

Det ville jeg også gjort, om det ikke var for at jeg har erfaring med at jenter, da også jenter med kjærester, lar seg lure til en runde i sengehalmen med gutter som leker "alpha male".

(Tar kontroll/inviterer til samtale eller lek, underholder resten av kvelden på byen, inviterer med hjem på nachspiel, ender opp i seng. 100% oppslutning i løpet av noen få uker jeg vanket med typen.)

...

Meh.

Selv *jeg* har forsøkt meg og lykkes før jeg fikk fast følge -- 2 av 2 ganger -- det var bare samvittigheten MIN som gjorde at jenta ikke var utro mot ektemann med to barn.

Jeg tuller ikke -- jeg er nå 28 år og har selv fast følge i 4. året, og har to barn selv -- og jeg sverger, i løpet av de få ukene i mitt liv jeg sjekket damer på byen sammen med denne typen møtte vi ikke én jente som ikke lot seg lure til sengs av en "italiener".

(Jeg? Jeg traff denne gifte jenten første dagen, og vi gikk ut sammen og klinte og flørtet -- men hadde ikke sex -- tre helger på rad.)

Neineinei.

Jeg vil ikke tenke på dette. Gufs fra fortiden.

Dette er et arr på sjelen som har plaget meg i så mange år..!

Troskap 0 - Alfahann 10.

Glemme. Nåh!

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

til han over her, vi er da bare noen litt avanserte dyr som liker å pule. best å legge vekk sjalusi selv om det smerter i ditt hjerte.

det var den slemme måten å si det på, men jeg vil jo ikke være slem. hun gifte dama du klarte å græbbe til deg, hu var sikkert misfornøyd med forholdet (selv om, ja ja ja du er don juan :thumbup:). dama DI derimot, er så dritfornøyd at ingen don juan tar hu fra deg, så det så!

man kan ihvertfall ikke gå rundt og tro det verste, å idetheletatt tro at dama di går bak ryggen din er som å skyte seg selv midt i hjertet! bedre lykkelig og naiv enn rødsprengte argusøyne.

Endret av jagarock
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

til han over her, vi er da bare noen litt avanserte dyr som liker å pule. best å legge vekk sjalusi selv om det smerter i ditt hjerte.

det var den slemme måten å si det på, men jeg vil jo ikke være slem. hun gifte dama du klarte å græbbe til deg, hu var sikkert misfornøyd med forholdet (selv om, ja ja ja du er don juan :thumbup:). dama DI derimot, er så dritfornøyd at ingen don juan tar hu fra deg, så det så!

man kan ihvertfall ikke gå rundt og tro det verste, å idetheletatt tro at dama di går bak ryggen din er som å skyte seg selv midt i hjertet! bedre lykkelig og naiv enn rødsprengte argusøyne.

Vel, det finnes en ting mellom naiv og komplett idiot. Poenget er at man skal ikke ta sorgene på forskudd, derimot om du VET at jenta går bak ryggen din så burde du ikke (Eller du klarer ikke, noe som er det mest menneskelige) se mellom fingrene på dette. Og hvem sin skyld ligger utroskapen i? Mest sannsynlig deg selv ja, det er et problem blandt mange å aldri kunne inrømme sine egne feil og mangler og alltid skylde på alle andre. Samtidig er det et enormt svik og bedrag mot deg dersom jenta skulle være misfornøyd med noe i et forhold og tyr til utroskap. Hva med å snakke om det eller bare gå sin vei, men du er jo tydeligvis bare bedre enn ingenting, og kun det, inntil det en vakker dag ikke bare er mannsgriser som ser på jenter som bruk og kast, men som vil ha en livspartner, en sjelevenn og et forhold, som dukker opp.

Han "italieneren" som blir nevnt et par poster over, det er vel ikke han som florerer på Charterfeber på TV3? Uten å være professor selv, så kan jeg VITE 100% at denne mannen har ekstremt lav intelligens og om han tror han drar damer kun fordi han har lest litt PUA, må han ta ganske så feil. Du kan jo sitte hjemme på PCen dag inn og ut, feit, svett og kvisete som du er og sippe over at du aldri får deg noe fitte, og så en overskyet dag støter du på noe som kalles PU som blandt tusenvis av åpenbare læresetninger, brutt ned til det minste atom, forteller deg at du burde trene. Så gjør du dermed det og blir kjekk etter noen år og så gir du all kreditten til PU!? For et svik mot deg selv!

PU-miljøet er som en hel melkesjokoladeplate fra Freia for feite jenter med dårlig selvtillit. Det er sikkert veldig trøstende, men det hjelper deg alldeles ikke, snarere skader det deg og ditt mål.

Hvis du vil ha et langvarig forhold burde du vente med å ta dette så seriøst inntil du vet at du har noe å tilby som svært få andre kan ellers løper du en stor risiko for å bli bedratt. Og om du skulle bli det så var det som forventet og ikke et slag midt i trynet, dermed faller du ikke ned i kjelleren heller. Og med dette mener jeg absolutt ikke at du skal lese PU opp og ned til krampa tar deg, som om det skulle finnes noen snarveier til suksess. Det kreves hardt arbeid, blod, svette og tårer. Ingen i hele verden kan legge noe som helst i ditt fang(Med forbehold om at du ikke har millioner av kroner på konto).

Endret av NicolasDarvas
Lenke til kommentar

PU-miljøet er som en hel melkesjokoladeplate fra Freia for feite jenter med dårlig selvtillit. Det er sikkert veldig trøstende, men det hjelper deg alldeles ikke, snarere skader det deg og ditt mål.

Hvis du vil ha et langvarig forhold burde du vente med å ta dette så seriøst inntil du vet at du har noe å tilby som svært få andre kan ellers løper du en stor risiko for å bli bedratt.

:love: :love: :love::love: Også til resten av posten. Så utrolig riktig. Om man vil BEHOLDE noen er det ikke nok å bare prøve å sjekke dem opp.

Endret av dkny
Lenke til kommentar

hvordan mener du dette kan skade? utifra hva jeg har forstått går PU ikke bare ut på å plukke damer, men også selvutvikling og mye annet som går på det sosiale.

Endret av kammizez
Lenke til kommentar

hvordan mener du dette kan skade? utifra hva jeg har forstått går PU ikke bare ut på å plukke damer, men også selvutvikling og mye annet som går på det sosiale.

Ja, det skal jo i teorien hjelpe deg til selvutvikling av det sosiale generelt. Problemet er som sagt at det som egentlig er helt åpenbart for de fleste, er brutt ned til det minste atom. De gjør enkle ting om til noe avansert og "magisk" kun for å få mer materiale til bøkene og om man tar en liten bakgrunnsjekk av forfatterne ser du for det første hvor talentløse de er i det private liv og hvor mye penger de egentlig har tjent på dette. Det finnes egne nettsider for folk som hater(Som har hatt troen på dette) PUA's hvor det legges ut bilder og filmer av de som viser noe helt annet enn hva man skulle hatt inntrykk av gjennom bøkene hvor de driter seg helt ned.

Personene som finner slikt materiale er stort sett usikre menn med dårlig selvtillit og angst. Dette ser du tydelig på personene som deltar på kursene de arrangerer. Bakmennene har skapt en kult rundt dette ved å lage hundrevis av forkortelser på forskjellige metoder osv. Ved første øyekast kan det se ut for en person med dårlig selvtillit som noe helt spesielt og endelig et lys i tunellen og det er jo en stor trøst. Men det er feil måte å ta tak i et problem på. En eneste bok, tynn som en lefse om blandt annet kognitiv terapi lærer deg mer enn alt du kan finne i PU miljøet(De har t.o.m stjelt enormt mye stoff fra kjente psykologer og tatt kreditten for dette selv), på den RIKTIGE, siviliserte, menneskelige og beviste måten. Noe som har blitt forsket på i flere tiår og fortsatt utvikles. En bok regnes ikke som bra eller dårlig ved tykkelsen på den, men tiden du bruker på å lese og forstå den, som Immanuel Kant selv sier.

Hva er uansett poenget med å hjernevaske seg selv til å bli overbevist om at dette fungerer, mens det egentlig bare krever av deg at du kommer deg ut og utvikler deg sosialt gjennom erfaring slik at du også forstår hva som kreves av deg og hva du må endre uten at noen forteller deg det uten å kjenne deg. Alle er forskjellige. Til dette er alltid kommentaren fra PUA's at det er en fordel å kunne teorien før du gjør dette så du ikke driter deg ut og at erfaring er den størte delen for lærdom. Da skal jeg love deg at hvis du er redd for å drite deg ut så gjør du det hevrtfall med lærdom fra PUAs. Du ender jo opp som en desperat fyr som bare prater piss som ingen forstår, ikke engang deg selv. Har du lest nok så forstår du selv hva du sier og gjør, men når mennesker stort sett ikke spiller innenfor samme ramme så føler du selv at det du gjør er riktig, men ingen andre forstår. Det er vanskelig å forklare, det ble litt filosofisk.

Det er lett å gi kreditt til disse når du ikke vet at det finnes noe mye bedre og dypere og aldri kan tro på at noe som har med psykologer faktiskt kan hjelpe, men en tur til psykolog og få behandling gjennom kognitiv terapi, noe som betyr at du vil få innblikk i dine egne negative tankespor, du får trent på å fremføre noe med fremmede til stede, øver på å flytte fokus fra deg selv til andre, gjør planlagte flauser og registrerer reaksjonen til andre. Som det også står på wikipedia: Grunntanken i terapien er at emosjoner og atferd i høy grad blir bestemt av hvordan mennesker strukturerer sin verden ved hjelp av tenkning. Kognitiv terapi er en psykoterapiform som etter hvert har blitt meget godt dokumentert gjennom empirisk forskning. Det er i dag en betydelig mengde studier innenfor internasjonal forskning som støtter effektiviteten av kognitiv terapi for flere former av psykiske lidelser. De beste behandlingsresultatene har tradisjonelt vært for angst og depresjonslidelser, men forskning viser også lovende behandlingsresultater for spiseforstyrrelser, samlivsproblemer, alkoholproblemer, personlighetsforstyrrelser og psykoser. Foreløpige studier ved NTNU viser at om lag 90 % av de voksne nesten helt blir kvitt plagene etter kognitiv behandling

Dette lærer deg kanskje ikke i setninger og handlinger hva du skal si og gjøre i selskap med en jente, men enda bedre, du lærer å tenke og finne ut av ting selv. Du vil forstå mennesker på en mye bedre måte og ikke minst forstå deg selv. Det kan kanskje virke som at du aldri ville fått deg en kjæreste slik situasjonen er som den er. Men det er faktiskt ikke så mye som skal til. Innrøm dine egne feil og mangler og slutt å tro at det finnes noen snarveier. Det er ingen jente som kommer hjem til deg å banker på døra av seg selv, heller ingen som vil ta del i et negativt liv. Øv deg på det sosiale, bli kvitt angst og dårlig selvtillit gjennom terapi og fysisk trening, så er MYE gjort. Kanskje om du er ute etter snarveier, så er vel dette kanskje den beste snarveien også, så du ikke behøver å bryte deg ned til noe dårligere enn du allerede var gjennom PU. Det tar alltid utrolig mye lengre tid å bygge seg opp, men å bryte seg ned fra hvor du er kan bli gjort på to sekunder og i verste fall kan det ta to år å bygge seg opp på nivået du var på.

Grunnen til at jeg er ivrig i diskusjonen rundt dette er fordi jeg vil få folk til å forstå at det skader deg. Dessuten misliker jeg sterkt måten de ser på jenter generelt og hvordan de bruker mennesker som trenger hjelp, for å tjene penger, uten å egentlig hjelpe de, men gjøre saken værre enn det kunne vært om man hadde valgt en annen innfalsvinkel på problemet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

jeg er faktisk enig i det meste du skriver her. godt skrevet.

men vil forsatt ikke si meg helt enig i at PU skader deg.

ja, PUAs lærer bort dette hovedsaklig for å tjene penger, og ja, mange av de som driver med PU startet fordi de hadde problemer med selvtilliten sin, og med å plukke damer generelt.

men jeg vil ikke si at PU er waste. Jeg vil heller se på det som en eye opener. mye av det de snakker om, vet du egentlig selv, men du har egentlig aldri tenkt gjennom det. jeg har selv sett gjennom litt PU-stuff, og jeg så selv at mye av det, er egentlig helt innlysende ting.

men om PU er rette veien å gå, det vil jeg ikke si.

som du selv sier nicolas, så vil jeg si at pysokologi er en smartere vei å gå, om du vil forstå menneskers adferd osv, som sikkert også kan hjelpe deg sosialt.

den eneste veien å gå for å bli god til noe, er trening. uansett hva du vil bli god til.

og igjen, meget godt innlegg Nicolas :)

Lenke til kommentar

Gidder ikke å lese alle 50 sidene her, men dere jenter som er så redde for å bli lurt til sengs mot deres egen vilje av disse PUAene kan bare puste lettet ut. Og dere gutter som blir usikre og nervøse for at "PUAs" skal stjele dama deres.

For det første, er det ingen magiske triks som får en hvilken som helst kvisete 17-åring til å greie å få jenter i sengs som egentlig ikke vil ligge med han. Selv om reklamene for ebøker og ditten og datten sier noe annet. Men er du så forbanna naiv at du tror på det, tror du vel gjerne på alt de sier i TV-shopreklamene også.

For det andre består brorparten av "PUAs" av usikre unge gutter med dårlige sosiale antenner, som aldri tør å gjøre en skikkelig innsats til å forbedre seg. Og de kommer aldri til å klare å "lure" noen i sengs.

Sjansen for at en vanlig player som har lest minimalt om PU "lurer" deg til sengs, er adskillig større. De som har lært det av seg selv og/eller fra kompiser ljuger ikke nødvendigvis noe mindre enn en som har lært seg ting fra nettet.

Men litt artig å se at så mange, både gutter og jenter, fortsatt er så redde for at "PUAs" skal manipulere og lure mange ungpiker til sengs.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men litt artig å se at så mange, både gutter og jenter, fortsatt er så redde for at "PUAs" skal manipulere og lure mange ungpiker til sengs.

Heh.. Det er ikke det man, eller jeg hvertfall, er redd for.. Men jeg får dårlig samvittighet av å se så mange gutter(sørgelige, talentløse, også egoistiske i aller høyeste grad) som virkelig har stor tro på dette og får en så falsk følelse av håp, noe de sikkert ikke kommer til å innse ved egen erfaring før de har kjørt huet sitt så mye at det skal mye til for å få rettet på det igjen. Mye fordi de ikke har den normale og grunnleggende sosiale kunnskapen fra før av. Riktignok får man dårlig samvittighet hvis man gjør noe man vet er galt, men min samvittighet ligger i å ikke si ifra og prøve å få folk til å forstå, derfor mitt engasjement i tråden. En slik taktikk du bruker audunk, er lett gjennomskuelig, altså å anklage folk, for å forsvare seg mot noe, på grunnlag i en sak de ikke står på samme side i... Det kan høres riktig ut, men lite gjennomtenkt for mange.

Ellers er jeg enig med deg. Det er heller ikke noe magisk ved at to mennesker har sex med hverandre. Noe mer naturlig i et slikt samfunn vi lever i finnes vel ikke. Det aller største problemet er at veldig mange er vandt til at mamma legger alt i fanget dems, og hun gjør alt for at de kan velge fra øverste hylle. Så snart de blir voksne innser de rimelig fort at livet er nokså annerledes enn de forestilte seg. Noen nekter å innse dette, de trosser erfaringene fordi de ikke vil se sannheten, og prøver febrilsk å kreve til seg det livet de ønsker, uten ønske om å løfte en finger for saken. Man må kunne være kritisk til seg selv, innrømme sine egne feil og mangler, finne og planlegge en ny vei og til slutt vite hvor man skal gå for å komme seg dit man vil, for åpenbart fungerer ikke dagens situasjon. Stort sett innebærer dette hardt arbeid, konstant over en lang periode, som kjent TTT.

Om man ikke klarer å være kritisk til seg selv, så kan man hvertfall i første omgang være kritisk til det så mange rundt en er, PU, være kritisk til bakmennene eller materialet før man legger så utrolig viktige avgjørelser i livet i dette. Jeg vet at folkene i PU-tråden ikke akkuratt ofte titter innom denne tråden, så mye som de har gnålet over at motstandere får lage sin egen tråd, noe som i mitt syn er JÆVLIG synd for de. Det er aldri sunt å ikke ta i betraktning andres meninger, for det er vel det som egentlig betyr noe hvis man legger egoismen til side for en gangs skyld, spesielt under dette temaet. For å bare peke ut retningen kan jeg nevne så mye som Ross Jeffries. Han hevder han er grunnleggeren bak "seduction" miljøet (Noe det egentlig ikke er noe tvil om) og to av hans studenter har vært blandt annet David DeAngelo(Under falskt navn, hans egentlige navn er Christian Carter, eller David DeCoster. Eller Eben Pagan. Det er vanskelig å si, men noe svekker troverdigheten fra meg hvertfall. En person som er stolt av sitt livsverk skjuler ikke sin identitet) og Neil Strauss.

Om noen ikke er kjent med Lois Sebastian Theroux så kan jeg nevne at han er en meget god journalist, gått på Magdalen College ved Universitetet i Oxford.. Han har også vunnet prisen for beste programleder under utdelingen av British Academy Television Awards for sin dokumentarserie Louis Theroux's Weird Weekends på BBC. I en av seriene møter han Ross Jeffries, denne episoden må bare sees selv egentlig, men en liten ting jeg vil nevne i denne er at Ross går god for en person som heter Marshall Sylver (egentlig navn Marshall Walter Sylwestrzak), en hypnotisør. Jeg kopierer fra Wiki: "Indictment for theft. As reported in Thestreet.com, Sylver was "the target of a Nevada attorney general probe for allegedly bilking consumers through a 'Millionaire Mentorship Program' he operated out of his mansion. Sylver charged participants $5,000 apiece, with the promise they would double their money through his investment strategies or be entitled to a refund. Not only were many participants denied refunds, the attorney general discovered, but some were even teaching Sylver's Millionaire classes to pay off their own training debts."

On April 14, 2003, a grand jury indicted Sylver on nine felony counts of obtaining money under false pretenses.[1] At Sylver's trial, the jury deadlocked, 10-2, prompting District Judge Valerie Vega to declare a mistrial. Five of the nine witnesses against Sylver were able to eventually get their money back by winning civil judgments against him in small claims court.

Lawsuit over gambling debts.

The Venetian Hotel in Las Vegas filed a lawsuit against Sylver, alleging he amassed over $200,000 in gambling debts.[3]"

Dette sier litt om hvilke personer vi har med å gjøre. Både Ross og Marshall bor i LAS VEGAS(!!!) og begge er glad i penger... Og så kan jeg legge ved et bilde av Ross Jeffries for dere som kan fortelle litt mer:

ross%20jeffries.jpg

Og til slutt; Hvis du vet at du ser ut som et helvette, hvorfor gjør du ikke noe med det, når du vet hva som kan gjøres? Hvis du ikke har utseende, ikke har en respektabel jobb, du vet at du er komplett talentløs når det gjelder det sosiale, hvorfor gjør du ikke noe med det? Du vet hva som kreves og du vet hvor du skal gå. Du sier til deg selv at du gjør noe med det ved å studere materiale fra personene jeg har nevnt, men da håper jeg du nå forstår at du egentlig ikke gjør noe annet enn å tilfredstille deg selv og kun det, du burde hvertfall ha et mål og en mening i tillegg og legg bort egoismen.. MINST.

Når jeg drar på gymmen hver eneste dag, enten for å spille Squash eller jobbe meg gjennom treningsprogrammet, så tenker jeg ikke på hvor mange jenter jeg kan dra, men på at den jenta jeg beundrer skal fortjene en sunn kropp som ser bra ut. Og at alt arbeidet jeg har lagt ned i studier osv har ført meg til en jobb hvor jeg kan gi denne jenta en trygghet, i det minste økonomisk. Hvis man åpner øynene så er ting faktiskt ikke så komplisert. Det er veien fram til målet som er komplisert, men det er kun en utfordring, og den er du mer en villig til å ta. Det er et engelsk ordtak som heter "Pay now or pay later".

Endret av NicolasDarvas
Lenke til kommentar

Begge kjønn og de fleste individer skal være forsiktige med å anklagene alle andre for å være skyld i deres egen ulykke eller ensomhet. Så lenge du lever i et samfunn som Norge så har du det hele og fulle ansvar for hvem du tilbringer tiden din sammen med. Er kjæresten din en usympatisk dust så finn deg en annen. Møter du på noen som bare drar fram standardlinjer og ellers (hvis du faktisk følger med) oppfører seg som en drittsekk, så er det fortsatt din feil hvis du ender opp med dem.

Og det har sikkert blitt nevnt i løpet av disse 48 sidene, men "den rette" finnes ikke. Vi er alle av samme art, og det er det eneste som står noenlunde fast. Vil du ha et virkelig godt forhold, så må du finne noen du i utgangspunktet er tiltrukket til, og etterhvert blir godt kjent med uten at du finner noen avskyelige sider. Så må du jobbe og gjøre en innsats. Du har mange mulige "rette" å bli sammen med, men det kommer ikke av seg selv.

Hvis det eneste du er ute etter er sex så er det mye enklere. Men da nytter det ikke å forvente mer i etterkant.

Lenke til kommentar

Dette var helt nytt for meg, men spennende å lese om. Har hørt om folk som har lest boken "The Game", men trodde ikke dette var så utbredt, virker jo som om alle vet hva PUA er.

Derimot, mye av dette er vel bullshit, man kan klare seg like bra ved erfaring og selvlæring.

For de som ikke har playa noen, blitt playa og knulla mindre enn 10 stk osv, kan vel dette fungere, men jeg mener erfaring og selvlæring kan være mye mer effektivt..

Om noen er enig, ta kontakt, så får vi skrive en bok sammen om hvor utrolig lett det er, bare man har erfaringen og lært seg gamet. ;) Disse forutsetningene mener jeg er de viktigste, og det er heller ikke noe problem å oppnå dette, så får samtidig skrive litt hvordan man skaffer seg de grunnleggende forutsetningene for å spille gamet da.

For en bok det kommer til å bli!

Lenke til kommentar

KarlRoger: Helt enig, og oss imellom kan man vel si at det du nevner ikke er mer enn rett og rimelig. Det er noe innen kristendommen de kaller unnlatelsessynd. Alt er alle andres feil og det er aldri noe galt med deg. Hadde folk hatt en omvendt tankegang ville ting straks blitt mye bedre.. Skal nevnes at jeg langt ifra er kristen, men noen poenger skal de ha.

EDIT: Bluecamp: Ja, faktiskt kunne vi skrevet en bok sammen og tjent massevis av kroner. Det du sier, stemmer, for om jeg hadde vært realistiskt og ærlig mot meg selv, så kunne jeg visst hvilke sjanser jeg har, i den situasjonen jeg måtte være i. Altså om jeg var "stygg" sånn samfunnsmessig sett eller hva man skal si, og jeg var jomfu, kunne jeg lett funnet en jente i samme situasjon som tok hva som helst. Spesielt når min egen tankegang er den samme som hennes. Og realistisk sett er det urimelig at jeg skal kreve Angelina Jolie om jeg veier 200kg og jobber på Esso i Hardanger.

Endret av NicolasDarvas
Lenke til kommentar

Jeg syns ordet PUA er helt ubrukelig men støtter grunlegende som utvkle seg seg fra der man står. Det gjelder få opp selvtillitten sin via å gå dypere inn i seg selv og finne ut hvem man egentlig er! dette tar til og jeg har vært gjennom det selv, men til slutt hvis man har motivasjonen som trengs, og ikke minst : tro på deg selv! når det fundamentale er på plass er det mye lettere å se hvorfor de ulike tennikkene brukes i forskjelige samenhenger. dette har mye med tilnermingsteorier og oss som menneser å gjøre. kjør natural game og tro på deg selv, så kommer du mye lenger enn du hadde trodd!

Lenke til kommentar

Det er fælt fordi det gir gutter god samvittighet selv om de er totalt mislykkede. Istedet for å forbedre seg selv tror de de kan få drømmedama ved å være pågående.

Noen skrev her, "man vil jo velge drømmedama istedet for å bli sjekke opp av noe trash"

Vel, trust me, drømmedama vil OGSÅ VELGE drømmegutten og ikke bli plukket opp av noe PUA-trash.

PUA-folk mener vel at man må tenne en gnist for å få noe igang. Vel, kan jo sammenlignes med å tenne en fyrstikk...om man ikke har en stor haug med ved som flammen kan brenne videre på, slukker den når fyrstikken har brent ut. :tease: :tease: :tease:

Om du derimot har en haug med ved, så kanskje dama kommer og tenner den sjæl.

Må bare si at DETTE er verdt mer enn 100 sjekkebøker tilsammen, og gjett hva, det tar 10 sek å lese:

Og til slutt; Hvis du vet at du ser ut som et helvette, hvorfor gjør du ikke noe med det, når du vet hva som kan gjøres? Hvis du ikke har utseende, ikke har en respektabel jobb, du vet at du er komplett talentløs når det gjelder det sosiale, hvorfor gjør du ikke noe med det? Du vet hva som kreves og du vet hvor du skal gå. Du sier til deg selv at du gjør noe med det ved å studere materiale fra personene jeg har nevnt, men da håper jeg du nå forstår at du egentlig ikke gjør noe annet enn å tilfredstille deg selv og kun det, du burde hvertfall ha et mål og en mening i tillegg og legg bort egoismen.. MINST.
Lenke til kommentar

må prøve meg på et lite forsvar her :) for the fun.

Det er fælt fordi det gir gutter god samvittighet selv om de er totalt mislykkede. Istedet for å forbedre seg selv tror de de kan få drømmedama ved å være pågående.

what? :p jeg vil tro de fleste gutter som prøver seg på PU og mislykkes totalt, vil tilslutt fordømme alt som har med PU å gjøre.

PUA-folk mener vel at man må tenne en gnist for å få noe igang. Vel, kan jo sammenlignes med å tenne en fyrstikk...om man ikke har en stor haug med ved som flammen kan brenne videre på, slukker den når fyrstikken har brent ut. :tease: :tease: :tease:

Om du derimot har en haug med ved, så kanskje dama kommer og tenner den sjæl.

utifra hva jeg har lest, så går det jo faktisk ut på å gå hele veien.. altså til senga. De påpeker at det ikke hjelper å starte med en god opener, og derfra rote seg helt bort..

når du går og kjøper klær, leter etter jobb, eller sosialiserer, gjør du ikke dette for din egen del? grunnen til at du gjør dette er jo faktisk for å føle seg bedre med seg selv...

Det meste vi gjør av handlinger gjør vi for å tilfredsstille oss selv.

om du hjelper en dame med barnevogn ut av bussen, får du ikke da selv en god følelse av å hjelpe noen?

Lenke til kommentar

Husk at når du er på skjekkern eller på date, skal det IKKE likne på et jæva jobbintervju. ikk sitt stiv som en pinne og bare vær nice. hold kortene tett tiL brystet så lenge du kan, bruk et positivt kropsspråk og ikke minst, ha POSTIVE HOLDNINGER. Da kommer du langt!

Andre tips :

Drikk sjeldnere, alkoholen bare ødlegger.

Tren og hold deg i form

skap vinn-vinn sitvajsoner.

That's it, you are there! :)

Lenke til kommentar

utifra hva jeg har lest, så går det jo faktisk ut på å gå hele veien.. altså til senga. De påpeker at det ikke hjelper å starte med en god opener, og derfra rote seg helt bort..

Det hjelper ikke med en god oppfølgersnakk heller, så lenge du ikke er personen hun synes det er verdt å henge med hele resten av byturen, kanskje få nummeret til og date senere, os.v.

Til det hjelper det bare å ha et utseende og et liv og en personlighet som appellerer til akkurat henne.

Som en gutt skrev på en annen tråd: "vil ikke bli plukket opp av noe trash", og det gjelder jenter og.

Og om man har det, trenger man ofte ikke si hei engang, hun finner deg på egenhånd. :love:

Husk at når du er på skjekkern eller på date, skal det IKKE likne på et jæva jobbintervju. ikk sitt stiv som en pinne og bare vær nice. hold kortene tett tiL brystet så lenge du kan, bruk et positivt kropsspråk og ikke minst, ha POSTIVE HOLDNINGER. Da kommer du langt!

Hahaha, det er det verste jeg har hørt, har du bra kort så ikke skjul dem. Men om du ser dødsbra ut så kan jo det være nok av og til.

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...