Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen jenter/gutter som ikke er enig med PUA-klanen?

Anbefalte innlegg

Stakkars guttene mine. Er dere så redde for egne følelser?

Bare argumenter til krampa tar dere. Det er det alt handler om. Dere er så redde at alt må analyseres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes PUA er ganske interessant, men jeg har aldri benytta meg av noen av de triksa og teknikkene der. Aldri hatt behov for det. Lenge siden jeg sist var på fest uten å ende opp med et kvinnfolk :)

Sikkert.. :thumbdown:

Forum-tøffing ;) Foresten en tråd som begynnte bra men har blitt fyllt opp med folk som skal fortelle i en "bisetning" at; "PUA? Nei det trenger jeg ikke..."

Lenke til kommentar
Gjest skeptisk gutt

Er tidlig i 20årene, og nå til helgen skal jeg gå så langt med sjekking som jeg aldri har gått før, dvs jeg skal sjekke :p . Og da skal jeg bare være meg selv og gi oppriktige komplimenter. så nei, tror ikke på "klanen"...

Lenke til kommentar
Er tidlig i 20årene, og nå til helgen skal jeg gå så langt med sjekking som jeg aldri har gått før, dvs jeg skal sjekke :p . Og da skal jeg bare være meg selv og gi oppriktige komplimenter. så nei, tror ikke på "klanen"...

Du vet egentlig ikke hva det handler om. Hvis du tror PU = Mystery Method viser det bare at du ikke har fanget opp hva PU er.

Lykke til med å "være deg selv" istedet for en "løgner". Haha.

Lenke til kommentar
Gjest skeptisk gutt

Du vet egentlig ikke hva det handler om. Hvis du tror PU = Mystery Method viser det bare at du ikke har fanget opp hva PU er.

Ved å følge de så blir det helt annerledes når man først møter det motsatte kjønn...

Lenke til kommentar

Jeg synes at dette var en morsom kommentar. Du sier at du aldri har sjekket før, men har fortsatt en mening angående hva som funker og ikke funker.

Alle har rett til en mening, men kanskje få litt erfaring før man trekker konklusjonen?

(Forresten støtter "klanen" det å være seg selv og gi opprinnelig kommentarer i motsetting til å fake en annen personlighet og lyve seg gjennom hele prosessen... Men dette står det sikkert 3 svar om på hver side i emnet, så skjønner at du ikke har fått det med deg :) )

Uansett, lykke til! :thumbup:

Btw; Hvor ble det av Melissima?

Lenke til kommentar

Ved å følge de så blir det helt annerledes når man først møter det motsatte kjønn...

Hva snakker du om?

Lenke til kommentar
Gjest skeptisk gutt

Jeg synes at dette var en morsom kommentar. Du sier at du aldri har sjekket før, men har fortsatt en mening angående hva som funker og ikke funker.

Alle har rett til en mening, men kanskje få litt erfaring før man trekker konklusjonen?

(Forresten støtter "klanen" det å være seg selv og gi opprinnelig kommentarer i motsetting til å fake en annen personlighet og lyve seg gjennom hele prosessen... Men dette står det sikkert 3 svar om på hver side i emnet, så skjønner at du ikke har fått det med deg :) )

Uansett, lykke til! :thumbup:

Btw; Hvor ble det av Melissima?

tulling. du trengte virkelig ikke ta med det om 3 svar. leste kanskje ikke så nøye gjennom. leste litt av åpningsinnlegget. trådstarter hadde litt peiling så det ut som. Og samstemte i litt av de synspunktene...

Man bør heller bruke situasjonen man er i og hvor damen befinner seg, hva hun gjør og sinnstilstand synes jeg da...

tror man trenger minimalt med sjarm for å få damen på glid...hvis du klarer å komme med en morsom påpekning eller medfølelse hvis du ser at noe har skjedd f.eks...

Lenke til kommentar
Gjest skeptisk gutt

Hva snakker du om?

antar at det var meg du snakket til? snakket om metodene her...at det blir helt annerledes f.eks i ett forhold hvis du brukte de metodene for å "kapre" hun. f.eks som når en jobbsøker oppfører seg helt annerledes/jobber på ett helt annet nivå når kontrakten er underskrevet.

Lenke til kommentar
Gjest skeptisk gutt
Skeptisk gutt, forstår du ikke at du har et veldig snevert syn på PU, og at du faktisk har misforstått mesteparten?

Har nå vært innom siden og plukket opp litt. har ikke misforstått, men bare konkludert for fort...ser nå at det var noen bra tips om icebreakere...

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Men jeg skjønner ikke hvorfor menn tror at kvinner er fra en annen planet?? Vi er da ikke så forskjellig fra hverandre? For meg så er det ikke snakk om å fortjene å få seg noe lenger, det er snakk om at den andre mener at du er bra nok, og hvis ikke, nei så bare snu og gå! Lei av at man skal passe inn for at andre skal mene at man er bra nok!

Dette er jo lett å si for noen som, eh, sitter på "skattekista" selv ;)

Lenke til kommentar

har nå bare lest den første siden, fordi denne tråden var ufattelig lang, så jeg vet ikke om dette er blitt sagt før ;)

virker som om de fleste ikke skjønner at det ikke er noe som heter "naturlig sjarm". noen har genetisk anlegg for å bli spesielt sjarmerende men hvis h*n får kjeft/straff hver gang h*n tester ut noe som er sjarmerende vil h*n etterhvert slutte med denne adferden. eller motsatt da belønnet for utiltrekkende adferd eks: pappa, jeg hater den klesstilen din. pappa: det er bra det gutten min *gir klem. da er det altså "sosial erfaring" som står igjen hvis du prøver, feiler,feiler, feiler og til slutt lykkes med å ha funnet teknikker som tiltrekker seg jenter, er disse da mer "riktige" å bruke enn hvis du har tatt en "snarvei" og lest om de samme teknikkene?

nå vil jeg driste meg til å si at de som leser om sjekking/leser i det hele tatt generelt er smartere enn gjennomsnittet. intelligens er en egenskap som brukes, og er brukt, i "kampen om tilværelsen" er det da urettferdig at menn med høy intelligens bruker sin iq og ikke holder seg på samme nivå som de mindre/litt mindre smarte?

skal menn som har kommet over disse teknikkene med vilje gjøre feil og miste jenta fordi det ellers er "urettferdig" ovenfor de som ikke har orket/kunnet klart å lese igjennom en hel bok om "gjør deg selv bedre bøker"/bok i det hele tatt?

sosial adferd er og blir noe som er mest styrt av erfaring (instinkt er følelser og følelsene sier hvilken erfaring du vil/bør bruke!) :)

ser jeg har brukt en del skråstrek, men det er fordi jeg er fan av skråstrek :w00t:

trådstarter virker veldig trangssynt spør du meg! regner med at TS aldri forteller vitser som hun har hørt fra andre eller lest i en annen bok. eller bruker erfaring lært av andre i det hele tatt ;)

Endret av THH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...