hvorre Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det du setter fokuset ditt på da, er "rutinemesterne" innenfor gamet. Mange foretrekker å starte med rutiner når de er helt nye for å bygge en indre selvtillit og en tro på at å snakke med damer er noe de faktisk klarer, og deretter bli mer frie og ikke binde seg så mye til rutinene... Ett annet aspekt ved PU er at det finnes utrolig mange forskjellige personer som driver med det, og målene varierer like mye. Noen ønsker KUN å dra damer med seg hjem, mens andre (inkludert meg selv) jobber med stoffet for å bli en bedre person overall... Så please, før dere rakker ned på PUA's og PU, se hvor mye nytte en del folk har av det! Ikke bare for å finne seg en kjæreste, eller for å "ligge rundt", men også for å få ett bedre liv generelt... Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har brukt timesvis med tid på å sette meg inn i hva PU går ut på, annet enn at det bygger selvtillit hos gutter (noe som selvsagt er bra), men at det skal være direkte rettet mot hvordan å sjekke opp jenter, ja det plager meg.. Hvorfor? jo, fordi jeg får følelsen av at det hele blir fake, skuespill og en falsk snarvei.. Jeg vil at et kompliment skal komme fra hjertet til gutten, ikke at han har fått tips om det fra andre igjen.. Og den dagen jeg møter han jeg blir forelsket i, ja så skal det være han jeg faller for, og ikke andre sine erfaringer og tips og væremåte.. Jeg har ikke lest hele tråden, men vil bare si at jeg er sterkt uenig i det du sier.. Det finnes to forskjellig typer game eller PU om du vil, strukturert og natural. Strukturert game er slik du sier, og involverer rutiner og historier som ofte kan være regn løgn og skuespill, ergo, du har en plan og ferdig utenkt ord du skal si - fordelen med strukturert game er at du ikke trenger være så kreativ osv.. men bare lære deg et par linjer og gå ut samme dagen. Selvom jeg skal være enig med deg - strukturert game ala det man leser om i The Game er fake. Strukturert game har heller nærmest ikke noe fokus på indre prosser, hva du tenker eller føler. Natural game derimot er den delen av game hvor gutter bygger selvtillit og en personlighet som er attraktiv for jenter. Natural game fokuserer på de indre prosessene og følelsene du har i deg. Kort fortalt, du bygger en attraktiv personlighet fra innsiden, får selvtillit og blir tryggere på deg selv og utvikler deg til den personen du vil være. Er det ulovlig å lære seg å spille gitar for å sjarmere damene med det? om det er bevist eller ikke har ingenting og si.. jeg mener, selv folk som ikke er såkalt PU folk bruker som regel de samme ordene når de prater til damer, hvis de syns det er kult å fortelle damene om den kule bilen dems så må du ikke tro at du er den første som har hørt han fortelle om akkurat dette. Kort fortalt, det du sier er at det er ulovlig og bli bevist på disse tingene? et annet eskempel; en fyr som IKKE er i PU miljøet ser ei jente i baren og kjøper henne en drink.. men han kjøper ikke drinker til vennene sine for eksempel? dette er like mye manipulasjom som det PU folk driver med.. problemet ditt er tydeligvis at det er HELT annerledes når man blir bevist på det? vi har alle handlingsmønstre, og vi gjentar handlinger og ord og linjer som gjør jobben sin.. skjønner du ikke det? Som jeg sa, Natural game tar utangspunkt i det indre og hvordan man føler seg osv.. og man bruker ikke ferdig oppdiktede rutiner, i natural game sier man det som det er og finner på ting underveis, slik alle andre gjør.. jeg driver selv natural game, og det jeg prøver og oppnå når jeg er ute i felt er å oppnå en genuin kobling med jenta jeg møter, ved å være 100% ærlig mot henne og fortelle henne akkurat hva jeg syns om henne og prate med henne om ting som jeg syns er gøy og som interesserer meg og ting som er min lidenskap, så prater henne om sine lidenskaper, vi ler, har det morsomt og vi tar på hverandre som alle andre (jeg tenker ikke engang over det lenger) jeg har møtt jenter som sier at jeg er så utrolig ekte og real.. og det mener jeg at jeg er .. men alikevel påstår du at jeg er fake, og at det er juks fordi du har hørt det eller lært det fra andre? ja, da kan du glemme å spise middag med kniv og gaffel da, fordi det er jo fake, siden du ble lært av andre hvordan du skullebruke kniven og gaffelen ergo kan du ikke bruke den.. skjønner du nå hvor tåpelig logikken er? forskjellen mellom gutter som ikke driver PU og gutter som driver PU i form av natural game er minimal, bortsett i fra at de som driver natural game vet hva de driver med og kan ofte i min erfaring oppnå genuine koblinger som gutter som ikke vet no om dette ville hatt problemer med å skape, med mindre de har mye erfaring med jenter og mennesker. EDIT: Du sier at du vil at alle skal være seg selv, hvis du leser en bok, eller ser en film om en proff håndballkeep eller whatever, og hun forteller hva som er lurt å gjøre.. og du gjør dette neste gang du spiller håndball, da er du fortsatt deg selv right? Hvem man er, sin personlighet er i konstant utvikling, fordi om jeg var en tilbakestående nerd før, og ikke er det lenger betyr ikke at jeg ikke er meg selv does it? Endret 7. august 2009 av aritalo Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har brukt timesvis med tid på å sette meg inn i hva PU går ut på, annet enn at det bygger selvtillit hos gutter (noe som selvsagt er bra), men at det skal være direkte rettet mot hvordan å sjekke opp jenter, ja det plager meg.. Hvorfor? jo, fordi jeg får følelsen av at det hele blir fake, skuespill og en falsk snarvei.. Jeg vil at et kompliment skal komme fra hjertet til gutten, ikke at han har fått tips om det fra andre igjen.. Og den dagen jeg møter han jeg blir forelsket i, ja så skal det være han jeg faller for, og ikke andre sine erfaringer og tips og væremåte.. Siden jeg syns PU er lavmål selv og blir helt feil så legger jeg inn et lite innlegg i denne tråden her! 100% enig med det! Playing er lavmål for gutter som ikke eier respekt for seg selv eller jenter. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Pøh, PU skaper bedre gutter og gir dem et sett med baller. Å være player er en annen ting. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Siden jeg syns PU er lavmål selv og blir helt feil så legger jeg inn et lite innlegg i denne tråden her! 100% enig med det! Playing er lavmål for gutter som ikke eier respekt for seg selv eller jenter. Kjære lille deg: At playing er lavmål for gutter som ikke eier respekt for seg selv eller jenter, er en mening du skal få lov til å ha, og som sikkert mange her inne (meg delvis inkludert) deler. Men det begrunner ikke utsagnet ditt om PU. Hvorfor? PU og playing er ikke et synonym! For det første så betyr ikke PU at man skal ha sex med flest mulig partnere. Det er faktisk folk som driver med PU som også ser negativt på det å ha seg rundt med en ny hver kveld. Hva hver person velger å bruke PU til er hans eget valg. I sjekketråden skriver du at kalinken burde vite hva FLERTALLET er ute etter siden han har greie på PU. Hvis det stemmer så slår jo det argumentet bare tilbake på deg, da du tydligvis ikke har særlig peiling på dette temaet og dermed ikke kan ane hva FLERTALLET er ute etter. Mange tenker på playere som folk som har seg med kvinnfolk uten noe mål om et forhold. Type ONS. Selv mener jeg at dette er feil. Hvis begge to er enige om at man kun skal ha sex, og ikke gå noen steg videre, hva er negativt med hendelsen da? Derfor burde et så negativt ladet ord som "player" ha en ekstra begrunnelse. Imo er man kun player dersom du lurer jenta til å tro at det blir noe mer. Type at du lover hun et forhold, men stikker etter sexen. Da har du playet jenta. Hvis du er ærlig om hensiktene dine, så vil ikke jenta føle seg lurt m.a.o ikke "played". Hvis vi da skal følge denne definisjonen av ordet player så føler jeg at mye PU-stoff kritiserer det å playe. Jeg har lagt merke til at de fleste som driver særiøst med dette er veldig opptatte av at man skal være ærlig med jenta. Leave her better than you found her, som det så fint heter. Så det å lure jenter til sengs vil si at man player dem, men når man er ærlige om hensiktene og jenta er med på det som skjer så er det en WIN WIN situasjon. Det er det siste PU lærer bort. Så Myrdan, kjære deg, hvorfor er PU lavmål? LES: PU, ikke playing Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Amen, Touchdown! A-fuckings-men! Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hva gjør at du er delevis enig i utalelsen min? Nei, PU går ikke ut på å ha sex med med flest mulig, det går ut på å sjekke opp flest mulig med noen lite smaklige trix. Sjekking på byen ender ofte opp med sex om du får napp. Om dama er med på sex eller ikke spiller ingen rolle, fordet hun ikke vet hva du driver med, hadde du fortalt henne at hun er et "offer" for PU rett før hun blir med deg hjem, så hadde hun neppe blitt med. Noen hadde jo selvfølgelig blitt med, men de aller aller fleste jenter hadde misslikt det. Jeg vet sånn ca hva det er jeg skriver om, hvis ikke så hadde jeg ikke skrivd det. Har snakket med en del folk som driver med PU og samtlige fortalte meg hvor mye mus de har fått og hvor kult det er. Ingen har nevnt noe om at de var ute etter vennskap, kjæreste ol. Møtte folk på byen som faktisk hadde en form for kunkurranse der det var om å gjøre å få den fineste dama i sengs. Med tanke på dette, så er det god nok grund og si FLERTALLET. Husk at flertallet ikke betyr alle, det er nok noen individer som bruker det for å få seg dame også eller en venn også. Skaffer du deg kjæreste på denne måten, så hvil jeg faktisk kalle deg retard. Drar ut og sjekker damer systematisk og med knep fra en eller flere bøker for å få seg dame, det blir helt feil. Tenk hvor skuffet, muligens lei seg dama blir om hun finner ut at du fant hun igjennom systematisk sjekking. Sier systematisk sjekking, for det er god nok grund til å bli grundig skuffet og lei seg, i tillegg kommer de andre fancy trixa. Din definisjon av player er noe annet en min ser jeg. En player kan seff gjøre det du sier, love dama et forhold og så stikke dagen etter. Men, da er du et svin av en player. En player i min ordliste er en som, ja.. Player jentene... hm, hva heter den ene boken om PU igjen? The GAME, ser vi noen sammenhenger? En player er en som bruker skittne trix og juger for å få seg noe og gjør dette ofte. Mulig min personlige ordliste er feil, men jeg tror det er en del som deler min definisjon på player. "Leave her better than you found her" ser jeg på som et desperat forsøk på å vertfall ha litt samvittighet. Hvorre: Det er vel ingen konkuranse å vinne en diskusjon? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 myrdan, jeg er overbevist om at du kun har hørt om Mystery Method med taktikker og teknikker/rutiner. Ha det gøy med deg selv (hihi) når du går imot alle skjekkemetoder som eksisterer. For det er det det er. Sosial dynamikk som man vet fungerer. Ikke noen skitne triks. Akkurat som om det skulle vært en magisk pickup line som hypnotiserte jentene til å ha sex med deg, eller at man la noen piller i drinken deres. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Hva er Mystery Method? Jeg går jo selfølgelig ikke i mot alle sjekke replikker og sjekking generelt. Og selvfølgellig tenker jeg ikke på dette som noe magiske greier som skaffer deg dame ved å si en settning. Alt dette burde du vel egentlig greie å skjønne selv. Endret 7. september 2009 av myrdan Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Noe som ligner på akkurat den type PU du har hørt om. Tipper du kun har lest de første sidene i skjekketråden og trodde du fikk inn alle factsa der. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg har lest en del i sjekketråden, snakket med folk som driver med det, lest MYE på et annet forum og litt andre steder på nette. Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg har lest en del i sjekketråden, snakket med folk som driver med det, lest MYE på et annet forum og litt andre steder på nette. Les alt du vil, men det forandrer ikke saken at jeg har fått bedre selvfølelse, selvtillit og ja.. et bedre sosialt liv rett og slett på grunn av PU. Folk misforstår PU grovt da de tror at alt handler om å få seg noe og lure henne til å ha sex med deg. Dette mener jeg er feil, jeg er forsåvidt enig i at det er feil å juge til ei jente du møter og fortelle henne en historie eller en rutine som er direkte løgn, det blir for dumt. jeg har selv vært der og prøvd det, men har av etiske grunner slutta med det. Det punktet hvor jeg føler PU blir dømt nedom og hjem er når det kommer til alle andre ting, som genuin interesse og hva man sier til henne osv.. klart, blir for dumt å ha et jævla script og fortelle henne nøyaktig de samme tingene til hver eneste jente du møter. men er det galt og ha noen rutiner for ting å prate om hvis samtalen stopper opp, ha en anelse over hva man driver med? Jeg mener , ALLE folk har og bruker rutiner i det sosiale livet sitt, enten de tenker over det eller ikke. Bare se på deg selv, når du er på ett jobb intervju eller møter nye folk du må forholde deg til, så har du sikkert ett par ting du alltid pleier å fortelle de om deg selv. Eksempelvis så liker jeg å fortelle folk at jeg er utadvent og spiller tennis på fritida. På samme måte liker jeg å fortelle om visse ting når jeg møter jenter, for å vise personlighet. er dette feil? Hell, folk som ikke driver PU driver kanskje enda mer rutinebasert game enn andre.. noen kjøper roser til henne for å prøve å få henne til å like han, men hey, det var kanskje manipulativt, han kjøper kanskje ikke like mange roser til kompisene sine? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 myrdan, de du har snakket med i virkeligheten er høyst sannsynlig The Game PUA's og ikke naturals eller RSD naturals. Altså rutinemaskiner, noe som kan virke sleezy, men som egentlig ikke er det Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg har aldri sakt at det blir feil og fortelle litt om seg selv, for å gi et inntrykk av hvordan person du er, eller si noe for å bryte isen i en flau stillhet. Det er normale ting som ennhver normal person. Å ha en fast replikk for å bryte isen, er heller ikke galt. Jeg syns det blir litt teit å måtte ha faste replikker for å bryte isen, men her er vi alle forskjellige. For de som har veldig dårlig selvtillit så er det bra og ha en fast replikk å si i litt flaue situasjoner Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 myrdan, de du har snakket med i virkeligheten er høyst sannsynlig The Game PUA's og ikke naturals eller RSD naturals. Altså rutinemaskiner, noe som kan virke sleezy, men som egentlig ikke er det Hva er forskjelden? Om dere snakker om å være dere selv og ingen ting annet, så har jeg ikke noe i mot det Det jeg kan ha litt i mot, er om man gjør dette hele tiden og sjekker opp alle mulige damer for å få napp hos minst en, så syns jeg det blir veldig feil og det blir ikke noe bedre om du gjør dette flere ganger i månden heller. Det lyser opp et par ting som feks "jeg er desperat og billig" Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg syns det blir litt teit å måtte ha faste replikker for å bryte isen, men her er vi alle forskjellige. Da kan jeg si at samtlige personer i denne verden faller under det du sier her.. Verdens mest faste replikk er: Hei! (som forøvrig også er den mest brukte åpneren brukt innenfor PU) Mennesker går på rutiner. I alle situasjoner. Rett og slett fordi vi veit det funker. I enhver sosial situasjon så går mennesker igjennom sine rutiner. Man møter nye mennesker, hilser, presenterer seg selv, forteller noen historier man har fortalt 100 ganger før.. Fordi man vet det funker. Det samme kan trekkes inn i sjekking. Man møter ei jente, hilser, presenterer seg selv, forteller noen historier man har fortalt 100 ganger før.. fordi man vet det funker. Den største feilen en mann gjør når han sjekker er å prøve å fremstille seg selv som noe han ikke er, og prøve å skryte av sine positive sider, fordi man tror at jenter er en form for høyere makter som vil mislike hvem som helst med mindre han skryter av sine dyre biler, og spanderer på henne opp til ørene. Men det funker ikke.. PU er læren om hva som funker. Hvordan man skal fremstille seg selv og hvordan man skal gå frem for å kunne få den drømmejenta som man ellers ville tapt ved å være som gutta man ser i Hollywood-filmene. Det er ikke noe galt i å få tips på hvordan det motsatte kjønn fungerer. Kvinner har gjort det samme i alle år gjennom kvinnebladene sine. "10 tips for å kapre drømmemannen" i KK, "15 tips for å bli bedre i sengen" i Cosmo etc. Det har bare vært tabu at menn (for vi er jo tross alt MENN her) trenger hjelp med det motsatte kjønn, så det har ikke kommet ut i verden før, og dermed blitt fremstilt som "hemmelige manipulative menn som lurer til seg jenter" og ikke hjelp til selvhjelp som det egentlig er. Du, min gode mann, er ikke motstander av PU som teori. Du er motstander av løgnere og playere som forteller historier som ikke stemmer, og utgir seg for noen de ikke er for å "lure" jenter i seng. Og 95% av verdens befolkning deler din mening på den saken. En player kan være en PUA, og en PUA kan være en player, men ikke alle playere er PUAs og ikke alle PUAs er playere.. Hva en bruker kunnskapene sine til, er totalt opp til hver enkelt. For å ta et annet eksempel: Man kan ikke skylde på kunnskapen om kjemi fordi noen velger å bruke kjemi for å skade andre mennesker. På samme måten kan man ikke skylde på kunnskapen om hvordan kvinnen fungerer fordi noen velger å bruke denne kunnskapen til å få flest mulig jenter til sengs. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 det finnes forskjellig pickup teori og læremåter nå.. de mest kjente er sikkert rutinene og opnerers og all den "trykke-på-de-rette-knappne" måten siden den er eldst. men andre måter setter fokus på å jobbe med seg selv og fjerne de hinderene og blokkene man har satt på seg selv, og bli den personen som den "typiske" PUA'en bare gir uttrykk for at han er. "kan et skikkelig forhold komme fra noe som er basert på en konstruert samtale?" er vel et vanskelig spørsmål mange må spørre seg selv. jeg ser ikke noe galt i at menn jobber med seg selv for å få ett bedre forhold til kvinner, når alle vinner på det.. men for de som mener at pickup bare er menn som lurer kvinner til sengs så kan man jo sammenligne PU med sminke... lurer damer som bruker sminke, menn? er det manipulerede? Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hva gjør at du er delevis enig i utalelsen min? Hvorfor jeg er delvis enig i at playing er lavmål for gutter som ikke eier respekt for seg selv eller jenter er en privat diskusjon vi kan ta på PM hvis du er veldig interessert i min personlige mening. Fordi nettop dette, mitt eget personlige syn på playere, fører ikke denne diskusjonen noe videre. Nei, PU går ikke ut på å ha sex med med flest mulig, det går ut på å sjekke opp flest mulig med noen lite smaklige trix. Kjære deg, her igjen kommer du med argumenter som kun er hentet ut fra ditt eget hode. Hvor har du fått det for deg at PU går ut på å bruke "lite smaklige triks"? (Gjerne kom med eksempler på slike triks). Ja, jeg skal være enige om at det finnes metoder og rutiner som kan ansees som usmakelige, som f.eks "hypnose-liknende-metoder" (Nå har ikke jeg særlig erfaring innenfor dette feltet så dette er kun ut ifra det lille jeg har hørt). Å ankre følelser og "hypnotisere" en jente til å like deg mener jeg selv er shady, men dette er kun en liten bit av hele PU-lære. Du kan gjerne kritisere denne biten, men når man kritiserer selve PU må du nok se på helheten. PU er et bredt spekter av forskjellige metoder. Det som er mest populært i dag, innenfor PU, er faktisk ikke det å bruke ferdig lagde rutiner og andre "triks" for å lure med deg en jente. I dag går det mer ut på å utvikle et bedre seg selv slik at jentene blir med deg hjem for den du er. Deg selv + bedre sosiale skills = mer morro. Sjekking på byen ender ofte opp med sex om du får napp. Og hva er galt med dette? Win-Win. Om dama er med på sex eller ikke spiller ingen rolle, fordet hun ikke vet hva du driver med, hadde du fortalt henne at hun er et "offer" for PU rett før hun blir med deg hjem, så hadde hun neppe blitt med.Noen hadde jo selvfølgelig blitt med, men de aller aller fleste jenter hadde misslikt det. Hun vet ikke hva man driver med? Faktisk en del som prater om PU og sjekking generelt med jentene de sjekker opp. Noen jenter blir faktisk tent av at gutten har peiling på sosial dynamikk. Kanskje ikke gutter som bruker "skittne triks" for å komme seg fremmover, men igjen; jeg snakker om helheten av PU. Ikke bare noen underkategorier. Jeg vet sånn ca hva det er jeg skriver om, hvis ikke så hadde jeg ikke skrivd det. Skeptisk. Har snakket med en del folk som driver med PU og samtlige fortalte meg hvor mye mus de har fått og hvor kult det er. Trenger ikke å være PUA for å skryte av at man får mye mus man for og hvor kult det er. Det hører man ofte fra average joe. Selv tror jeg en som faktisk får mye mus ikke har det store behovet for å skryte konstant av det. Men hei, gutter er gutter, skal ikke trekke frem noen konklusjoner der. Ingen har nevnt noe om at de var ute etter vennskap, kjæreste ol.Med tanke på dette, så er det god nok grund og si FLERTALLET. Husk at flertallet ikke betyr alle, det er nok noen individer som bruker det for å få seg dame også eller en venn også. Hvor stort er utvalget av disse PUA folka du har møtt? Jeg skjønner at du gjør opp meninger etter egen erfaring, men jeg tror virkelig ikke at du har møtt på så alt for mange. Bare ta en titt her inne på diskusjon.no så vil du nok finne flere som bruker PU til mer en bare et enkelt knull. I min erfaring er ivertfall målene til de enkelte alt for bredt til å kunne generalisere. Skaffer du deg kjæreste på denne måten, så hvil jeg faktisk kalle deg retard.Drar ut og sjekker damer systematisk og med knep fra en eller flere bøker for å få seg dame, det blir helt feil. Tenk hvor skuffet, muligens lei seg dama blir om hun finner ut at du fant hun igjennom systematisk sjekking. Sier systematisk sjekking, for det er god nok grund til å bli grundig skuffet og lei seg, i tillegg kommer de andre fancy trixa. Hvis man bruker PU til å lære seg å bli bedre sosialt sett, og på den måten fikk tilbudt seg selv til jenta, hvorfor skal kjæresten da respondere negativt? "Hei, jeg leste masse kule rutiner på nettet for å sjekke opp jenter, det er slik jeg fant deg!" er selvfølgelig noe annet. Men hvis man kun stoler på rutiner vil nok interessen falle fort. En player i min ordliste er en som, ja.. Player jentene... hm, hva heter den ene boken om PU igjen?The GAME, ser vi noen sammenhenger? Sjekkemarkedet er et spill, både med og uten PU. Face it. (Husk også at dett er en roman som er laget for å selge) En player er en som bruker skittne trix og juger for å få seg noe og gjør dette ofte.Mulig min personlige ordliste er feil, men jeg tror det er en del som deler min definisjon på player. Er enig i det. En player bruker skittne triks og juger. Men hvis man har casual-sex uten å bruke triks og juge, er man da player? "Leave her better than you found her" ser jeg på som et desperat forsøk på å vertfall ha litt samvittighet. Mens jeg ser på det som et ansvar ovenfor kunnskapene man har tillært seg. Det jeg kan ha litt i mot, er om man gjør dette hele tiden og sjekker opp alle mulige damer for å få napp hos minst en, så syns jeg det blir veldig feil og det blir ikke noe bedre om du gjør dette flere ganger i månden heller. Det lyser opp et par ting som feks "jeg er desperat og billig" Folk som lærer seg PU gjør det gjerne for å unngå dette. I stedet for å henge seg på alle jentene på et utested i håp om at ivertfall en skal finne deg litt interessant. PU gjør deg mindre desperat da du finner ut at du faktisk har noe å tilby, og deretter kan satse på en jente du får en kjemi med. Mine raske tanker Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Grunden til at jeg hvil høre hvorfor du deler akkurat de meningene er for det du alikevell forsvarer PU som om det er bra, sammtidig som du syns at det ikke er det. Da er det interessangt å få frem hvorfor du har de meningene i en diskusjon Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Han forsvarer PU, samtidig som han er enig at playere kan ta seg en bolle. PU er ikke synonymt med playing, akkurat som playing ikke er synonymt med PU. En player kan være en PUA, og en PUA kan være en player, men ikke alle playere er PUAs og ikke alle PUAs er playere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå