Raijin Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Det blir opp til deg Hwoarang å definere Hva du selv mener med å skape og selvsagt også hva som er Awesome. For meg gjelder dette: Awesome is everywhere! You just have to recognize it. Thanks Azure, som musiker er jeg glad i slike analogier Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Begynner å bli lei awesome-pjattet. Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 OK, jeg tar hintet. Skal slutte å misburke "awesome". Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Synes PUA er ganske interessant, men jeg har aldri benytta meg av noen av de triksa og teknikkene der. Aldri hatt behov for det. Lenge siden jeg sist var på fest uten å ende opp med et kvinnfolk Vært morro og testa ut, da. Men litt slitsomt å gå rundt med innpugga sjekketeknikker i bakhodet på en fest, kanskje. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Du kan også kjøre RSD natural. Det du prater om er rutiner/teknikker aka. mystery method og style. Søk på flawless natural, transformations, blueprint decoded, jeffy show. Da handler det mer om inner game. Rutiner er bare et "skall". Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 PUA: Dude, {du, det, vi, alt} er Awesum x ad infinitum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Du kan også kjøre RSD natural. Det du prater om er rutiner/teknikker aka. mystery method og style. Søk på flawless natural, transformations, blueprint decoded, jeffy show. Da handler det mer om inner game. Rutiner er bare et "skall". RSD er også rutiner, men de fokuserer på at rutinene skal være et uttrykk for ditt indre. Det er det som menes med natural. Mens Mystery sier at du aldri skal kjøpe en drink til jenten, sier RSD at du skal kjøpe en drink til jenten hvis du har lyst. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jepp, du gjør det for å more deg selv og fordi du selv har lyst Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Du har PUA's, så har du Naturals (rsd).Rutine vs. inner game. Øhm, uenig med deg på det. Ikke bland naturals og natural gamers Routine gamers = MM, osv (Kan være PUA) Natural gamers = RSD, osv (Kan være PUA) Naturals = En som "har sjekking i blodet" (Ingen PUA) Endret 30. mars 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Man må jo allerede være ganske selvsikker om man bruker noe slikt for å sjekke regelmessig, den andre delen ved dette er vel faktisk å bygge opp selvtilliten gjennom forskjellige metoder. Selv tror jeg egentlig ikke jeg trenger å lese så mye av dette, fordi jeg tror ikke det får meg noensteds, verken negativt eller positivt Alt faller ned til is i magen. Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Man må jo allerede være ganske selvsikker om man bruker noe slikt for å sjekke regelmessig, den andre delen ved dette er vel faktisk å bygge opp selvtilliten gjennom forskjellige metoder. Selv tror jeg egentlig ikke jeg trenger å lese så mye av dette, fordi jeg tror ikke det får meg noensteds, verken negativt eller positivt Alt faller ned til is i magen. Bullshit - dette vil få deg ekstremt langt på vei hvis du har liten selvtillit. Det er nettop det det bygger på: du kan prøve ut ting og drite litt på draget. Du får derfor ikke dårligere selvtillit, men BEDRE. Fordi du prøver og gir litt faen i konsekvensene. Selvtilliten din vil booste i været hvis du lærer å gi faen. Grip sjansen Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg sa jo at jeg var enig med selvtillitsdelen ? Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg reagerte på at du ikke tror dette vil få deg noensteds --> jo det vil det når du opplever den boosten du får av å prøve deg litt frem. Skjønner ikke helt logikken i innlegget ditt for du sier jo to helt paradoksale ting i første setning. Uansett, dette innlegget er bare ment som en oppfordring :-) Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ja jeg mener disse "hva skal man snakke om" guidene osv ofte er veldig vage og motsier hverandre. Det er vel heller bare å lese en selvtillits guide eller å fokusere på den delen om det er problemet, istedenfor å analysere alt du skal gjøre som jeg igjen - tror du kommer ingensteds med Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 ja da er vi helt enige! ;-) Liker ikke analyser jeg heller Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Synes det er interessant å lese Melisma om din mening om PUA Jeg kan fortelle litt om meg og hva PUA har gjort. Når jeg var 12 år og gikk på skolen var jeg den eleven som ble mobbet . Når jeg var 15 år å gikk på VGS var jeg en person som ønsket å være noen andre, fordi jeg satt i skyggen av alle andre. Nå som jeg har blitt 21 år har jeg satt meg inn i PUA og annet stoff i person utvikling har jeg kommet sinnsykt langt på 3 år. Dette har gitt meg en veldig god jobb. Jeg har utviklet meg til å bli en utadvendt person , glad , selvsikker , uredd , spontan og åpen. Jeg har fått utrolig mange venner og tar godt vare på de. Jeg har lært meg hvordan jeg skal bli kjent med damer, ta vare på dem og hvordan utvikle ting til noe mer. Syns det blir galt å si lure dem til sengs. Jeg vil si det er en teknikk som lærer deg å bli kjent med andre mennesker. Du lærer hvordan du skal opptre med andre personer. Du lærer hvordan du skal være , tenke , gjøre og tro. Det med PUA har fått meg til å snu hele tanke gangen min . Jeg tenker kun positivt , legger vekk alt det negative , tar ut erfaringer fra alt og bygger en sterk ryggrad på dette. Det er som dem sier , kunnskap er makt. Informasjon er makt ! Som sakt alle kan lære seg teorien men ikke alle kan bruke det i praksis. Vist jeg hadde vært Statsminister ville jeg opprettet et fag på Ung. skolen og VGS innenfor kommunikasjon , kroppsspråk og sosial dynamikk. Fordi man får utrolig mye bruk for dette i sosial sammenheng, jobb , fritid og alt annet. Man lærer hvordan andre tenker , man lærer hvordan folk oppfatter deg. Man klarer å sette ting i perspektiv og lære av det. Jeg elsker PUA og stoff innenfor dette område. For det har gitt livet mitt utrolig mye. For idag har jeg realisert meg som person og menneske. Jeg er blitt den person jeg alltids har lyst å være . Og det har jeg jobbet mye for. Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) ............... Endret 1. september 2012 av #Delirious# Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Synes det er interessant å lese Melisma om din mening om PUA Jeg kan fortelle litt om meg og hva PUA har gjort. Når jeg var 12 år og gikk på skolen var jeg den eleven som ble mobbet . Når jeg var 15 år å gikk på VGS var jeg en person som ønsket å være noen andre, fordi jeg satt i skyggen av alle andre. Nå som jeg har blitt 21 år har jeg satt meg inn i PUA og annet stoff i person utvikling har jeg kommet sinnsykt langt på 3 år. Dette har gitt meg en veldig god jobb. Jeg har utviklet meg til å bli en utadvendt person , glad , selvsikker , uredd , spontan og åpen. Jeg har fått utrolig mange venner og tar godt vare på de. Jeg har lært meg hvordan jeg skal bli kjent med damer, ta vare på dem og hvordan utvikle ting til noe mer. Syns det blir galt å si lure dem til sengs. Jeg vil si det er en teknikk som lærer deg å bli kjent med andre mennesker. Du lærer hvordan du skal opptre med andre personer. Du lærer hvordan du skal være , tenke , gjøre og tro. Det med PUA har fått meg til å snu hele tanke gangen min . Jeg tenker kun positivt , legger vekk alt det negative , tar ut erfaringer fra alt og bygger en sterk ryggrad på dette. Det er som dem sier , kunnskap er makt. Informasjon er makt ! Som sakt alle kan lære seg teorien men ikke alle kan bruke det i praksis. Vist jeg hadde vært Statsminister ville jeg opprettet et fag på Ung. skolen og VGS innenfor kommunikasjon , kroppsspråk og sosial dynamikk. Fordi man får utrolig mye bruk for dette i sosial sammenheng, jobb , fritid og alt annet. Man lærer hvordan andre tenker , man lærer hvordan folk oppfatter deg. Man klarer å sette ting i perspektiv og lære av det. Jeg elsker PUA og stoff innenfor dette område. For det har gitt livet mitt utrolig mye. For idag har jeg realisert meg som person og menneske. Jeg er blitt den person jeg alltids har lyst å være . Og det har jeg jobbet mye for. så enig, så enig PUA er en fantastisk ting som allerede har gitt meg ganske mye Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Synes det er interessant å lese Melisma om din mening om PUA Jeg kan fortelle litt om meg og hva PUA har gjort. Når jeg var 12 år og gikk på skolen var jeg den eleven som ble mobbet . Når jeg var 15 år å gikk på VGS var jeg en person som ønsket å være noen andre, fordi jeg satt i skyggen av alle andre. Nå som jeg har blitt 21 år har jeg satt meg inn i PUA og annet stoff i person utvikling har jeg kommet sinnsykt langt på 3 år. Dette har gitt meg en veldig god jobb. Jeg har utviklet meg til å bli en utadvendt person , glad , selvsikker , uredd , spontan og åpen. Jeg har fått utrolig mange venner og tar godt vare på de. Jeg har lært meg hvordan jeg skal bli kjent med damer, ta vare på dem og hvordan utvikle ting til noe mer. Syns det blir galt å si lure dem til sengs. Jeg vil si det er en teknikk som lærer deg å bli kjent med andre mennesker. Du lærer hvordan du skal opptre med andre personer. Du lærer hvordan du skal være , tenke , gjøre og tro. Det med PUA har fått meg til å snu hele tanke gangen min . Jeg tenker kun positivt , legger vekk alt det negative , tar ut erfaringer fra alt og bygger en sterk ryggrad på dette. Det er som dem sier , kunnskap er makt. Informasjon er makt ! Som sakt alle kan lære seg teorien men ikke alle kan bruke det i praksis. Vist jeg hadde vært Statsminister ville jeg opprettet et fag på Ung. skolen og VGS innenfor kommunikasjon , kroppsspråk og sosial dynamikk. Fordi man får utrolig mye bruk for dette i sosial sammenheng, jobb , fritid og alt annet. Man lærer hvordan andre tenker , man lærer hvordan folk oppfatter deg. Man klarer å sette ting i perspektiv og lære av det. Jeg elsker PUA og stoff innenfor dette område. For det har gitt livet mitt utrolig mye. For idag har jeg realisert meg som person og menneske. Jeg er blitt den person jeg alltids har lyst å være . Og det har jeg jobbet mye for. Det du beskriver, er ikke PUA tankesettet, men heller innledningen til en selvhjelpsbok. PUA går teoretisk sett ut på å virke som en annen person enn den man er for å lure jenter til sengs, ikke til å bli et bedre menneske. Om dere har hatt anledning til å møte noen av dagens "storheter" innen faget, hadde dere kjapt skjønt at dette er ikke mennesker man vil aspirere til å bli som. Poenget bak PUA er å tjene penger på tapere ved å gi klare regler for hvordan man skal oppføre seg i en gitt situasjon, i og med at selvhjelpslittereatur blir uglesett i vår machoverden, maskerer disse at det faktisk er selvhjelp du utfører via å si at man "drar damer på det", noe man selvfølgelig gjør om man har en god selvfølelse. Og om dette foraet er noe å gå etter, lever næringen i beste velgående. Men dette er en generalisering, har lest igjennom et par av manualene til et par(igjen) av disse guruene, som handler om NØYAKTIG hva man skal si og gjøre for ENHVER samtale med ei jente. Enkelt, greit og objektivt forklart, hvis du forholder deg til skjemaintuitivitet for å plukke opp damer, og reagerer stoisk og innlært på enhver dreining i samtalen mellom deg og ei jente, trenger du profesjonell hjelp. Punktum. Da handler det ikke om å sjekke lengre. Endret 7. juli 2009 av Lilac1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå