Smurstafa Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Stemmer.. Hadde helt glemt at vi skulle kalle natural-pua for PUMA Må få banket det inn i hodet as. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg snakker gledelig med en PUMA! Skjønner ikke helt hvorfor de valgte dette navnet Pick-up artist for dette selvutviklings-opplegget. Dette burdte de forandre, for det er lite tiltrekkende. Kanskje ikke for guttene, men for jentene som står på andre siden og er target, så er det ikke så attraktivt. Ville nå jeg tro ihvertfall. Men men, de har vel beholdt navnet fordi dette trekker gutter? Sex selger osv? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg tror de beholder navnet fordi jenter flest ikke er som deg og føler at tillært sjekking er manipulering og derfor noe negativt. Lenke til kommentar
probin Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) skulle ønske fler var som ho men da vet jeg at det finnes håp til meg også! (ikke misforstå nå da ) Endret 19. februar 2009 av probin Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Mitt største problem med PUA er at for meg føles det veldig harry Uttrykkene, sjargongen og i det hele tatt. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg snakker gledelig med en PUMA! Skjønner ikke helt hvorfor de valgte dette navnet Pick-up artist for dette selvutviklings-opplegget. Dette burdte de forandre, for det er lite tiltrekkende. Kanskje ikke for guttene, men for jentene som står på andre siden og er target, så er det ikke så attraktivt. Ville nå jeg tro ihvertfall. Men men, de har vel beholdt navnet fordi dette trekker gutter? Sex selger osv? PUA heter fortsatt PUA rett og slett fordi det har blitt et merkenavn som er under stadig forandring. Navnet har blitt mer og mer et merkenavn, og mindre og mindre en definisjon. Det har skjedd enorme forandringer siden PUA så dagens lys, men det har skjedd gradvis. Det var ikke som at det handlet kun om MM den ene dagen, og så natural den andre dagen. Du kan se på det som bilmerket Mercedes. Dagens biler er helt anderledes enn bilene som ble laget for 20 år siden. Men begge typene heter Mercedes fordi det er et merkenavn som alle kjenner igjen. Og mye har skjedd med Mercedesbilene de siste 20 årene. De kunne skiftet navn på den nye bilen, men da hadde de først mistet mange kunder, mistet sitt allerede oppbygde rykte, og begynne fra begynnelsen av. PUA i dag er mer et merkenavn enn en definisjon. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nå er jo bakgrunnen for PuA det å bli flinkere med kvinner. Selv om man velger å benytte seg av dette kun pga sosiale skills, så er bakgrunnen for stoffet det å løfte seg selv i sjekkemarkedet. Derfor skjønner jeg at det fortsatt heter Pick Up Artist*, selv om man løfter så mange andre sider av livet på veien ditt. *Hvis man ser bort ifra at Pick Up vil si ONS... Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg snakker gledelig med en PUMA! Den muligheten har du fått av meg en del ganger nå Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Vi leier et lokale utstyrt med 5 PuA's, 5 Naturals og 5 AFC's, og så starte minglingen. Så ser vi hvor mange som manipulerte deg inn på toalettet... Neida... Men at alle(?) virket hyggelige og oppegående! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Naturals som i RSD "Flawless naturals", eller naturals som i naturlig flinke? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg må anta at han snakker om ekte naturals og ikke RSD-naturals. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hva forventer du egentlig? At jeg skal dra til Oslo(?) og møte deg for at du skal reklamere? Da blir det ihvertfall fake. Du skal til oslo før eller siden... Så er det opp til deg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Noen personangrep og tilsvar på dette er fjernet. Vennligst ta dere sammen, det er lov å tenke litt over hva man sier selv også, det framstår uektlig litt underlig å først komme med personangrep, og deretter klage over at andre debatanter er barnslige når man får tilsvar. Kommentarer tas på PM AtW Endret 19. februar 2009 av ATWindsor Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kan tenke meg at en fest med bare PUA blir ufattelig kjedelig. Ingen fulle jævler som lager gøy og moro. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Stakan er ikke du for gammel til å trolle? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Aldri! Litt provokasjon er alltid på sin plass. Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Du, hva om du bare roet deg litt ned? Kjenne pusterytmen og den deilige stillheten(er hvert fall stillhet her da, nesten hvert fall). Hva med å bare gi en god faen i disse PUAene og leve livet? DIGG! Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kan tenke meg at en fest med bare PUA blir ufattelig kjedelig. Ingen fulle jævler som lager gøy og moro. Så kommer jeg innom... Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Kan tenke meg at en fest med bare PUA blir ufattelig kjedelig. Ingen fulle jævler som lager gøy og moro. Da har du ikke møtt noen PUMAs enda De fleste blir mer utadvent og tør å lage enda mer gøy å morro etter møte med PU. Man er ikke redd for å drite seg ut lenger. Lenke til kommentar
Gomsy Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 At menn og kvinner vil lære mer om hverandre er noe som egentlig utvikler seg mer og mer for tiden. Synes det er kjempefint, men media har (som med alt annet) en lei tendens til å hoppe over slike emner vi er opptatte av, og fortelle oss hvordan vi er i et perspektiv som etterhvert kommer til å "forme" oss. Både menn og kvinner. Det er derfor noen vil se på dette som fake, at det ikke er egen-tenking. Så lenge man tar ting med en klype salt og bruker fornuft/kritisk sans, er det flott at man vil lære om det motsatte kjønn og egen utvikling, synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå