Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen jenter/gutter som ikke er enig med PUA-klanen?

Anbefalte innlegg

Sier meg enig i det du sier der. Jeg har en kompis jeg pleier å dra på konserter med. Vi drikker oss alltid totalt dritings, hører på musikken og er totalt idioter. Ikke faen om vi får oss noen damer, men det er heller ikke det vi er ute etter. Jeg har det sjelden så gøy som da.

Haha, kjenner meg forresten igjen av din beskrivelse av damer :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gjør så godt jeg kan når jeg skal sjekke jenter. Bruker fine ord og smooth talking. Hva ellers? Ikke forvent ring på fingeren med en gang.

Om du ikke vil bli "lurt i sengen", ikke gå i sengen. Om han er interessert i noe mer enn bare et knull, så skal det gå bra å avslutte kvelden med et kyss og en tlf.nummer.

Endret av stakan
Lenke til kommentar
Fine ord og smooth talking, er det ikke det det går ut på?

Jeg hadde ikke hørt om PUA før jeg leste denne tråden.

Jeg var ikke skeptisk til gutter før jeg leste denne tråden.

Gratulerer =/

Min tur til å gratulere deg; du er tidenes mest reflekterte person! :!:

Et emne går ofte mye dypere enn hva overflaten viser, og det er ikke alltid ting er slik du tror dem er. Du er sikkert ei hyggelig jente du i motsetning til hva bildet av deg sier :tease:

Endret av motdelavie
Lenke til kommentar
wh1te: Jeg er enig i at jenta burdte passe på litt selv, ikke la seg rundlure. Men nå finnes det jo gutter der ute som er veldig flinke con-artists.. eller het det PUA-artist..? :whistle:

Hva er det en PUA skulle egentlig har "lurt" henne med? Han hypnotiserer henne jo ikke. Ikke lover han noe langvarig forhold heller. De aller fleste PUA's er ganske tydelige på at de sjekker en jente opp og prøver ikke å gjøre det i skjul i det hele tatt. Så hva er egentlig dette lureriet du prater om som tydeligvis får jenter til å automatisk hoppe til sengs med en PUA som om de skulle være hypnotiserte og manglet totalt fri vilje? Det lurer jeg svært på. Som det blir sagt her så er det jo ingen som forventer å møte sin fremtidige partner på byn, men at det her handler om tilfeldig sex og ons. Så hva er det som er det store lureriet når jenta har møtt en PUA som hun ler sammen med og som gir henne et knull hun sent vil glemme. Hvor er lureriet lurer jeg på? Hva er det man må si for å få "lurt" damene så til de grader at de går ut av sitt gode skinn og følger etter deg og gjør som du sier frem til neste morgen?

Lenke til kommentar

Nå skal jeg være litt stygg her, Skalle. PUA gir deg veiledning til å plukke opp en dame, men hvor gir PUA tips til sengekos? At du insinuerer at en PUA vil gi fruen et "knull hun sent vil glemme" forstår jeg meg ikke helt på. Man kan gjerne være verdens beste sjekker, det betyr ikke at man presterer i sengen.

Lenke til kommentar
Min tur til å gratulere deg; du er tidenes mest reflekterte person! :!:

Et emne går ofte mye dypere enn hva overflaten viser, og det er ikke alltid ting er slik du tror dem er. Du er sikkert ei hyggelig jente du i motsetning til hva bildet av deg sier :tease:

Jo takk, jeg er ganske reflektert.

Ehm. Har jeg et utrivelig bilde, synes du? :mellow:

Lenke til kommentar
Nå skal jeg være litt stygg her, Skalle. PUA gir deg veiledning til å plukke opp en dame, men hvor gir PUA tips til sengekos? At du insinuerer at en PUA vil gi fruen et "knull hun sent vil glemme" forstår jeg meg ikke helt på. Man kan gjerne være verdens beste sjekker, det betyr ikke at man presterer i sengen.

Erm, da har ikke du fått med deg så mye PUA-stuff. Det finnes egne program om seksualitet og det er plenty av tips ute og går. Seth fra PUA-tråden har også egne kurs han driver om emnet. Dessuten så blir man bedre av trening så det er jo ikke usansynlig at en PUA vil legge til seg gode evner i sengen. Sansynligheten for at han kan det han driver med er ihvertfall mye større enn hvis de legger seg ut med en typisk chode da. Men dropp akkurat den setningen da hvis det plager deg. :)

Kranglefant ;)

Lenke til kommentar

Stakan: det finnes manualer til sengekos-delen også, bare spør seth_pua i sjekketråden. Han underviser jo i dette.

TheMartine: Jeg var ironisk når jeg sa du var reflektert, men det forstod du sikkert. Kommentaren på bildet var for å vise deg hvordan du dømmer noe før du vet hva det går ut på.

Jeg kan tenke "Hmm.. TheMartine så slem ut på bildet! jeg liker henne ikke" eller "Hmm.. TheMartine så slem ut på bildet! men hun er sikkert snill i virkeligheten" (Neida.. du ser ikke slem ut :p kun for eksempelet sin del)

Det du gjør er å tro at PUA går ut på "fine ord og smooth talk". Dette er så langt fra virkeligheten som du får det til. Sett deg inn i noe før du disktuerer noe rundt emnet. Det blir som å krangle med noen om at bæsj smaker vondt før du har smakt.

Mot de la Vie

Lenke til kommentar
motdelavie: Så jeg burde egentlig være positiv til PUA?

Det driter jeg i... men du skal hvertfall sette deg inn i emnet før du diskuterer det, eller kommer med påstander som "dette funker ikke på meg". Og når du sier det, hva funker ikke på deg? Det vet du jo ikke.

Lenke til kommentar
Da må dere bli enige dere i mellom, da, om hva PUA går ut på. Jeg baserer uttalelsene mine på hva jeg har lest i denne tråden.

Noen sier fine ord og smooth talking, jeg sier fine ord og smooth talking ikke funker på meg.

Dette er en tråd hvor det foregår diskusjon rundt uenigheter med PUA-klanen og du baserer uttalelsene dine på det du leser her?

Sjekk korthuset: www.korthuset.vgb.no

Filosofien deres: http://genuine-connections.com/no/index.ph...me=filosofi.php

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...