Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen jenter/gutter som ikke er enig med PUA-klanen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

stakan: Pff, du er nå så kjekk at om jeg hadde sett deg på byen så hadde jeg humpa beinet ditt fortere enn du kan si "ehh, hva f***??" :D

TheMartine: ja, vær på vakt for alle gutter som er altfor flinke til å snakke, det betyr at de har hatt god trening.. Jeg personlig liker ikke roboter.

motdelavie: Jeg har sikkert vært utsatt for flere PUA's enn det jeg vil innse, men takket være PUA tråden så vet jeg akkurat hvilke tegn jeg skal se etter.. Er innom der hver dag for og snoke i gutta sin "hemmelige" verden..

Thank you Diskusjon.no.

Lenke til kommentar
stakan: Pff, du er nå så kjekk at om jeg hadde sett deg på byen så hadde jeg humpa beinet ditt fortere enn du kan si "ehh, hva f***??" :D

TheMartine: ja, vær på vakt for alle gutter som er altfor flinke til å snakke, det betyr at de har hatt god trening.. Jeg personlig liker ikke roboter.

motdelavie: Jeg har sikkert vært utsatt for flere PUA's enn det jeg vil innse, men takket være PUA tråden så vet jeg akkurat hvilke tegn jeg skal se etter.. Er innom der hver dag for og snoke i gutta sin "hemmelige" verden..

Thank you Diskusjon.no.

Haha, nå gjorde du meg glad! :D Litt love på Valentinsdag er kjekt :)

Lenke til kommentar

Hehe, takk for tipset, men jeg vil tro jeg er oppvakt nok til å skille mellom en intelligent og velartikulert gutt, og en som drar samme linjene for ørtende gang den kvelden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
TheMartine[/b]: ja, vær på vakt for alle gutter som er altfor flinke til å snakke, det betyr at de har hatt god trening.. Jeg personlig liker ikke roboter.

Personlig passer jeg på å ikke se toppidrett, ettersom utøverne kan det de driver med. Finmotorisk yteevne og aerob utholdenhet er rett og slett makabert. Da foretrekker jeg heller KRIK og ballidretter i laveste divisjon.

Lenke til kommentar
TheMartine[/b]: ja, vær på vakt for alle gutter som er altfor flinke til å snakke, det betyr at de har hatt god trening.. Jeg personlig liker ikke roboter.

Personlig passer jeg på å ikke se toppidrett, ettersom utøverne kan det de driver med. Finmotorisk yteevne og aerob utholdenhet er rett og slett makabert. Da foretrekker jeg heller KRIK og ballidretter i laveste divisjon.

Haha :b

Men det er ikke så stas å bli rundlurt av fine ord hvis han egentlig bare er ute etter å komme nedi buksene dine, da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nei, men jeg tror det er svært få som er så naive at de tror alle på et utested har "gode" intensjoner. Hvor mange kjenner du som forventer å møte sin bedre halvdel på en svett nattklubb?

Jeg har kun møtt en jente på byen som både var klar for sex og forhold. Mine erfaringer tilsier at jenter er verre når det kommer til one-night-stands enn gutter. Men jeg går ikke rundt og sipper av den grunn.

Lenke til kommentar

Når jeg går på byn ser jeg ikke etter en livslang partner. Jeg regner med at jenter forstår det at selv om jeg prøver meg på de, så betyr det ikke det at jeg er ute etter et forhold. Spør du meg hva jeg er ute etter, så svarer jeg ærlig. Men jeg åpner ikke med "Jeg vil gjerne i buksen på deg så fort som mulig", det er moodkillah for alle, og som sagt, jeg forventer at folk ikke forventer forhold ut av fyllasjekking.

Lenke til kommentar
Haha, nå gjorde du meg glad! :D Litt love på Valentinsdag er kjekt :)

Hihi :p Ja, du kan løpe så fort du bare kan, men en eller annen gang så kommer jeg etter deg i humpe-humør!! Watch out! ;)

Dorian: Jeg blir skeptisk om gutten er altfor flink med det han driver med som sagt, om han er pågående og veldig flørtete osv. Ikke sikkert han er PUA, men sånt tiltrekker meg lite. Ydmykhet vinner over pushy når som helst hos meg.

wh1te: Jeg er enig i at jenta burdte passe på litt selv, ikke la seg rundlure. Men nå finnes det jo gutter der ute som er veldig flinke con-artists.. eller het det PUA-artist..? :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er ganske mange som går på byen uten mål om å få seg noe, meg selv inkludert. Jeg føler meg ikke forpliktet til å ha sex hver gang sjansen byr seg.

Du burde skrive "døden" med grønn skrift i signaturen din. Mitt donorkort er i hvert fall grønt og fargen representerer tross alt vekst :)

Melisma: Så hvis en jente ligger med en PUA så er det ikke like "ekte" som med en som er naturlig flink? Gjelder det samme en sprinter som setter verdensrekord fordi han har trent hele livet? Usain Bolt skal kanskje ikke respekteres fordi han utvilsomt har best genetikk av alle løperne i feltet. Han trenger tross alt ikke trene like mye.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Det er ganske mange som går på byen uten mål om å få seg noe, meg selv inkludert. Jeg føler meg ikke forpliktet til å ha sex hver gang sjansen byr seg.

Du burde skrive "døden" med grønn skrift i signaturen din. Mitt donorkort er i hvert fall grønt og fargen representerer tross alt vekst :)

Saken med byen er, for en som er så fremmed for det som meg, at det blir nesten som et kultursjokk. Jeg er ganske flink til å tilpasse meg sosialt sett, men jeg får følelsen av at alt handler om pulings og klinings når jeg drister meg ut på byen. Det er som en enorm catwalk hvor alle vurderes og graderes og jakter på hverandre hele kvelden.

Det er slitsomt, og jeg gidder det rett og slett ikke.

PS: Jeg hadde grønt, men ombestemte meg fordi det ble så julete med rødt og grønt, hehe.

Nå ombestemmer jeg meg kanskje igjen :b

Lenke til kommentar

Om vi skal ta sprintmetaforen, så kanskje vi skal ta en sprinter med god genetikk, og godt miljø, versus en sprinter som går på bol og andre midler :p

Melisma: Kanskje jeg ikke løper, kanskje jeg liker deg og blir stående akkurat der jeg står og venter på at du humper meg :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg er til en viss grad enig med deg. Personlig er jeg veldig glad i å gå ut med venner og venninner som er i forhold. Mindre stress og mer fokus på å ha det gøy sammen. Det er aldri kult å være sammen med en gjeng venner som kun er ute etter å få seg noe.

Nå skal jeg på jobb og der blir jeg garantert antastet av eldre kvinner som for en gangs skyld er ute på fylla og ikke minst yngre jenter som gjør alt for å få spesialbehandling på utestedet. Jenter er definitivt de verste for oss som jobber i utebransjen, det er sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...