Dorian Gray Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 A_man_apart beskriver det jeg antok var en Cougar, altså en som drar ut på byen med planer om å plukke deg opp, ikke bli plukket opp. Er de interessert så trenger du såvidt presentere deg før de angriper. Men samtidig har jeg også hørt det bli brukt løst om damer i 30-årene slik Chosen snakker om. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Nå blir det bare snodigere og snodigere... Du mener vel ikke at damer over 25 er "cougars"? Nei. Men jeg går stort sett etter kvinner som er 25+. Inkl cougars... Bra du henger deg opp i det.. Cougars er MILF-er som er helt råe på byen og plukker opp yngre menn med stor appetitt. Ingen dame under minst 35 kan karakteriseres som en cougar, spør du meg. Cougars er som en milf uten unger. For min del gjelder 35+ regelen der og. Dessuten er cougars per definisjon walk-over - det er ikke du som plukker dem opp, DE plukker deg opp. Per definisjon, altså. En cougar er en sexul predator, og du er hennes prey. Ikke nødvendigvis nei. En cougar kan fint sjekkes opp. Ikke alle er like åpne med å være seksuelt "på" som du beskriver. Dog majoriteten er det... Men de plukker uansett ikke hva som helst. Jeg forstår ikke hvorfor du skal henge deg oppi å være så politisk korrekt hele tiden. Har lest det du har skrevet i tråden og virker som du liker å se dine egne ord. Sorry man. Du har noen poenger her og der, men stort sett henger du deg opp i tekniske detaljer... Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det hele åpner jo for en interessant høne og egg diskusjon også, blir man mer realistisk av å bli deprimert, eller blir man deprimert av å være realistisk? Det samme tenkte jeg. Heller veldig mot at depresjon er en følge av å være realistisk. På andre side av skalaen finner du de gladkristne. Hahaha! Jævlig bra! . Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) A_man_apart beskriver det jeg antok var en Cougar, altså en som drar ut på byen med planer om å plukke deg opp, ikke bli plukket opp. Er de interessert så trenger du såvidt presentere deg før de angriper. Men samtidig har jeg også hørt det bli brukt løst om damer i 30-årene slik Chosen snakker om. Det er i grunn et definisjonsspørsmål. Jeg må nesten bare le litt av hele debatten her. Rettelse: hvordan man henger seg opp i tekniske detaljer som overhodet ikke har noe som helst med selve diskusjonen å gjøre. Jeg ser på cougars som en ting, a man a part eller hva han heter ser på det som en annen ting... who cares? Fitta er fremdeles rosa Endret 30. januar 2009 av Chosen_One Lenke til kommentar
A_Man_Apart Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg forstår ikke hvorfor du skal henge deg oppi å være så politisk korrekt hele tiden. Har lest det du har skrevet i tråden og virker som du liker å se dine egne ord. Sorry man. Du har noen poenger her og der, men stort sett henger du deg opp i tekniske detaljer... Ikke for å pirke, men trodde helst det var PUA-adeptene som hang seg opp i terminologier... who cares? Fitta er fremdeles rosa Fremdeles ikke for å pirke, men jeg har faktisk hatt opptil flere som er bare brune, og ikke rosa i det hele tatt (unntatt inni, der man normalt ikke ser, vil jeg tro). Men rosa er jo lekrest, da, det skal jeg være med på. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ikke for å pirke, men trodde helst det var PUA-adeptene som hang seg opp i terminologier... Jeg ser ikke på meg selv som en PUA, og har aldri vært den som bryr meg stort om terminologier og PK. Fremdeles ikke for å pirke, men jeg har faktisk hatt opptil flere som er bare brune, og ikke rosa i det hele tatt (unntatt inni, der man normalt ikke ser, vil jeg tro). Men rosa er jo lekrest, da, det skal jeg være med på. djises. Alle fitter er rosa INNI Happy now? hehe Halvtime til helg! I kveld blir det grymt. Skal crashe hos Feromon hele helgen og lage helvete! I morgen skal Vi Menn være med ut for siste bytur og info-sanking før artikkelen skal ferdigstilles. Dette blir fun Lenke til kommentar
QBab Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Fremdeles ikke for å pirke, men jeg har faktisk hatt opptil flere som er bare brune, og ikke rosa i det hele tatt (unntatt inni, der man normalt ikke ser, vil jeg tro). Men rosa er jo lekrest, da, det skal jeg være med på. Ja og jeg ser fotball hver søndag. Hva har dette med noe å gjøre? Btw: Denne tråden er sannelig god underholdning! Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Fremdeles ikke for å pirke, men jeg har faktisk hatt opptil flere som er bare brune, og ikke rosa i det hele tatt (unntatt inni, der man normalt ikke ser, vil jeg tro). Men rosa er jo lekrest, da, det skal jeg være med på. Ja og jeg ser fotball hver søndag. Hva har dette med noe å gjøre? Btw: Denne tråden er sannelig god underholdning! Jeg har ledd meg skækk ihjel opptil mange ganger Melisma: Hva blir det til? Møter du meg eller ikke? Hvis ikke så vil jeg ikke høre mer piss fra deg om hvor fæle og kyniske vi alle er... Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Få henne til sengs, Chosen_One. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det hadde vært noe Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Melisma: Hva blir det til? Møter du meg eller ikke? Hvis ikke så vil jeg ikke høre mer piss fra deg om hvor fæle og kyniske vi alle er... Hahhaha! Chosen 1-0 Melisma EDIT; Tror jeg er i PU tråden hele tida haha. Endret 30. januar 2009 av aritalo Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Satan no fekk eg lyst på ei brødskive med leverpostei. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Melisma: Hva blir det til? Møter du meg eller ikke? Hvis ikke så vil jeg ikke høre mer piss fra deg om hvor fæle og kyniske vi alle er... Nei, jeg drar ikke helt til Oslo for å møte deg, du er ikke representant for alle gutter på dette PUA opplegget. Hvis ikke de alle faktisk er roboter da!? Jeg må da få lov til å være kynisk til noe som er retta direkte mot jenter! Plutselig møter jeg på en av dere eller en venninne av meg møter på en av dere, og da vil jeg forsikre meg om at dere ikke er fake skuespillere og playere. Tenker også på andre jenter der ute. Føles ut som at dette PUA greiene er guttenes secret world. Hvis noen av dere har en søster, så håper dere på at hun blir sjekka opp av en PUA. Mine er faringer er at hvis en gutt er altfor flink i situasjonen, dvs. er pågående, ler på de rette stedene, sier de "rette" tingene, har øyekontakt hele tiden.. og ja, er en gutt som viser stor selvtillit, da er det noe som sier meg at "dette har han gjort en god del ganger før, dette har han trent på" Og det er turn-off.. : Ja, selvsagt ble det snakk om å få meg til sengs, alt handler jo om sex! SEX SEX SEX 1-0 til gutta... Endret 31. januar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Og der var Melisma tilbake til sitt gamle jeg.. Jaja, velkommen skal du være Oh.. og du spurte en gang i andre tråden etter hvorfor det ikke finnes PU for kvinner hvis det er så bra for selvutvikling osv osv.. Vel.. Here you go. http://www.therulesbook.com/ Dette er bare den mest kjente av oppleggene for dere jenter. Men det finnes MANGE andre steder og gå også. Nå kan du også læres opp til hvordan du skal forbedre deg selv, så du også kan finne den rette karen for deg, i stedet for å henge her og kritisere ting du tydeligvis ikke har peil på, og gå ut og være skeptisk til alle som prøver å snakke til deg. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Jenter som holder på med dette her føler jeg likedan overfor som jeg gjør med guttene. Oppførsel som går direkte på tips om hva man skal gjøre når det og det skjer og hvordan man skal snakke osv.. FAKE! Dette gjelder begge kjønn. Jeg klarer utmerket og finne min egen kar, trenger ikke bøker og tips for å kunne være meg selv. Alle er unike, og slik ønsker jeg at det fortsatt skal holde seg. Ingen som bestemmer hva som er rett og galt rundt det og date. Det går på hva en selv føler og synes er ok. Endret 31. januar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Min lillesøster har allerede fått en innføring i pu, og mer skal hun få, hvis hun ønsker det Om hun treffer en pua eller normal gutt legger jeg meg ikke oppi. Hun skal selv avgjøre hvem hun vil ha Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Hvem vil du helst at hun skal møte? PUA studenten eller den andre gutten? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Trudde du hadde innsett at PU ikke bare var innøvde triks og fake personligheter nå :| Men det holdt tydeligvis bare i noen dager, før du falt tilbake til gamle takter ja. Jaja, du får fortsette i den retningen og være mistenksom til alle der ute da, for det er tydeligvis ikke mulig å få deg til å se forbi skyggelappene på øynene dine. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Den andre gutten? Hvem er den andre gutten? Han som ikke kan noe som helst om sjekking og er flau og har dårlig selvtillit? Eller bare alle som ikke er i denne tråden? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Nei nei nei, nå må dere ikke tillege meg meninger. JEg ser den ene delen av PU som er selvtillitsbygging, og det har jeg hele tiden sagt er bra! MEN når det kommer til direkte guidelines på hvordan man skal gjøre ting, ja det har jeg fortsatt problemer med å godta. Og det kommer jeg ikke til å rikke meg på. Så de som kopierer disse triksene og tipsene, de er jeg ikke enig med. Vanskelig å skjønne hva jeg mener enda? Hvor mange ganger på jeg presisere dette.. PU= Personlig Utvikling = Bra PU= Pick Up = ikke bra Dorian: Tro det eller ei, men gutter som ikke har vært borti dette, har faktisk klart å få seg dame! I know, det er sjokkerende! Endret 31. januar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå