Neo Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Jackass er og blir konge! En veninne av meg møtte Steve-O etter han hadde hatt den forestillingen for et par uker siden oppe ved Majorstua. Han spanderte en gulrotkake på hun! Fy flate, så kult. Men folk som står i kø for å bli sparka i balla er vel ikke helt friske i hodet. Personlig så tror jeg folk har godt av å gjøre noe helt meningsløst i ny og ne. Det er jo ganske gøy å se tilbake på noe dumt i ettertid. Jeg tror at Jackass-gutta har det enda kulere når de ser på film hva de har gjort. Hvis folk har lyst til å være litt "jackass" så er vel det greit, men bare så lenge de ikke gjør det kun for å vise at "jeg kan også gjøre det, se her". I går satt jeg og leste til eksamen sammen med en kompis. Han hadde med bikkja si og noen hundekjeks. Jeg kjedet meg og spurte om jeg kunne få en kjeks, noe jeg fikk. Jeg spiste den og kompisen min lo så tårene trillet. Sånt no får jo opp stemningen et par hakk. Jeg ville aldri finne på noe som er farlig, som f.eks tenne på meg selv, ligge oppå taket på en bil i full fart (CKY2K), stappe en bil oppi rompa, bade med krokodiller, pirce sammen rompeballene (fydda! Tenk om man rører på seg og så plutselig *ritsj..*) osv.. Til de av dere som har sett CKY 3. Når Ryan Dunn sitter på cafè og plutselig hopper på panseret på en bil, er dette avtalt spill? Må jo være det... (edit: skriveleifer) Lenke til kommentar
SoW Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Til de av dere som har sett CKY 3. Når Ryan Dunn sitter på cafè og plutselig hopper på panseret på en bil, er dette avtalt spill? Må jo være det... Ja, d må være d!! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 CKY4 er jo best da! Når styggen (faen glemte navnet) driter på ett kafè vindu Lenke til kommentar
Neo Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 CKY4 er jo best da! Når styggen (skitt glemte navnet) driter på ett kafè vindu Ohh! :o Visste ikke at det fantes CKY4! Laster den ned nå! Styggen var vel ikke Dave England? Han er den kvalmeste av alle! Driter overalt og spiser eget spy, nei fydda! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 raab himself driter på vinduet.. søk på cky 4 the latest and the greatest på f.eks kazaa å du finner den nok.. ganske wild film.. don devito ell hva han heter tar jo 52 shots på en time (verdensrekord) Lenke til kommentar
Neo Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Så den nå. Ganske bra, men kunne ha kuttet ut det "he-man og mustard-man"-greiene. 52 shots på en time. Da hadde vel de fleste av oss ligget på sykehuset, enten til pumping eller i lik-kjelleren. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 He-Man, Beast-Man og Skeletor? Den var ganske teit ja. Pissing på elektrisk gjerde var høydepunktet, IMO. Lenke til kommentar
Neo Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Pissinga var veldig underholdende, ja. Jeg lo høyt foran pc-skjermen når jeg så det. Mye bra skating og. Bam har enda ikke klart loopen. Det er det vel bare Tony Hawk som har klart... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Loopen er enorm. Hawk på brett, men en annen kar tok den på bmx. Lett som f når han fant ut hvordan det funket. Visstnok. Lenke til kommentar
Neo Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Tror det var Mike Hoffmann han het. En av verdens beste på BMX. Det ser så j**** vondt ut når Bam faller for 2. gang i CKY4. Jeg kan nesten forestille meg hvor vanvittig vondt det må være. Har faktisk alle jackass-episoden på cd. 10 stk. Det eneste som er litt synd, det er at de fleste episoden er ca 30 sek kortere enn den som går på tv. Som oftest så er det kuttet vekk noe på slutten. Lurer på hvorfor Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 jackass er sinnsykt tøft.. Programmet er visstnok helt umoralsk og kan "inspirere" mange små Knoxviller og Steve'o-er.. men hvem kan nekte for at dere ler så dere griner når dere ser på jackass? Ikke jeg! men synes innimellom litt synd på folka = stakkars jævler.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå