kjakan_mm Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jackass er genialt, jeg og en kamerat lager parodi av jackass.. hihi.. blir drit bra.. bare parodi, så det er pingetriks med fraglene som musikk Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg blir ikke irritert av de som prøver å etterligne jackassgjengen. Hvis de har lyst til det, vær så god! Hadde det ikke vært for at noen har lyst til å gjøre dumme ting hadde vi ikke hatt jackass. Det som derimot plager meg, er alle som går og klager på jackass hver gang et stunt går på trynet.. Buhuu, var jackass som fikk meg til å tenne på meg selv.. Wææ, var jackass som fikk meg til å stifte ballene fast til låret. Hallo, det må være lov å tenke selv, selv om du har sett noen halvhjerner gjøre noe psyko på tv? .. Er vel et par som kommer til å bli provosert av dette, og igjen, er kanskje ikke alle som legger skylda på jackass heller.. Men er veldig tydelig at media digger å legge frem jackass som den store synderen. .. Er kanskje det som oppfordrer mange til å gjøre dumme ting også. Hopp i veien foran en bil og du får en notis. Hopp i veien foran en bil og si det var jackass som fikk deg til å gjøre det og du havner på forsida av vg. Lenke til kommentar
Thomas007 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jackass var fett før, nå er jeg lei. Judas er mye morsommere Lenke til kommentar
SoW Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 JohndoeMAKT: -Når d var så store sår som jeg fikk, så var d viktig å ligge på sykehuset en stund(3uker) for å ikke få bakterier og slikt, på sykehuset var nesten alt sterilt og slikt... Kebab GUD -vi var 2stykker som tok bensin på hverandre samtidig, men, han andre tente på seg selv først, og sprang me lighteren.. Når d da var kommet til min tùr, ville ikke bensina ta fyr, forde at bensina hadde trekkt seg inn i klærne, så jeg måtte helle på mer bensin.. Jeg spran, rullet meg, slo på klærne, men d ville ikke slokne, men omsider så tok flammene slutt.. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 JohndoeMAKT:-Når d var så store sår som jeg fikk, så var d viktig å ligge på sykehuset en stund(3uker) for å ikke få bakterier og slikt, på sykehuset var nesten alt sterilt og slikt... Kebab GUD -vi var 2stykker som tok bensin på hverandre samtidig, men, han andre tente på seg selv først, og sprang me lighteren.. Når d da var kommet til min tùr, ville ikke bensina ta fyr, forde at bensina hadde trekkt seg inn i klærne, så jeg måtte helle på mer bensin.. Jeg spran, rullet meg, slo på klærne, men d ville ikke slokne, men omsider så tok flammene slutt.. unskyld meg altså, men da må du være dum! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Er klart at Jackass er morsomt å sjå på, iallefall mesteparten... men det er tåplig at det er så SINNSJUKT mange som skal kopiere dei! Det trekker grovt ned hos både orginalene og "fakerene"... Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Når d da var kommet til min tùr, ville ikke bensina ta fyr, forde at bensina hadde trekkt seg inn i klærne, så jeg måtte helle på mer bensin.. Jeg spran, rullet meg, slo på klærne, men d ville ikke slokne, men omsider så tok flammene slutt.. Herregud - vær så snill å si at du kødder. Så dum er det rett og slett ikke lov til å være og samtidig få lov til å gå fritt ute i samfunnet. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 JohndoeMAKT: -vi var 2stykker som tok bensin på hverandre samtidig, men, han andre tente på seg selv først, og sprang me lighteren.. Når d da var kommet til min tùr, ville ikke bensina ta fyr, forde at bensina hadde trekkt seg inn i klærne, så jeg måtte helle på mer bensin.. Jeg spran, rullet meg, slo på klærne, men d ville ikke slokne, men omsider så tok flammene slutt.. Må nok sitere og kommentere din idioti eg også ... KORFOR?? Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 www.projectpain.com Idioter! Jackass er genialt, men folk som begynner å herme blir bare dumt! Btw: Jackass The Movie Så den i dag Lenke til kommentar
SoW Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 Ja, d er sant... Kyllingvippen: I hate the fake ass bi*** Avril!! Hmm... Hva med: I hate soft rock pussy's! Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Forresten når det gjelder pain/ekstremstunts (men i kontrollerte former(!)) så er det få som slår Pain Solution pr. idag synes jeg (litt moro at de er norske og da): http://www.painsolution.net/ Har sett de live 2 ganger - stor underholdning! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Det ser så sykt ut at jeg ikke gidder å se på det...jeg syntes at å henge seg selv i noen fiskekroker er meningsløst! Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Det ser så sykt ut at jeg ikke gidder å se på det...jeg syntes at å henge seg selv i noen fiskekroker er meningsløst! Hehe - da skulle du sett det silblødde når krokene ble tatt ut Anyway så gruser Pain Solution både Jackass (og alle Jackass-wannabee'ene) ganske så ettertrykkelig da, og det var noe av poenget. Det er liksom ikke tvil om hva som er tøffest av å sette utfor en skrent i handlevogn (eller tenne på seg selv...) og på å la seg henges opp i kjøttkroker... :wink: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jackass er kult det og eg syns faktisk at det er kult at drittunger kopierer stuntene for da har eg noe å le av. Ja eg så noen idioter som drev og gjorde faenskap så blodet sprutet her en dag. Hahaha thank god at det finne slike og. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg og mange av mine venner holder på å lage en slags Jackass film. Vi kaller den for "Dumbass" og vi håper å bli ferdig med filmen til sommeren en gang. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jackass er artig det, men det viser desverre bare at folk ikke skjønner at det er i oversyn av profesjonelle. Husk at vi skjelden får se de feilene som blir begått av teamet når de folkene gjør noe. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Morsomt i små doser på MTV (det eneste jeg av og til ser på fjortisskanalen), men filmen var ikke så bra. (slutten var mest morsom) I seg selv begynner konseptet å bli tynnslitt... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jackass er bra, etterlignelser er kjedelig! Spesilet når fjortiser får tak i et videokamera og hopper fra toppen av et gjerde med rulleskøyter. WHO CARES????!!! Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Jackass er bra, etterlignelser er kjedelig! Spesilet når fjortiser får tak i et videokamera og hopper fra toppen av et gjerde med rulleskøyter. WHO CARES????!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå