Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hei! Noen som vet om en nettside hvor jeg kan skaffe pilotbriller ? Tenker på slike som har mørkt/svart glass, slik at man ikke kan se igjennom, samtidig som at det ikke er noe pynt/diamanter o.l på innfatningen. Gjør ikke noe om det er utenlandsk side, bare den er ok, selger gode briller og sender til Norge. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 http://otticanet.com/ mye å velge mellom der. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Rayban Aviators er den orginale pilotbrillen. Bare så du vet det. Finnes mange kopier der ute. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Skal du bare ha "pilotbrille" eller skal du ha Rayban? Ebay har sikkert et kjempe stort utvalg pilotbriller til en fin pris. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Kanskje greit med litt kvalitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Ray-Ban så bra ut, men tenkte ikke å bruke opp mot tusen kroner på solbrillene da, men tusen takk for linken, altså! Ebay ja, skal se der, er det noen andre sider også, som selger sånne briller som er som Ray-Ban, bare til en lavere pris? Kan nevne at jeg skal bruke dem til kjøring, så god solbeskyttelse er viktig. Endret 25. januar 2009 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er utrolig mange sider som selger sånne briller. Bare google "pilotbriller" så får du opp utrolig mange sider som selger dem til rundt 100,- Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvis du er ute å reiser iløpet av året anbefaler jeg å handle solbriller på flyplassen Det har jeg spart mange hundrelapper på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er utrolig mange sider som selger sånne briller.Bare google "pilotbriller" så får du opp utrolig mange sider som selger dem til rundt 100,- Vet det, har selv funnet noen norske sider, men vet ikke hvilken jeg bør handle hos, og håpte dere hadde mer greie på det enn meg. Hvis du er ute å reiser iløpet av året anbefaler jeg å handle solbriller på flyplassen Det har jeg spart mange hundrelapper på. Takk for tipset, men reiser desverre lite med fly. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå