dahwan Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) w00t gives? Har lasta ned installasjonsfila på nytt og installert flere ganger. Har prøvd kompatibilitetsmodus XP Har prøvd å installere til forskjellige folders Har administrator rettigheter Endret 24. januar 2009 av dahwan Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Har vel med at steam sjekker hvilket os du har og ikke gjenkjenner W7. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Gikk fint til meg, spiller alle spill på W7, uten problem. (og ja, installasjonen til steam gikk helt fint) Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Gikk fint her og, men jeg kjørte win 7 gjennom Vmware da (virtuelt), vet ikke om det har noe og si... Endret 25. januar 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Så har noen en annen teori enn W7 til at hvorfor det ikke vil installere? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 brannmur, antivirus, antispyware osv kan sperre? Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Skjønner at det kan sperre tilkoblingen, men installasjonen? Synes å huske en tidligere feilmelding fortelle meg at den ikke fikk tilgang til programfiler/steam/steam.exe Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Antivirus sperrer bl.a for innstallasjon av skjermkortdriverne til nvidia, ihvertfall med avg, men håpløst å si hva problemet er. Mulig du må fjerne alle spor fra tidligere innstallasjoner, både mapper, filer, registeroppføringer osv. Antivirus sperrer bl.a for innstallasjon av skjermkortdriverne til nvidia, ihvertfall med avg, men håpløst å si hva problemet er. Mulig du må fjerne alle spor fra tidligere innstallasjoner, både mapper, filer, registeroppføringer osv. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Artig post ^ Jeg bruker AVG free Jeg finner ikke noen måte å "slå av" avg på. Hvordan gjøres det? Er eneste løsninga er å tvinge det av fra TM? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det er noe galt med MSI installer. Prøv å restarte den i services.msc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå