Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Korleis bli kvitt spam (hotmail)?

Anbefalte innlegg

Hei. I det siste har det hagla inn med junk-mail i innboksen min. Var dum og registrerte meg på ei side eg faktisk ikkje visste heilt kva var, og etter det har det kome junk-mail kvar einaste dag (trur iallfall det kan vere grunnen). Finst det nokon god måte å få bort all denne mailen på? Anbefalte spam-filter?

Er klar over at hotmail sikkert ikkje er den som er best på å filtrere bort spam, men no har eg hatt denne adressa ei stund, og alle kontaktane mine veit at eg brukar denne adressa, vil berre finne andre løysingar enn å byte adresse.

Utruleg irriterande å måtte slette ca 20 e-postar i dagen manuelt. Om nokon kunne tilby litt hjelp ville eg vorte svært takksam :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, spamfilteret til gmail er veldig bra.

Om du går over til gmail, så kan du forwarde alle epostene fra hotmail-kontoen til gmail. Det går også ann å sende epost med hotmail-konten fra gmail.

Om du ikke ønsker en slik løsning, går det ann å legge inn program alà Norton 360 som har spamfilter til Outlook.

Endret av lockdog
Lenke til kommentar

Hotmail vert visst ikkje godtatt i outlook, så det funka ikkje. Men g-mail virka interessant. Likevel må eg vel byte e-postadresse då, om folk sender til @hotmail-adressa mi, og eg opprettar ei @g-mail-adresse, vil eg vel ikkje kunne få opne desse e-postane i g-mail-adressa?

Lenke til kommentar

Det går fint ann å legge inn en hotmail-konto i outlook.

Tror du må bruke IMAP i stede for POP3.

Om du oppretter en gmail-adresse, så kan du konfigurere hotmail slik at den vidresender all epost du får på hotmail-adressen til gmail.

Da vil all eposter du får på hotmail-adressen dukke opp i innboksen på gmail.

Lenke til kommentar
Det går fint ann å legge inn en hotmail-konto i outlook.

Tror du må bruke IMAP i stede for POP3.

Om du oppretter en gmail-adresse, så kan du konfigurere hotmail slik at den vidresender all epost du får på hotmail-adressen til gmail.

Da vil all eposter du får på hotmail-adressen dukke opp i innboksen på gmail.

Kjem eg ikkje til å få same problem som eg har no då? Eller er det eit godt spamfilter som stoppar spam for g-mail?

Lenke til kommentar

Det kommer pop3 støtte på hotmail snart om du ikke har fått det alt.

Da kan du sette opp en gmailkonto og be den hente hotmail for deg.

Gmail har forøvrig et glimrende spamfilter.

Det er forøvrig ikke sikkert at det du får kan kalles regulær spam siden du har registrert deg. I gmail merker man bare meldingene som spam selv dersom de er plagsomme. Deretter havner de i spamboksen ved senere anledninger.

Endret av la7dfa.com
Lenke til kommentar

No har eg iallfall fått laga meg ei gmail-adresse. Er vel riktig som du seier, at når eg er registrert ein plass eg ikkje burde vera det er det anleis. Så eg er usikker på å ha nokon som helst forbindelse med mi nye gmail-adresse og hotmail-adressa, med fare for at den nye vert bomba med spam også. Er eg overforsiktig då eller virkar det fornuftig?

Om eg skal kutte hotmail-adressa heilt ut, kjem eg sikkert til å sjekke begge adressene i ein månad eller noko sånt, og legge til ein liten signatur i all utgåande mail der det står "ny e-postadresse" eller noko sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...