Gå til innhold

[Løst]Koble Logitech X-230 til TV

Anbefalte innlegg

Hei

Har kjøpt meg et Logitech X-230 med en standard 3,5mm jack plugg utgang. Jeg legger ved bilder av innganger/innganger på TV'en samt et bilde av en kabel som følgte med: en 3,5mm Jack hunnkjønn>rød/hvit hunnkjønn...

Spørsmålet: Hva slags kabler trenger jeg for å koble den til TV'en? ALT på bildet er innganger merkelig nok? Brukes for det meste til PS3 som er koblet til med en HDMI kabel.

post-180533-1232832627_thumb.jpg

post-180533-1232832687_thumb.jpg

post-180533-1232832748_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hodetelefon utgangen pleier jo og sitte på siden av tv'en eller foran nederst og mest sansyneligvis sammen med knappene som er på TV'en. dett burde jo egentlig funke pg bare bruke dette. bare ett tips angående det ikke overdriv med lyd ol. da forserkeren i tven kan gå til helvete om du ikke er snill mot TV'en. jeg anbefaler at du tar å setter det til sån normalt lydnivå på selve TV'en og styrer lyden fra lyd annleget ditt og ikke fra TV. men om du ikke finner ut av dette så er det lite jeg kan hjelpe deg med egentlig

Lenke til kommentar

Ok, typen til morra mi har litt peiling på dette mente (i enighet med meg) at jeg kunne bruke standard utgangen på PS3'en som går ut i de vanlige rød, gule og hvite ledningene og putte de inn i annlegget. Så gå på innstillingene i PS3'en og velge den som utgang...skal prøve :thumbup:

Lenke til kommentar
Ok, typen til morra mi har litt peiling på dette mente (i enighet med meg) at jeg kunne bruke standard utgangen på PS3'en som går ut i de vanlige rød, gule og hvite ledningene og putte de inn i annlegget. Så gå på innstillingene i PS3'en og velge den som utgang...skal prøve :thumbup:

Men hvis du finner phono utgang på tv-en din, så kan du kjøpe et par hann-hann adapterere...;) Dette kan du sette inn i tv-en din, for så å koble til anlegget...:)

Lenke til kommentar
Metoden min funket. Jeg brukte utgangen som gir fargede SCART kabler (gul, rød, hvit), koblet kunn den røde og hvite inn i annlegget, gikk på lydinnstillinger og valgte output: VOILA!!!

Tråden er "løst"

Bare som et tips:

Tror du hadde fått rimelig kjapp løsning av denne tråden om du hadde sagt at det var en PS3 du skulle koble til TVen. Det stod ingensteder i første innlegg. Det har ingenting for seg å kjøre lyden via Tven i ditt tilfelle, så all letingen etter en lydutgang fra TVen var dermed litt bortkastet.

Så når man har et AV teknisk problem, list opp alle enheter som skal kobles sammen.

Lenke til kommentar
Metoden min funket. Jeg brukte utgangen som gir fargede SCART kabler (gul, rød, hvit), koblet kunn den røde og hvite inn i annlegget, gikk på lydinnstillinger og valgte output: VOILA!!!

Tråden er "løst"

Bare som et tips:

Tror du hadde fått rimelig kjapp løsning av denne tråden om du hadde sagt at det var en PS3 du skulle koble til TVen. Det stod ingensteder i første innlegg. Det har ingenting for seg å kjøre lyden via Tven i ditt tilfelle, så all letingen etter en lydutgang fra TVen var dermed litt bortkastet.

Så når man har et AV teknisk problem, list opp alle enheter som skal kobles sammen.

det stod i førstepost men ikke serlig tydelig men alle som har ltt mer en blå sagmugg mellom øra kunne skjønt det bare ved å faktisk lese førsteposten. så skal man klage så kan man vel se til helvete å lese ting en gang til. jeg kan være ienig i at det ikke stod så tudelig som det burde ha gjort men det stod da der.

Endret av Bjotte
Lenke til kommentar

Tråden er "løst"

Bare som et tips:

det stod i førstepost men ikke serlig tydelig men alle som har ltt mer en blå sagmugg mellom øra kunne skjønt det bare ved å faktisk lese førsteposten. så skal man klage så kan man vel se til helvete å lese ting en gang til. jeg kan være ienig i at det ikke stod så tudelig som det burde ha gjort men det stod da der.

Slapp av Bjotte, det var ikke kritikk, kun et råd ;) At ikke PS3 var nevnt var uriktig og det beklager jeg.

Hvis du har fulgt med litt på topicene under lyd og bilde vil du se at jeg bruker tid på å hjelpe folk. Et irritasjonsmoment er de mange uklare spørsmålsstillingene der relevant info mangler. Jeg har derfor rådet folk til å liste opp på en strukturert måte hvilket utstyr de har, og hvirdan det er koblet sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...