Crinderman Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg la ut top 100 lista mi på filmguide boardet. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg vil gjerne se noen nye paranormale filmer... Med spøkelser lettere sagt. Har sett:Amityville Horror The others Conjurer House on Haunted Hill Return to the house on Haunted Hill The messenger(s?) Noen flere? vet ikke om den er bra men.. Paranormal Activity Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Drag Me To Hell av Sam Raimi er dritbra.. Lenke til kommentar
moccamonii Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 The Messengers er utrolig bra, kan minne litt om Boogeyman 2. Så er det en utrolig bra film, som jeg ikke kommer på. Handler om enten en mann eller en dame som begynner å jobbe på et mentalsykehus, men blir selv gal. Fikk lyst å se den selv nå, hadde jeg bare kommet på hva den heter. Halloween filmene er jo også bra, da. Kommer ikke på så mange i farten;) Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har ikke lest gjennom alt så jeg vet ikke om noen andre har sagt Wrong Turn, men jeg kan anbefale den. 2'ern derimot er elendig, så jeg anbefaler å styre unna Lenke til kommentar
moccamonii Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 The Messengers er utrolig bra, kan minne litt om Boogeyman 2. Så er det en utrolig bra film, som jeg ikke kommer på. Handler om enten en mann eller en dame som begynner å jobbe på et mentalsykehus, men blir selv gal. Fikk lyst å se den selv nå, hadde jeg bare kommet på hva den heter. Halloween filmene er jo også bra, da. Kommer ikke på så mange i farten;) Nå kom jeg på hva den het! Madhouse, utrolig bra:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Village of the damned er vel mer sci fi enn skrekk....den ruler dog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå