Gå til innhold

Skrekkfilmhjelp! (hva skal jeg se?)

Tomprofil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hatet Cloverfield, det var umulig å følge med på hva som skjedde, er karakterene flinkere med kameraet på Rec?

I cloverfield var det mye mer kaos med/i kameraet, det er det ikke i Rec.

Rec foregår jo også på et betydelig mindre sted, i en oppgang i en bygård

Lenke til kommentar

En del King adapsjoner kan og være verd det, f.eks "1408" eller "The mist". Har kun hørt om "The mist" men den har fått gode lovord som en god grøsser. "1408" har jeg bare sett halve filmen men den følelsen jeg får er slik typisk King, man vet ikke hva F det er som skjer men man må bare følge med videre for man må få det med seg hva dette er for noe.

Cloverfield ble i mine øyne litt vel kjedelig i lengden og irriterende med kamera tingen. Som i Blair wich project får du aldri noe "redselsfølelse".

Lenke til kommentar

Jeg har lest boka, sett filmen til Kubrick og miniserien til Garris - og jeg velger (veeeeldig diplomatisk) og si at alle tre har sine kvaliteter. :thumbup:

Noen ganger er det godt og like så mye forskjellig! :D

Når vi forøvrig snakker om Stephen King adapsjoner, så bør uansett It nevnes.

Der er nok boka bedre, men alikevel en grei miniserie.

The Langoliers er også en grei miniserie, basert på en novelle av King.

Lenke til kommentar

IT har jeg sett, en forøvrig ganske "creepy" film som faktisk fikk meg til å være litt engstelig for å plassere stussen på toalettskålen. Dog den begynner å bli gammel. The Langoliers har jeg kun lest boken og finner ikke filmen noen plasser, men er en stund siden jeg har letet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...