HaterDiskus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg tenkte på Storm of the Century! Nå skal det nevnes at det er en del år siden, men mener bestemt at den skremte meg. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ah, genial, den. Men ikke bland den med The Perfect Storm... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg røyk på den smellen en gang. Ikke moro. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Veldig moro for oss andre... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Vet noen om noen gode, nye, utenlandske skrekkfilmer slik som [rec], Inside og El Orfanato? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har kjøpt Rec for €6,49 på play.com, er "rec" en forkortelse for "recording"? Ser man gjennom kameraet til filmteamet det handler om, som Cloverfield? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Umm...yeah... Hvis du noensinne har brukt ett videokamera, så står det nesten alltid "rec" når du tar opp - så ja; forkortelse for "recording". Samme stil som Cloverfield, Diary of the Dead, osv... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg hatet Cloverfield, det var umulig å følge med på hva som skjedde, er karakterene flinkere med kameraet på Rec? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg hatet Cloverfield, det var umulig å følge med på hva som skjedde, er karakterene flinkere med kameraet på Rec?Kan ikke helt huske om de er "flinkere" til å bruke kameraet på Rec, tror egentlig ikke det, men selve filmen er MYE bedre syntes jeg hvertfall.. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg hatet Cloverfield, det var umulig å følge med på hva som skjedde, er karakterene flinkere med kameraet på Rec? I cloverfield var det mye mer kaos med/i kameraet, det er det ikke i Rec. Rec foregår jo også på et betydelig mindre sted, i en oppgang i en bygård Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg hatet kameraet i Cloverfield, og filmen generelt var svært kjedelig. Det tok meg ca ti minutter å glemme at rec er spansk. Det sier jo sitt... Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Første gang jeg så Rec, så så jeg den uten tekst. Jeg kan ikke spansk, men hadde ingen problemer med å forstå hva og hvorfor i filmen. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Da får jeg vel bare vente til den kommer i posten. Hvor rask play.com nå? Jeg bestilte Rec søndag kveld. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 En del King adapsjoner kan og være verd det, f.eks "1408" eller "The mist". Har kun hørt om "The mist" men den har fått gode lovord som en god grøsser. "1408" har jeg bare sett halve filmen men den følelsen jeg får er slik typisk King, man vet ikke hva F det er som skjer men man må bare følge med videre for man må få det med seg hva dette er for noe. Cloverfield ble i mine øyne litt vel kjedelig i lengden og irriterende med kamera tingen. Som i Blair wich project får du aldri noe "redselsfølelse". Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 The Mist er ganske bra, men skal man først nevne gode Stephen King-adapsjoner, så er det helt feil å ikke ta med The Shining, Carrie og Creepshow Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Kommer ann på hvilken "Shining" man snakker om men den diskusjonen tror jeg ikke vi tar igjen, sist gang ble det litt vel livlig i leirene så best å være enig i å være uenig. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Snakker selvsagt om Stanleys versjon. Mick Garris sin versjon har jeg ikke sett enda, men jeg må nok få med meg den og en gang. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg har lest boka, sett filmen til Kubrick og miniserien til Garris - og jeg velger (veeeeldig diplomatisk) og si at alle tre har sine kvaliteter. Noen ganger er det godt og like så mye forskjellig! Når vi forøvrig snakker om Stephen King adapsjoner, så bør uansett It nevnes. Der er nok boka bedre, men alikevel en grei miniserie. The Langoliers er også en grei miniserie, basert på en novelle av King. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 IT har jeg sett, en forøvrig ganske "creepy" film som faktisk fikk meg til å være litt engstelig for å plassere stussen på toalettskålen. Dog den begynner å bli gammel. The Langoliers har jeg kun lest boken og finner ikke filmen noen plasser, men er en stund siden jeg har letet. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Stephen King's The Langoliers - £5.99 @ play Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå